Linda klantenservice
Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met Linda, bijvoorbeeld als u vragen heeft over een Linda magazine abonnement of juist om dit abonnement van Linda op te zeggen. In dat geval kunt u bellen met het telefoonnummer of het contactformulier op de website invullen. Daarnaast staan er op de website allemaal artikelen over veel voorkomende onderwerpen, zoals klachten en defecten, adreswijzigingen en het opzeggen van het Linda tijdschrift.
Wanneer, waarom en hoe belt u de klantenservice van Linda?
De Linda klantenservice is op elke doordeweekse dag te bereiken van 09:00 uur ’s ochtends tot en met 18:00 uur ’s avonds via het volgende telefoonnummer: 020-8088724. Het kan van pas komen om telefonisch contact op te nemen, omdat u zaken zo een stuk sneller regelt. Ook heeft u zo persoonlijk contact met een klantenservice-medewerker en kunt u dringende vragen en problemen direct afhandelen. Dit is bijvoorbeeld handig bij het opzeggen van een abonnement van Linda, waardoor u geen onnodige kosten hoeft te betalen.
U krijgt eerst een welkomstbericht te horen, waarbij u verzocht wordt om een keuze te maken tussen zes opties:
- Toets 1: Voor het afsluiten van een nieuw abonnement op het magazine.
- Toets 2: Als u abonnee bent en het tijdschrift niet heeft ontvangen of voor het doorgeven van een adreswijziging.
- Toets 3: Bij vragen over een incasso of factuur.
- Toets 4: Indien u uw Linda abonnement wilt opzeggen.
- Toets 5: Voor informatie over Linda kortingen.
- Toets 6: Bij overige vragen.
Neem daarnaast ook een kijkje op onze pagina’s over een Amazon contact, UWV contact of Univé contact en ervaar nooit meer problemen bij het contact opnemen met de klantenservice van bedrijven en organisaties.