Over de NIBC Bank
De NIBC Bank N.V. noemde zich voorheen de Nationale Investeringsbank. De missie van de bank is om de bijzondere bank voor beslissende momenten te zijn en richt zich voornamelijk op Corporate Banking en Consumer Banking. De bank heeft kantoren in Den Haag, Brussel, Frankfurt, Londen en Singapore en was opgericht in 1945 om de wederopbouw na de Tweede Wereldoorlog te financieren. NIBC Direct is opgezet voor de particulier, zodat u zelf de regie kan pakken over uw financiële toekomst maar toch een beetje hulp heeft. Mede door deze doelstellingen hoort een goede klantenservice bij het imago van de NIBC Bank, en daar voldoen ze dan ook aan.
Veelgestelde vragen
Voordat u als klant contact op neemt met de NIBC bank klantenservice, is het echter aan te raden dat u een kijkje neemt bij de veelgestelde vragen. U kunt hiervoor het beste naar de website van particulieren van de NIBC Bank: NIBC direct. Vragen die u hier kunt vinden hebben te maken met vragen over sparen en vragen over hypotheken. Denk ook aan vragen over uw login, rente of overboekingen. Daarnaast kunt u ook uw vraag stellen aan de virtuele assistente Sabine, die onmiddellijk het antwoord op uw vraag op zoekt. In het geval dat u het antwoord op uw vraag hier niet kunt vinden, kunt u contact opnemen met de NIBC Bank klantenservice.
Contact
U kunt met de NIBC Bank klantenservice contact opnemen door gebruik te maken van het contactformulier. Dit kunt u doen voor vragen inzake uw spaarrekening of bijvoorbeeld vragen die te maken hebben met uw verzekering of het inleveren van uw goud. Ook vragen over een lopende hypotheek, een offerte of een aanvraag kunt u via het formulier opsturen: denk aan Fix Flex, Gouden Termijn, Turkse Lira en USD Deposito’s. Ook kunt u een e-mail sturen naar info@nibcdirect.nl.
Telefoon en Twitter
Indien u dit niet snel genoeg gaat, kunt u ook het telefoonnummer van de NIBC Direct klantenservice bellen om direct met een medewerker te kunnen spreken. Hiervoor belt u het telefoonnummer 0800 – 409 4094. Dit nummer is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 09.00 en 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Daarnaast kunt u uw vraag, probleem of klacht ook op Twitter naar @NIBCDirect_NL sturen. Zij zorgen er vervolgens voor dat u zo snel mogelijk wordt geholpen en houden u op de hoogte van mogelijk onderhoud of eventuele verstoringen.
Postadres
Als laatste kunt u ook via de post contact opnemen met de NIBC Direct klantenservice. U kunt hen een brief sturen naar het hoofdkantoor in Nederland onder: NIBC Direct, Antwoordnummer 1203, 1620 VB, Hoorn. Het bezoekadres is Carnegieplein 4, 2517 KJ Den Haag.
Laat ons je ervaring met de NIBC Bank klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.