Lidl klantenservice

Het Lidl contact tot stand brengen met KlantenserviceSpot.nl

Heeft u een vraag over het assortiment van Lidl? Wilt u een opmerking of klacht voorleggen aan een van de medewerkers van de supermarktketen? Het Lidl contact is eenvoudig te leggen vanwege een groot aantal mogelijkheden. Bij Klantenservicespot.nl vindt u alle contactgegevens die u nodig heeft om de klantenservice van bedrijven te kunnen bereiken. Zo kunt u bijvoorbeeld ook de Bol.com klantenservice, een medewerker van de KPN klantenservice of bij problemen de ABN Amro klantenservice bereiken door de juiste contactgegevens te gebruiken.

Lidl contact: een supermarkt met lange geschiedenis

Het Lidl contact zorgt ervoor dat u met een van de oudere supermarkten in het land contact op kunt nemen en uw vragen kunt stellen. Lidl is in 1930 opgericht door een Duitse ondernemer. Op dit moment was het een fruitgroothandel. Samen met zijn zoon kwam de uiteindelijke formule tot stand: het aanbieden van een voordelig aanbod, gebaseerd op de werkwijze van Aldi. Veel producten werden direct uit dozen verkocht. De supermarkt heeft in de loop der jaren diverse prijzen ontvangen, zoals bijvoorbeeld de prijzen voor het beste fruit en groente.

Het Lidl contact via de website

In eerste instantie was de winkel uitsluitend te bereiken door naar een van de vestigingen toe te gaan. Uw producten moest u in de winkel halen. Sinds een aantal jaren is hier verandering in gekomen. De website biedt u namelijk alles wat u nodig heeft. Denk aan het vinden van de producten, de vele extra’s die uitsluitend in de webshop te verkrijgen zijn en het leggen van een eerste contact. U kunt bij Lidl klachten indienen via de contactformulieren, een virtuele assistent of via de andere contactgegevens die u via deze weg kunt vinden.

Bij de Lidl klantenservice een klacht indienen via de website

Maar hoe kunt u dan een klacht indienen bij de klantenservice van Lidl? Met Lidl bij klachten contact opnemen kan in eerste instantie via de website. Hiervoor is een chat ontwikkeld, die u in contact brengt met de virtuele assistent. U doorloopt hiervoor een aantal stappen. Mocht de virtuele assistent uw vraag niet kunnen beantwoorden, wordt u doorverwezen naar een medewerker. Liever een e-mail sturen? Dan kunt u dit ook via de website. Het stellen van uw vragen en het indienen van de klachten via deze weg neemt wel tijd in beslag.

Bij Lidl een klacht indienen door te bellen

Bij Lidl een klacht indienen kan bij een van de ruim 420 winkels in Nederland. Alle winkels maken gebruik van een centrale klantenservice. U kunt Lidl bellen voor het indienen van de klachten en het stellen van uw vragen. Het Lidl telefoonnummer kent de gebruikelijke belkosten die u via uw provider heeft. Bel daarom ook even met de Vodafone klantenservice om erachter te komen of het binnen uw belbundel valt of dat u hier extra voor moet betalen.

Het Lidl contact snel laten verlopen

Bellen is dé manier als u snel een antwoord wilt hebben op vragen of een klacht wilt doorgeven. Bij Lidl een klacht over een product indienen via een belgesprek kan uw boodschap snel overbrengen, waarna er ook sneller een oplossing komt. Het persoonlijke contact geeft u een specifieker advies op uw individuele situatie. Ook kunnen medewerkers aanvullende vragen stellen om de situatie helder te krijgen. Het Lidl telefoonnummer is 020-7095039 en medewerkers zijn op werkdagen beschikbaar tussen 08:00 en 21:00 uur en in het weekend tussen 10:00 en 18:00 uur.

Het Lidl contact via een keuzemenu

Om bij de Lidl klantenservice een klacht in te dienen, komt u in een keuzemenu terecht. U moet goed opletten dat u de juiste keuzes maakt, omdat u anders niet bij de juiste medewerker uitkomt en het nog meer tijd kost om uw vragen beantwoord te krijgen. U hoort een ingesproken tekst en er wordt medegedeeld dat het gesprek wordt opgenomen voor trainingsdoeleinden. Vanuit hier komt het keuzemenu. Toets 1 is bedoeld voor vragen over de webshop, zoals leveringen van bestellingen en het Lidl garantie contact voor uw producten. De tweede toets is voor alle vragen over de winkels in Nederland. U kunt hier geen informatie krijgen over de actuele winkelvoorraden. Heeft u vragen over producten? Dan gaat u voor toets 3. U stelt hier de vragen over dagelijkse boodschappen en gebruiksartikelen als meubels, textiel en apparaten. Toets 4 is bedoeld voor alle vragen rondom Lidl Plus.

Wilt u ook weten hoe u bijvoorbeeld contact op kunt nemen met de Ziggo klantenservice of een van de andere bedrijven? Kijk dan op de specifieke pagina’s van deze winkels.