Over SNS bank
Sparen, betalen, beleggen, een hypotheek of verzekering afsluiten? SNS Bank is er voor particuliere en zakelijke klanten. SNS Bank probeert zo toegankelijk mogelijk te zijn en helpt u graag, zodat u financieel weet waar u aan toe bent. SNS Bank is één van de vier grootbanken in Nederland. SNS staat voor Samenwerkende Nederlandse Spaarbanken en is onderdeel van SNS Reaal. In 1817 werd de eerste Nederlandse spaarbank opgericht. De huidige SNS Bank bestaat sinds 1987. Stichting Spaarbank Limburg en Stichting Gelders-Utrechtse Spaarbank vormen sinds dat moment samen de Samenwerkende Nederlandse Spaarbanken (SNS).
SNS Bank Klantenservice
Bij SNS Bank kunt u drempelvrij internetbankieren. U kunt betalen, beleggen, sparen, lenen, verzekeren, het pensioen beheren of een hypotheek afsluiten. SNS Bank beschikt over de SNS community, waar u mee kunt praten en denken over geldzaken. Het is een online platform van en voor klanten van SNS Bank. SNS Bank beschikt ook over een SNS Mobiel Bankieren App. Hiermee ziet u het saldo op uw rekeningen en boekt u geld over met uw pincode.
Bent u een particuliere klant? U kunt de SNS Bank klantenservice vinden op de pagina service & contact op de website. Het algemene telefoonnummer van de SNS Klantenservice is 030-6333000. 80% van de telefoontjes beantwoordt SNS Bank binnen een minuut. Ook kunt u online antwoord krijgen op uw vraag. De klantenservice van de SNS Bank biedt hierbij een keuzemenu waarmee de bank u verder kan helpen.
Zakelijke klanten
Bent u een zakelijke klant en heeft u vragen over de dienstverlening van SNS Bank? Wilt u uw gegevens wijzigen of de diefstal van een betaalpas melden? Neem dan via de website contact op met SNS Bank zakelijk. De klantenservice van SNS Bank geeft antwoord op deze en vele andere vragen. Het telefoonnummer van de klantenservice is 030—6333003. Ook is het mogelijk om via een invulformulier uw vraag te stellen. U krijgt dan de eerstvolgende werkdag antwoord via e-mail of telefoon.
Veelgestelde vragen
Bij veelgestelde vragen krijgt u antwoord op vragen als: wat zijn de uiterste betaaldata voor de belastingdienst, kan een stichting een spaarrekening openen, hoe vraag ik een bankverklaring aan, kan ik zakelijk overstappen naar SNS Bank en wat is de wet FACTA? Als u het antwoord op een vraag niet gevonden heeft, kunt u de klantenservice van SNS Bank bellen via het telefoonnummer 030-6333002. Ook kunt u uw vraag e-mailen, doorgeven via een invulformulier of een klacht melden.
Bereikbaarheid
Bij de klantenservice van de SNS Bank kunt u een winkel of een geldautomaat zoeken bij u in de buurt. Vul uw postcode of straat en woonplaats in en klik op Zoeken. De geldautomaten in HEMA vestigingen zijn alleen toegankelijk tijdens de openingstijden van HEMA.
De SNS Klantenservice algemeen is via het telefoonnummer 030-6333000 bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. Op zondag is de klantenservice van SNS Bank gesloten. Het telefoonnummer 030-6333002 van SNS Bank Zakelijk is op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur bereikbaar. Op zaterdag en zondag zijn zij gesloten.
Mijn app zomaar blokeren niet netjes als ik bel krijg ik niemandaan delijn al onze mede werken zijn in gesprek foei