Amac klantenservice
Bij de klantenservice van Amac kunt u terecht voor al uw vragen en problemen omtrent diverse soorten elektronische producten. Het bedrijf is de grootste Apple retailer van Europa en heeft verspreid over Nederland inmiddels 46 winkels. Ze bieden niet alleen een compleet aanbod van Apple-producten, maar ook producten van andere merken, zoals Adidas, Beats en JBL.
Amac contact via de telefoon: hoe, waar en wanneer?
Er zijn diverse mogelijkheden om met Amac contact op te nemen, zoals via WhatsApp, iMessage en een live chat. Al deze diensten zijn van maandag tot en met vrijdag beschikbaar van 10:00 tot 18:00 uur, waarbij u binnen twee uur een antwoord kunt verwachten. U kunt ook een kijkje nemen bij de veel gestelde vragen op de website www.amac.nl of uw vraag daar wellicht ook tussenstaat.
Daarnaast is het mogelijk om via het Amac telefoonnummer te bellen met de klantenservice, bijvoorbeeld over een reparatie die u heeft ingediend. Dat kan via het volgende telefoonnummer van Amac: 088-7706000. Wanneer u belt, krijgt u eerst een keuzemenu te horen, waardoor het doorverbinden met de juiste afdeling makkelijker zal verlopen. Het telefoongesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden. Op de volgende dagen en tijden kunt u Amac bellen:
- Maandag: 13:00 tot 18:00 uur
- Dinsdag: 09:30 tot 18:00 uur
- Woensdag: 09:30 tot 18:00 uur
- Donderdag: 09:30 tot 18:00 uur
- Vrijdag: 09:30 tot 18:00 uur
- Zaterdag: 08:30 tot 18:00 uur
Amac bellen
Bij een contact via het Amac telefoonnummer krijgt u eerst een welkomstbericht te horen. U wordt zogezegd welkom geheten bij de klantenservice en krijgt te horen dat de winkels alleen op afspraak geopend zijn. Voor het maken van een afspraak in de winkel kunt u de website van Amac raadplegen. Er wordt ook vermeld dat de contactgegevens van de Amac winkels op de website amac.nl/stores te vinden zijn. Vervolgens krijgt u een melding dat u wordt doorverbonden met de klantenservice. Het kan zijn dat u hier nog ongeveer tien minuten moet wachten. Het keuzemenu van de telefonische dienst van Amac werkt als volgt:
- Toets 1: Deze keuze is bedoeld voor vragen over schoolbestellingen.
- Toets 2: Kies deze toets als u vragen heeft over de webshop van Amac.
- Toets 3: Toets 3 is bestemd voor informatie over voorraden.
- Toets 4: Met deze keuzemogelijkheid kunt u vragen stellen over reparaties.
- Toets 6: Tot slot is deze toets voor het stellen van overige vragen.
Neem ook een kijkje op onze pagina’s over contact met Basic Fit, een UWV contact of de klantenservice van de NS om op efficiënte wijze contact op te zoeken met bedrijven en organisaties.