Bever klantenservice

Bever klantenservice

Bever positioneert zich binnen de Nederlandse markt als dé verkoper van buitensport artikelen. Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met Bever, zoals via de uitgebreide online website, via een Bever telefoonnummer, chat, e-mail en sociale mediakanalen. Op deze manier krijgt u antwoord op al uw vragen en problemen.

Hoe neemt u contact op met de Bever klantenservice?

Wilt u contact opnemen met de klantenservice van Bever? Dan zijn er een aantal mogelijkheden. Neem eerst eens een kijkje op de website www.bever.nl, waar de klantenservice een pagina heeft met veel gestelde vragen en antwoorden. Of vindt uw antwoord via een van de voorgeselecteerde thema’s, zoals bezorgen en afhalen of retourneren en ruilen.

Daarnaast kunt u ook e-mailen naar of chatten met de klantenservice, waarna u zo snel mogelijk antwoord krijgt. Het is ook mogelijk om Bever te benaderen via de sociale mediakanalen Facebook en Twitter of bel het Bever telefoonnummer binnen de openingstijden. Als u belt over een geplaatste bestelling is het handig om uw ordernummer paraat te hebben, zodat een medewerker u snel en efficiënt kan helpen. Telefoongesprekken kunnen overigens opgenomen worden voor kwaliteitsdoeleinden.

Hoe vergaat telefonisch contact met Bever?

Het telefoonnummer waarop u met Bever contact kunt krijgen is: 085 888 5088. Dit telefoonnummer geldt voor alle vestigingen van Bever en is dus ook het telefoonnummer voor de Bever in Ede bijvoorbeeld. U kunt Bever telefonisch contacteren om diverse redenen, zoals:

  • Wijzigingen van bestellingen
  • Voor hulp en advies bij het kopen van producten
  • Bij vragen over inloggen, productvoorraden en openingstijden
  • om aan Bever adreswijzigingen door te geven
  • Als u liever persoonlijk contact heeft met een klantenservice-medewerker
  • Bij dringende vragen en problemen

Er wordt gebruikgemaakt van een keuzemenu, waardoor telefoongesprekken soepeler verlopen. Hierbij wordt u welkom geheten bij de Bever klantenservice, waarna u in een digitale wachtrij terechtkomt. Ook wordt u erop gewezen eerst de veel gestelde vragen op de website door te lezen. Bellen met Bever kan tijdens de volgende openingstijden:

  • Maandag: 09:00 tot 21:00 uur
  • Dinsdag: 09:00 tot 21:00 uur
  • Woensdag: 09:00 tot 21:00 uur
  • Donderdag: 09:00 tot 21:00 uur
  • Vrijdag: 09:00 tot 21:00 uur
  • Zaterdag: 10:00 tot 18:00 uur

Wilt u ook meer weten over contact met Ziggo klantenservice, PostNL klantenservice of Schiphol klantenservice? Kijk dan op de pagina’s hiervoor.