Vragen of problemen bij Rendo Netwerken? Zo neemt u contact op!
Zit u aangesloten bij het energienetwerk van Rendo Netwerken? Dan kan het soms zo zijn dat u een storing ervaart. Denkt u maar bijvoorbeeld aan een storing aan uw slimme meter of een laagspanning op het netwerk. Dit is erg vervelend, dus wilt u dit zo snel mogelijk oplossen. In dergelijke gevallen staat de klantenservice van Rendo Netwerken voor u klaar om u verder te helpen. Hoe u in contact komt met de klantenservice van Rendo Netwerken, leest u hieronder!
Bellen met Rendo Netwerken klantenservice
Om contact op te nemen met de klantenservice van Rendo Netwerken zijn er verschillende opties beschikbaar. Allereerst is er de mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen via het telefoonnummer 0522 – 856 400. Dit nummer is op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 16:30 uur. Heeft u geen gas of stroom? Storing kunt u 24 uur per dag melden via het gratis nationaal storingsnummer op 0800-9009. De storingsmonteurs streven ernaar om binnen 2 uur na de melding aanwezig te zijn om de storing of gaslucht te verhelpen.
Rendo Netwerken bellen voor energiediefstal of -fraude?
Aangezien Rendo Netwerken het gas- en elektriciteitsnetwerk onderhoudt, komt energiediefstal of -fraude soms voor. Energiediefstal wordt in de meeste gevallen gepleegd voor illegale hennepteelt. Diefstal van gas en elektriciteit leidt tot financieel verlies, maar belangrijker nog: het kan tot zeer onveilige situaties leiden en dat is uiteraard onwenselijk. Door te knoeien met elektriciteits- en gasmeters, en de kabels en leidingen die daarbij horen, kan er namelijk brand ontstaan. Om diefstal en onveilige situaties te voorkomen werkt Rendo Netwerken op dit gebied samen met de politie en men kan uw hulp daarbij soms goed gebruiken. Is uw energierekening bijvoorbeeld onverklaarbaar hoog of heeft u het vermoeden dat er ergens anders energiediefstal plaatsvindt? Dan kunt u dit via het fraudeformulier op de website van Rendo Netwerken melden. Daarnaast kunt ook bellen naar Rendo Netwerken op 0522-856 455 (afdeling fraudezaken) of mailen naar energiefraude@rendo.nl.
Contactformulier invullen of mailen naar Rendo Netwerken
Naast bellen is het ook mogelijk om een e-mail te sturen naar het e-mailadres info@rendonetwerken.nl of het contactformulier op de website in te vullen. Verder is Rendo Netwerken ook actief op sociale media. Op Twitter en Facebook kunt u een berichtje achterlaten, zodat een medewerker van de Rendo Netwerk klantenservice het kan beantwoorden.
Problemen bij andere energienetwerken? Zoek op Klantenservicespot naar de bijbehorende klantenservice!
Rendo Netwerken is onder andere actief in de regio’s Coevorden, Hardenberg, Hoogeveen, De Wolden, Westerveld, Meppel en Staphorst. Zit u niet in deze regio en heeft u een andere netbeheerder waar u de klantenservice van wilt spreken? Dan kunt u Klantenservicespot raadplegen en meteen de juiste contactgegevens vinden. Klantenservicespot is met tien jaar ervaring namelijk dé autoriteit wanneer het om actuele klantenservice-gegevens gaat. Zo kunt u hier binnen enkele klikken uitvinden hoe u met Qurrent contact krijgt als u hier energie afneemt. Ook als u bijvoorbeeld zonnepanelen huurt bij Zelfstroom en met Zelfstroom contact wilt krijgen voor vragen, kunt u bij Klantenservicespot kijken waar u naar kunt bellen of mailen. Sla Klantenservicespot dus op bij uw favorieten, zodat u de contactgegevens van alle klantenservices altijd bij de hand heeft!