ABN AMRO

 klantenservice

Met ABN AMRO contact voor uw bankzaken

Heeft u problemen bij het overmaken van een geldbedrag bij de ABN AMRO? Of is er een ABN AMRO storing waardoor u uw bankzaken niet kunt regelen? KlantenserviceSpot helpt u bij het vinden van de juiste contactgegevens van ABN AMRO. Wij beschikken over een handige database met contactgegevens van bedrijven en organisaties in Nederland. Zo belt u met de Essent klantenservice of het Flixbus telefoonnummer, neemt u met Univé contact op of heeft u direct contact met de AD klantenservice. Contact opnemen was nog nooit zo gemakkelijk als met KlantenserviceSpot.nl! Bekijk meteen hoe u met de ABN AMRO contact op kunt nemen via KlantenserviceSpot.

Met ABN AMRO contact, een van de toonaangevende banken van Nederland

Zoekt u met de ABN AMRO klantenservice contact om uw overschrijvingen te regelen? ABN AMRO Group N.V. is een Nederlandse bankgroep die gedurende de kredietcrisis is ontstaan. In deze tijd werden de Nederlandse takken van Fortis en ABN AMRO samengebracht tot de ABN AMRO. De bank is in 1824 opgericht door Koning Willem I. Toen heette het de Nederlandse Handelmaatschappij (NHM). In 1964 fuseerde NHM met de Twentsche Bank, waardoor de Algemene Bank Nederland, oftewel de ABN ontstond. Ook de Amsterdamsche Bank en de Rotterdamsche Bank fuseerde in dat jaar tot de AMRO Bank. In 1991 gingen de ABN en AMRO samenwerken in de ABN AMRO. De bank behoort tot een van de grootste van ons land. Daarom is het van belang dat de ABN AMRO klantenservice uitstekend functioneert.

Regel zelf uw bankzaken online via de website

Voordat u met ABN AMRO contact opneemt, is het handig om eerst de ABN AMRO website te bekijken. U vindt op de website namelijk allerlei informatie waardoor u wellicht uw vraag niet meer aan de ABN AMRO klantenservice hoeft te stellen. Op de pagina met veelgestelde vragen ziet u onder meer de kwesties die veelvuldig voorkomen bij de bank. U selecteert dan het gewenste onderwerp en vindt eenvoudig en snel het juiste antwoord op uw vragen. Ook kunt u op de website veel van uw bankzaken zelf regelen. U logt hiervoor in op uw ABN AMRO account met de e.dentifier of de identificatiecode. Zo kunt u uw banksaldo inzien, bekijkt u bij- en afschrijvingen op uw rekening of wijzigt u uw contactgegevens. Ook kunt u via de website een nieuwe betaalpas aanvragen als uw huidige pas defect of kwijtgeraakt is. Ook bestelt u gemakkelijk een extra e.dentifier, zodat u nog eenvoudiger kunt inloggen.

Met ABN AMRO bellen voor vragen

Heeft u vragen, opmerkingen of klachten waarvoor u met ABN AMRO contact op wilt nemen? Bel dan met het ABN AMRO telefoonnummer 0900-0024. Vanuit het buitenland kunt u ABN AMRO bellen via +31 10 241 17 20. De ABN AMRO klantenservice staat voor u klaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:30 uur. Op zaterdag, zondag en gedurende de feestdagen is de klantenservice van ABN AMRO gesloten. U betaalt bovendien de gebruikelijke belkosten voor het bellen naar ABN AMRO. Heeft u buiten de bovengenoemde openingstijden een dringende vraag voor ABN AMRO? Is bijvoorbeeld uw betaalpas gestolen of is er sprake van fraude? Neem dan direct contact op met het ABN AMRO telefoonnummer 088 – 22 62 630. De ABN AMRO klantenservice is voor noodgevallen 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Dag en nacht met ABN AMRO contact via de chat

Heeft u een vraag aan ABN AMRO, maar wilt u hiervoor niet telefonisch contact opnemen met de bank? Bezoek dan de ABN AMRO website om met de chatbot Anna te spreken. Deze digitale assistent beantwoordt 24 uur per dag, 7 dagen per week al uw vragen. Lukt het niet om uw vragen te beantwoorden? Dan neemt tijdens openingstijden een medewerker van de ABN AMRO klantenservice het gesprek over. De medewerkers van de ABN AMRO klantenservice zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 21:00 uur. In het weekend zijn de medewerkers er voor uw vragen op zaterdag tussen 09:00 uur en 17:30 uur. Op zondagen en feestdagen is de bank gesloten.

Met ABN AMRO contact via de sociale media

Krijgt u te maken met een ABN AMRO storing of lukt het niet om uw vragen te beantwoorden op de website van de bank? In dat geval neemt u met ABN AMRO contact op door middel van de sociale media. De bank is vertegenwoordigd op veel social media kanalen. Zo stelt u uw vragen op Facebook onder het account @ABNAMRO. Ook op Twitter kunt u uw vragen stellen aan het account @ABNAMRO. Verder kunt u het proberen op onder meer YouTube, Instagram, Google+ of LinkedIN. U stelt uw vragen 24 uur per dag, 7 dagen per week. Vervolgens neemt de ABN AMRO klantenservice zo snel mogelijk contact met u op om uw vragen te beantwoorden.

Andere methodes om met ABN AMRO in contact te komen

Naast bellen, chatten, de sociale media en de website van ABN AMRO kunt u op diverse andere manieren contact met de bank opnemen. Maak voor uw bankzaken bijvoorbeeld een afspraak met een adviseur van de ABN AMRO bank. Dit kan zowel via video als op kantoor. Met Beeldbankieren heeft u een persoonlijk gesprek met een financieel adviseur door middel van een video. Dit kan dus gewoon vanuit huis, via uw computer, smartphone of tablet. Bovendien is een afspraak voor Beeldbankieren eenvoudiger en sneller dan een afspraak bij een van de ABN AMRO vestigingen. U heeft namelijk de mogelijkheid om uit meerdere data en tijdstippen te kiezen. Uiteraard kunt u ook langsgaan bij een ABN AMRO filiaal. Op de website van ABN AMRO vindt u een overzicht van de dichtstbijzijnde vestigingen bij u in de buurt. Wilt u het hoofdkantoor van ABN AMRO een brief sturen of bezoeken? Het kantoor bevindt zich aan de Gustav Mahlerlaan 10, 1082 PP, Amsterdam.

Snel naar

  1. Wat te doen bij een ABN AMRO storing?
  2. Is er momenteel een storing bij ABN AMRO?
  3. Hoeveel spaargeld mag je hebben bij ABN AMRO?
  4. Wat is het telefoonnummer van de klantenservice van ABN AMRO?
  5. Hoe kan ik internetbankieren bij ABN AMRO activeren?
  6. Hoe kan ik een afspraak maken met een adviseur van ABN AMRO?
  7. Wat moet ik doen als ik mijn ABN AMRO pas kwijt ben?
  8. Wat zijn de kosten voor bepaalde diensten of transacties bij ABN AMRO?
  9. Hoe kan ik mijn ABN AMRO rekening opzeggen?

Contact met ABN AMRO

Openingstijden ABN AMRO klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
00:00 -24:00
Dinsdag
00:00 -24:00
Woensdag
00:00 -24:00
Donderdag
00:00 -24:00
Vrijdag
00:00 -24:00
Zaterdag
00:00 -24:00
Zondag
00:00 -24:00

Telefoonnummers ABN AMRO klantenservice

Contact met ABN AMRONummer
Algemeen0900 - 00 24

Overige contactmogelijkheden ABN AMRO klantenservice

ABN AMRO opzeggen

ABN AMRO direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/abn amro.

ABN AMRO ervaringen

10 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met ABN AMRO? Laat ons je ervaring met ABN AMRO weten!
Beoordeel ABN AMRO

Adres ABN AMRO klantenservice

Gustav Mahlerlaan 10, 1082 PP
Amsterdam

Veelgestelde vragen

Wat te doen bij een ABN AMRO storing?

Wanneer u te maken heeft met een storing bij ABN AMRO, kijkt u eerst op de website van de bank of er actuele storingen of onderhoudswerkzaamheden zijn. Op de ABN AMRO website wordt namelijk bijgehouden of er problemen zijn bij de bankzaken. U vindt deze informatie rechtsboven naar de inlogknop. Bovendien houden de medewerkers van de ABN AMRO klantenservice u op de hoogte van gepland onderhoud en actuele storingen via de sociale media, zoals Facebook en Twitter. Op deze manier is voor iedereen direct helder wat de situatie is. Is er geen ABN AMRO storing bij u in de buurt, maar kunt u toch geen gebruik maken van de diensten van de bank? Op de website van de ABN AMRO vindt u handige tips en adviezen om problemen bij het bankieren op te lossen. Deze ondersteuning is ingedeeld per categorie, zoals 'Hulp bij Internet Bankieren', 'Hulp bij de ABN AMRO app', 'Hulp bij overboeken' en 'Problemen met betalingen'. Ook kunt u op deze pagina opzoeken wat de actuele beschikbaarheid van iDEAL is. Als het vervolgens nog steeds niet lukt om uw bankzaken uit te voeren, raden wij u aan om met de ABN AMRO klantenservice contact op te nemen.

Is er momenteel een storing bij ABN AMRO?

Lukt het op dit moment niet om uw bankzaken te regelen? Kunt u bijvoorbeeld niet inloggen bij de app van ABN AMRO, of verloopt een transactie niet vlekkeloos? Op de website van ABN AMRO vindt u rechtsboven bij de inlogknop de actuele storingen van de bank. Ook geeft ABN AMRO op Facebook en Twitter onder @ABNAMRO informatie over storingen en onderhoudswerkzaamheden. Vindt u geen ABN AMRO storing op uw adres, maar functioneert uw ABN AMRO account niet? Neem dan contact op met de ABN AMRO klantenservice om het probleem op te sporen.

Hoeveel spaargeld mag je hebben bij ABN AMRO?

In 2023 geldt dat u € 57.000,- voor uzelf of € 114.000,- samen als fiscale partner belastingvrij sparen. Dit houdt in dat bij een hoger bedrag u belasting dient te betalen aan de fiscus. U kunt echter recht hebben op een vrijstelling. Wanneer u namelijk kiest voor groen sparen of groen beleggen, krijgt u een extra vrijstelling van € 65.072,-. Daarnaast mag u bepaalde schulden van uw belastbaar vermogen afhalen. Het moet hierbij gaan om bedrag hoger dan € 3400,- (bij alleenstaande) en € 6800,- (bij fiscale partners). Verder is contant geld vrijgesteld van belasting tot een bedrag van € 596,- (alleenstaand) tot € 1192,- (bij fiscale partners).

Wat is het telefoonnummer van de klantenservice van ABN AMRO?

Om te bellen met ABN AMRO maakt u gebruik van het ABN AMRO telefoonnummer 0900-0024. Belt u vanuit het buitenland? Dan is het ABN AMRO telefoonnummer +31 10 241 17 20. U kunt de ABN AMRO klantenservice bereiken op werkdagen tussen 08:00 uur en 17:30 uur. In het weekend en op feestdagen is de klantenservice van ABN AMRO gesloten. Heeft u een noodgeval waarvoor u met ABN AMRO contact moet opnemen? Bel dan naar het ABN AMRO telefoonnummer 088 - 22 62 630. U kunt dit nummer 24 uur per dag, 7 dagen per week bellen.

Hoe kan ik internetbankieren bij ABN AMRO activeren?

Als u de ABN AMRO app voor het eerst gebruikt, houd u uw betaalpas en de e.dentifier in de buurt. Vervolgens opent u de ABN AMRO app en geeft u aan dat u deze wilt activeren. U vult uw rekening- en pasnummer in. Heeft u nog geen identificatiecode? Dan neemt u de e.dentifier en betaalpas in de hand, voert u uw pincode in en geeft u vervolgens de responsecode op bij de ABN AMRO pas. Daarna kiest u een identificatiecode van vijf cijfers. U stelt u daglimiet vast en geeft nogmaals uw pincode en responsecode door. Vervolgens bent u klaar om te internetbankieren via de ABN AMRO app.

Hoe kan ik een afspraak maken met een adviseur van ABN AMRO?

U maakt een afspraak met een ABN AMRO adviseur via de website van de bank. Deze afspraak kan zowel via Beeldbankieren als middels een persoonlijk gesprek bij een ABN AMRO vestiging worden geregeld. Beeldbankieren geeft u het voordeel dat u gewoon vanuit uw eigen woning, door middel van uw computer, smartphone of tablet een gesprek kunt voeren. Ook zijn er meer data en tijdstippen beschikbaar voor een afspraak via Beeldbankieren. Uiteraard kunt u ook een ABN AMRO vestiging bezoeken voor een afspraak met een ABN AMRO adviseur.

Wat moet ik doen als ik mijn ABN AMRO pas kwijt ben?

Bent u uw ABN AMRO pas kwijt of is deze gestolen? In dat geval blokkeert u zo snel mogelijk uw ABN AMRO bankpas, om vervolgens een nieuwe kaart aan te vragen. U regelt dit handig zelf online via Internet Bankieren of door middel van de ABN AMRO app. Werkt het niet online? Neem dan telefonisch contact op met de ABN AMRO klantenservice. Binnen drie werkdagen ontvangt u de nieuwe betaalpas in huis. Uw pincode blijft hierbij overigens identiek. Heeft u even geen betaalpas? Dan kunt u onder meer betalen via Apple Pay, een wearable of met een creditcard. Of maak gebruik van een betaalpas van een andere rekening.

Wat zijn de kosten voor bepaalde diensten of transacties bij ABN AMRO?

Vraagt u zich af wat de maandelijkse kosten zijn van uw betaalpakket bij ABN AMRO? Of wilt u weten wat de tarieven zijn als u een geldbedrag overmaakt naar het buitenland? De ABN AMRO heeft in een handig overzicht op de website alle kosten eenvoudig op een rij gezet. U ziet wat u betaalt voor dagelijkse bankzaken zoals een betaalpas, creditcard of betaalpakket. Ook ziet u wat het storten en opnemen van geld kost bij ABN AMRO. Ook voor het pinnen of contant geld opnemen buiten Nederland moet u geld voldoen. De tarieven van buitenlands geld staan overzichtelijk op de ABN AMRO website beschreven.

Hoe kan ik mijn ABN AMRO rekening opzeggen?

Bent u ontevreden met de dienstverlening van ABN AMRO? Dan kunt gemakkelijk online uw ABN AMRO rekening opzeggen. U zorgt er hierbij voor dat uw saldo € 0,- is en download de afschriften en betaaloverzichten. Vervolgens geeft u uw nieuwe rekeningnummer door om ervoor te zorgen dat er geen problemen bij betalingsopdrachten ontstaan. Daarna gaat u binnen uw account naar 'Zelf regelen' en kiest u voor de rekening die u wilt opzeggen. U geeft daarna de benodigde gegevens door en bevestigt dat u de ABN AMRO rekening wilt opzeggen. Vervolgens ontvangt u via de e-mail een bevestiging van uw opzegging bij de ABN AMRO.

Ga naar de veelgestelde vragen van ABN AMRO
Rapportcijfer ABN AMRO klantenservice: 5.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 10 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de ABN AMRO klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de ABN AMRO klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel ABN AMRO Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de ABN AMRO klantenservice?

10 reviews over “ABN AMRO”

  1. Rapportcijfer: 2

    Ik wil een schade melden, eerst de chatbot drama, zij verwijst naar een site schade , inloggen, direct schade melden on line, daarna krijg ik mijn rekeningnummers te zien, maar kom nog niet in de buurt om iets te melden????, klantenservice alleen tot 12 uur berijkbaar en als je erdoor bent ( zeer lange wachttijden),
    Kortom, abn is slecht tot niet berijkbaar meer voor klanten , service wordt alsmaar slechter als ook de mindere kantoren, maar je pasje wordt wel ieder jaar duurder??,

  2. Rapportcijfer: 8

    schrijf van het vermogen in de valuta de euro van de inhoud van geldcassette nummer 201 500 euro af stort door verwerking het geld op bankrekening 0793557135 op de ing – bank amsterdam n.v.

  3. Rapportcijfer: 2

    Heb een rekening bij ABN-AMRO die ik probeer op te zeggen en het geld naar een andere bank te krijgen waar al jaren maandelijks een bedrag naar toe gaat.
    Dit is nog steeds niet gelukt na enige maanden. Er wordt van alles belooft (zoals toesturen van formulieren) of teruggebeld worden, gaat de telefoon 2x over en kan niet op het nummer teruggebeld worden.
    Nu moet er een zorgcoache aan huis komen!!!! Waarom?
    Wacht maar weer op een telefoontje.
    Dit is een niet klantvriendelijke bank.

  4. Rapportcijfer: 2

    bijzonder slecht contact. heb slechts 1 vraag: wat moet ik met mededeling: MESSAGE_SEC29B_0125
    Betaling per Ideal niet mogelijk, waarom (dringend antwoord aub )

  5. Rapportcijfer: 8

    Klantenservice gebeld. Mijn man kan niet praten,niet schrijven enz Woont in een zorgcentrum. Nu wil ik zijn pas opzeggen en dat kan niet. Dat moet hij zelf doen. Hoe dan?
    Wij hebben een gezamenlijke rekening.
    Nu moet ik mijn levenstestament opsturen. Nou dat gaat hun geen bal aan wat daar in staat.
    Hoera voor de ABN

  6. Rapportcijfer: 8

    Voor een simpele vraag wil ik gewoon kunnen bellen en niet te horen krijgen dat er een flinke wachttijd is. VIND U DIT ZAKELIJK CORRECT. Dit getuigd van minachting voor de klant. ik weet zeker dat als er op alle kantoren 1 persoon de telefoon opneemt er geen wachttijden zijn.

  7. Rapportcijfer: 8

    Abn is zwaar klote! Een vraag stellen over je geld kan niet. Eerst een labyrinth doorwerken. Kutbank.

  8. Rapportcijfer: 4

    De klanten. Service is vanuit buitenland slecht bereikbaar. De chat helpt mas er half en veb ik n de met tel. Medewerker en die mag en een kan maar gedeeltelijk helpen bij echte problemen en zo kom je dus niet verder. Alle goede bedoelingen ten spijt en na ,60 jaar klant is dit niet dr hulp fie ik van abnamro had verwacht.

  9. Rapportcijfer: 2

    Net gebeld met dit bovenstaand ABN nummer voor 100 cent per minuut werd door verbonden met een bandje met de medeling dat ik bel buiten kantooruren en als ik mijn vraag maar aan de chatbox wilde stellen. Nou fraaie service is dit geen bevredigend antwoord ook bij de chatbox niet. En hoe nu verder? Heb nog geen antwoord op mijn vraag niet op dit bovenstaand nummer en niet bij de chatbox. Heel jammer dat ik geen medewerker mijn vraag kan stellen en ook geen antwoord kan krijgen terwijl er tot 1700 u wordt gesuggereerd dat er service wordt verleend door de ABN.
    Vriendelijke groet,
    Een teleurgestelde ABN klant José Charmes.

  10. Rapportcijfer: 8

    Wij willen doorgeven dat wij geen Chat App hebben dank u.