Over Regiobank
Regiobank is halverwege 2007 ontstaan door het samengaan van de voormalige CVB Bank en de voormalige Regio Bank, dat voorheen onderdeel was van de ING Groep. Regiobank is onderdeel van SNS REAAL en droeg tot 1 december 2010 de naam SNS Regio Bank. Regiobank onderscheidt zich erin dat het een bank is die naar eigen zeggen dichtbij en betrokken is. Regiobank hecht dan ook veel waarde aan de klantenservice. Er wordt de tijd genomen voor klanten zodat er advies op maat kan worden gegeven. Bovendien kiest Regiobank bewust voor kantoren in dorpen en kleine steden, omdat iedereen een bank in de buurt verdient. Regiobank biedt alles aan: betalen, sparen en hypotheken en richt zich op zowel particulieren als bedrijven.
Regiobank klantenservice
Zoals gezegd is klantenservice belangrijk voor Regiobank. Dit is ook terug te zien op de website van Regiobank, die een uitgebreide pagina voor de klantenservice biedt. Bij de online klantenservice wordt erg veel informatie gegeven en zijn feitelijk heel veel vragen opgesomd waar u het antwoord op kan vinden. Zo kunt u er informatie vinden over internet bankieren en over de Wereldpas en Chip knip en ook over de veiligheid rond internet bankieren. Maar ook vragen omtrent uw rekeningen kunt u vinden, zo staat er op de pagina van de Regiobank klantenservice bijvoorbeeld hoe u rekeningafschriften kan opvragen. Bovendien biedt de Regiobank klantenservice Mobiel Bankieren van Regiobank, waarmee u altijd en overal op uw mobiele telefoon uw bankzaken kunt regelen. Voor veel vragen omtrent u bankzaken kunt u terecht bij uw eigen Zelfstandig Adviseur. Naast de reguliere klantenservice heeft Regiobank ook de zogeheten Nabestaandenservice. Deze service ondersteunt de Zelfstandig Adviseur bij het regelen van alle bankzaken die via Regiobank lopen.
Contact met Regiobank
Er zijn verschillende mogelijkheden waarop u contact met krijgen met Regiobank of de klantenservice van Regiobank. Als u vragen over uw bankzaken of product van Regiobank heeft, wordt aangeraden om contact op te nemen met uw Zelfstandig Adviseur. Als u andere vragen heeft kunt u met de Regiobank bellen op het hoofdkantoor op het nummer 0800 – 0411. Regiobank geeft ook de mogelijkheid om via de website uw opmerking of vraag door te sturen of aan te geven dat u een afspraak wilt. De klantenservice van Regiobank neemt dan zelf contact met u op. Uw tevredenheid over Regiobank en de klantenservice kunt u altijd kenbaar maken bij uw Zelfstandig Adviseur. Mocht u een klacht hebben over uw Zelfstandig Adviseur, dan kunt u terecht bij het e-mailadres van de klachtendesk. Ook is het mogelijk om uw klacht per brief te sturen naar het adres Regiobank, afdeling klachtendesk, postbus 918, 3500 AX Utrecht.
Bezoek Regiobank
Naast bovenstaande manieren om in contact te komen met Regiobank heeft de bank ook een bezoekadres. Het kantoor is gevestigd in Utrecht op Croeselaan 1.
did not provide the opportunity to use Internet banking. they said that everything is fine, install the “Regiobank” application, we provided you with this opportunity. but all in vain. pity for wasted time, hopes and nerves. it seems that non-professionals in their field are working.
Hoofdkantoor onbereikbaar ,na 25 dagen nog niets overgeschreven ,lopen ver achter met overschrijvingen