Allekabels

Met Allekabels contact? Dat kan bij KlantenserviceSpot.nl

Wilt u een vraag stellen aan Allekabels over één van de kabel- of elektronica producten? KlantenserviceSpot.nl verbindt u eenvoudig en snel door met de Allekabels klantenservice. In onze handige database vindt u de contactgegevens van de meest uiteenlopende bedrijven in Nederland. Zo belt u met het ANWB-telefoonnummer van de klantenservice, neemt u met DPD-contact op of kunt u gemakkelijk de IND bellen dankzij een paar klikken op onze website. Bekijk direct hoe u met Allekabels contact opneemt.

Met Allekabels contact, dé kabel- en elektronicaspecialist

Sinds 2005 biedt Allekabels een ruim assortiment aan kabels en elektronica aan, zodat u optimaal verbonden bent. Met meer dan 170.000 producten in de webshop en maar liefst 20.000 artikelen op voorraad is Allekabels de grootste kabelwebshop van ons land. U bestelt niet alleen kabels bij Allekabels, maar ook bijbehorende artikelen als reisstekkers, telefoonbenodigdheden, accu’s, batterijen, verlichting, gereedschap, auto-accessoires of voedingen en omvormers. Allekabels staat bovendien bekend om de snelle levering. Als het artikel op voorraad is en voor 22:00 uur besteld, heeft u het de volgende dag in huis. Naast de snelle dienstverlening is een professionele Allekabels klantenservice onmisbaar voor zo’n enorme kabelwebshop. Allekabels zorgt dat u op meerdere manieren met de klantenservice in contact komt.

Met Allekabels contact voor veelgestelde vragen

Hoe regelt u bij Allekabels de retour van een verkeerde bestelling? Welke garantie geldt op de artikelen? Of kunt u zakelijk bestellen bij Allekabels? Op de Veelgestelde vragen pagina van de Allekabels website vindt u antwoord op de meest gestelde kwesties. De vragen zijn handig in verschillende categorieën opgedeeld, zoals “Bestelling’, “Retourneren”, “Verzending” en “Veiligheid”. Daarnaast kunt u ook zelf online veel zaken regelen, zodat u geen contact met de Allekabels klantenservice hoeft op te nemen. Zo vindt u voor een Allekabels retour een retourformulier en stappenplan, zodat u uw artikel terug naar Allekabels kunt zenden.

Allekabels telefoonnummer voor telefonisch contact

Om persoonlijk uw vragen aan de Allekabels klantenservice te stellen, neemt u contact op met het Allekabels telefoonnummer 045 – 571 7001. In België neemt u met Allekabels contact op via 03 – 808 16 29. Het Allekabels telefoonnummer is van maandag tot en met zondag bereikbaar tussen 09:00 en 21:00 uur.

Allekabels mailen voor uw vragen

Wilt u een schriftelijke vraag, opmerking of klacht indienen? Dan kan dit via het online contactformulier op de website. In een handig keuzemenu vult u uw persoonlijke gegevens en bestelnummer in. Ook kunt u een bijlage meezenden om uw kwestie toe te lichten. Ontvangt u geen bevestiging van uw bestelling in uw mailbox? Kijk dan allereerst in de spambox. Als daar ook geen bericht van Allekabels staat, stuurt u alsnog een bericht via het online contactformulier. Over het algemeen ontvangt u binnen twee uur een antwoord op uw vraag.