Dynhus

Binnen een handomdraai met Dynhus in contact bij KlantenserviceSpot.nl

Vraagt u zich af hoe u op een woning bij Dynhys kunt reageren, of wilt u meer energiebesparende maatregelen nemen in uw huurwoning? U bereikt Dynhus eenvoudig en snel dankzij KlantenserviceSpot.nl. Binnen onze veelomvattende database vindt u een uiteenlopende verzameling aan adressen en telefoonnummers van bedrijven. Zo heeft u direct de ANWB-klantenservice aan de telefoon, belt u met de PostNL klantenservice over de status van een bezorging en neemt u met de NS-klantenservice contact op over uw reizen. Lees direct hoe u met Dynhus contact opneemt.

Met Dynhus contact, de woningcorporatie van Zuidwest-Friesland

Bij Dynhus kunt u terecht om een woning te huren. De woningcorporatie in Zuidwest-Friesland herbergt meer dan 4000 betaalbare huurwoningen in de streek. De woningcorporatie doet er alles aan om de huurders zo aangenaam mogelijk te laten wonen. Uiteraard is een goede bereikbaarheid van de woningcorporatie daarbij een must.

Zelf uw zaken online regelen via Mijn Dynhus

Voordat u met Dynhus gaat bellen, raden wij u aan om de website van de woningcorporatie te bezoeken. Bij uw persoonlijke account, ‘Mijn Dynhus’, kunt u namelijk allerlei zaken zelf eenvoudig regelen. Zo plant u een reparatieverzoek in, schrijft u zich in bij de woningbouwvereniging of zegt u uw huur op.

Met Dynhus bellen voor uw vragen

Voor telefonisch contact met Dynhus neemt u contact op met het Dynhus telefoonnummer (0514) 60 80 80. U kunt het nummer bereiken van maandag tot en met donderdag tussen 08:00 en 16:00 uur, en op vrijdag tussen 08:00 en 12:00 uur.

Langsgaan op het kantoor van Dynhus

Om uw vragen te stellen kunt u natuurlijk langsgaan op het kantoor van Dynhus. Het adres van de woningcorporatie is Eigen Haard 3, 8561 EX Balk. Dit is tevens het correspondentieadres voor het versturen van post. Verder kunt u Dynhus ook mailen op mail@dynhus.nl.