Burger King

 klantenservice

Over Burger King

Burger King is een van de grootste fastfoodketens in Nederland. Ze bestaan al ruim 60 jaar en zijn een van de succesvolste Quick-Service restaurantondernemingen in de wereld. Met de zin ‘Youre taste is King’ is Burger King een van de bekendste fastfoodketens van de wereld.
Burger King opereert vanuit bepaalde kernwaarden, zo serveert Burger King kwalitatief hoogwaardige producten. De producten worden bereid uit de beste ingredienten in een schone en aantrekkelijke omgeving.
Burger King staat vooral bekend om zijn burgers. De Whopper is een van de meest bekende burgers van de burger king. Daarnaast heeft de Burger King verschillende kipburgers, gegrilde burgers, kipnuggets en snacks, frietjes, salades, muffins, donuts, brownies, milkshakes, sundaes, wraps, ontbijtproducten en verschillende frisdranken.

Partner Eredivisie

Burger King is officieel partner van de Eredivisie. Daardoor dragen zij de voetbal een warm hart toe. Er worden vaak kaarten weggegeven door de Burger King. Ook straatvoetbal wordt door de Burger King ondersteund. Burger King en de Straatvoetbalbond Nederland zijn sinds 2009 officieel partners. De Straatvoetbalbond is opgezet door Humerto Tan en Edgar Davids.

Contact

Het hoofdkantoor van de Burger King is gevestigd in Rotterdam. Per post kan contact worden opgenomen door een brief te sturen aan Burger King Hoofdkantoor Rotterdam, Postbus 8821, 3009 AV Rotterdam. De klantenservice is te bereiken op 0900-2221118. Een gesprek kost €0,80 per minuut.
Daarnaast is het mogelijk om een contactformulier in te vullen bij algemene vragen. Er zijn dan persoonlijke gegevens vereist en er moet ingevuld worden wat iemand wilt melden. Ook is er een aparte website voor de meest gestelde vragen.
Burger King is te vinden op Facebook en Twitter. Op Twitter is de fastfoodketen te vinden op @Burgerking. Burger King heeft ook een speciale app ontwikkeld, waar je diverse aanbiedingen op kunt vinden.
Voor ondernemers is er een aparte manier om contact op te nemen met Burger King. Indien mensen geintereseerd zijn in het openen van een Burger King restaurant, kan er worden gemaild naar marc.vandooren@burgerking.nl of kan er een brief worden gestuurd naar Burger King BV, Postbus 8821, 3009AV Rotterdam. Ook bestaat er een zakelijk contactformulier, wat apart is vermeld op de website. Het algemene contactformulier kan dus niet voor zakelijke aspecten worden gebruikt.
Daarnaast is het mogelijk om als pers contact op te nemen met Burger King. De pers kan contact op te nemen door een brief te sturen naar Burger King Nederland BV, t.a.v. Jean-Paul Hordijk, Postbus 8821, 3009 AV Rotterdam.

Contact met Burger King

Openingstijden Burger King klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
09:00 -18:00
Dinsdag
09:00 -18:00
Woensdag
09:00 -18:00
Donderdag
09:00 -18:00
Vrijdag
09:00 -18:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Burger King klantenservice

Contact met Burger KingNummer
Algemeen0900-2221118

Overige contactmogelijkheden Burger King klantenservice

Burger King opzeggen

Burger King direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/burger king.

Burger King ervaringen

3 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Burger King? Laat ons je ervaring met Burger King weten!
Beoordeel Burger King

Adres Burger King klantenservice

Schorpioenstraat 282
Rotterdam
Rapportcijfer Burger King klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Burger King klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Burger King klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Burger King Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Burger King klantenservice?

3 reviews over “Burger King”

  1. Rapportcijfer: 1

    Okay, 3 kwartier ( serieus!) In de drive in gestaan. Het is erg druk maar goed. Nog enigzins begrip voor. Maar 3 kwartier wachten met kinderen in de auto levert frustratie op. En dan thuiskomen en ontdekken dat ze ook nog een friet en nuggets vergeten zijn erin mee te geven is pas ECHT frustratie! Echt slecht

  2. Rapportcijfer: 1

    Jullie zijn totaal niet te bereiken !
    Heel erg slecht is dit!

  3. Rapportcijfer: 2

    Door het filiaal Burger King Oosterhof 9546 aan de Watermanweg 333 3067 GA Rotterdam ben ik door de telefoon onvriendelijk behandeld door een meneer, die zich voor deed als teamleider, alleen meneer wilde zijn naam niet geven. Ik had om 17:05 een gesprek met een meneer, ik denk een Surinaamse/Hindoestaanse afkomst. Meneer was onvriendelijk, brutaal en liet alles aan z’n lot over!!! Heel jammer dat ik op deze manier door een grote fast food catering als Burger King ben behandeld.

    Op dezelfde dag 9 juli 2023 hebben wij bij de Drive In een grote bestelling geplaatst. Bij het afrekenen wilde ik mijn profiel laten scannen, waarop medewerker 109546002 Lauwerence
    tegen mij zei dat we het via de bon via de app handmatig moesten invoeren voor de punten.
    De info klopte niet van de medewerker Lauwerence, waardoor ik het filiaal had gebeld. De zogenaamde teamleider die de telefoon opnam was niet vriendelijk tegen mij. Meneer wilde niet eens reageren op het menu waarop de broodjes slecht waren verzorgd. Heel jammer om op deze manier doelwit te zijn door de medewerkers van Burger King.

    Nu zit ik met mijn punten van een bedrag van €40,85 die ik niet in m’n app kan optellen of handmatig in kan toetsen. Ik ben niet tevreden over de service van Burger King.

    Graag ontvang ik een terugkoppeling, mocht mijn klacht niet op de juiste afdeling terecht komen zou u zo vriendelijk willen zijn om het door te sturen naar de juiste afdeling van Burger King.

    Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Ps. Mocht ik binnen 2 weken hierop geen terugkoppeling ontvangen, dan dien ik mijn e-mailklacht schriftelijk in bij : Burger King Hoofdkantoor Rotterdam, Postbus 8821, 3009 AV Rotterdam.