Over La Place
La Place is het op een na grootste foodservicebedrijf in Nederland. Het heeft meer dan 250 locaties en is zowel nationaal als internationaal gevestigd. Jaarlijks zijn er meer dan 35 miljoen bezoekers die bij La Place een product nuttigen.
Vestigingen en producten
La Place is gevestigd in warenhuizen van de V&D, langs de snelweg, in verschillende attractieparken, als bedrijfrestaurant en is wel eens aanwezig op grote evenementen. La Place heeft een breed assortiment, zodat zij aansluiten bij alle behoeftes van de klant. Zo worden er maaltijden, gebak, verse sappen, broodjes en gerechten voor thuis verkocht in de verschillende vestigingen van La Place. La Place werkt voornamelijk met verse, eerlijke en pure grondstoffen. Elke dag worden de verse producten aangeleverd in alle vestigingen, waardoor de producten elke dag allemaal vers bereid kunnen worden.
Inmiddels is La Place uitgebreid naar het buitenland. Het foodservicebedrijf is naast Nederland gevestigd in Duitsland, België, Indonesie en de Verenigde Staten.
Vergaderlocaties
Er zijn verschillende locaties van La Place, waar bedrijven kunnen vergaderen onder het genot van een heerlijke lunch. De vergaderlocaties zijn te vinden in Haarlem, Hoofddopp, Wassenaar, Zoeterwoude, Utrecht, Baarn, Maarsbergen, Apeldoorn, Enspijk, Bergen op Zoom en Antwerpen.
Contact
De klantenservice van La Place is te bereiken op het telefoonnummer 088-9998555. Deze lijn is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 9.30 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 17.00 uur. Dit telefoonnummer is beschikbaar voo ralgemene vragen of opmerkingen over het bezoek aan La Place. Ook is er een online contactformulier beschikbaar die ingevuld kan worden. Bij het online contactformulier moet er opgelet worden dat de juiste formule wordt aangevinkt. La Place Restaurant, La Place Express, Laplace.nl, La Place Café, La Place Food of Eventcatering.
Daarnaast is het mogelijk om vragen te stellen over de V&D VIP kaart. Dat kan ook met de klantenservice V&D op het nummer 0900-2358363. Ook is het mogelijk online een contactformulier in te vullen bij vragen over de V&D VIP kaart.
Als je gesolliciteerd hebt is er een aparte website waarop staat hoe je contact op kan nemen met de vestiging waar je gesolliciteerd hebt. Vaak staat het telefoonnummer van de betreffende vestiging onderaan de vacature die is ingevuld.
De afdeling klantenservice van La Place is gevestigd in Nieuwegein. Brieven kunnen worden ogpestuurd naar het Service Center La Place, Inundatiedok 34, 3439 JJ Nieuwegein.
La Place is daarnaast actief op facebook en Youtube. De twitter van La Place is @laplace en op Pinterest kan La Place ook gevonden worden. Ook hebben zij een speciale app ontwikkeld waar diverse producten worden aangeboden.
Goedemiddag. Ik heb gosteren bij La Place in Heehugowaard aspergesoep gegeten. De soep smaakte erg zuur maar ja ik dacht .. dat hoort zeker zo. Nu blijkt dat ik voedselvergiftiging heb opgelopen na het eten van de soep. Tevens was de bediening aan de kassa niet erg vriendelijk. Ik ben behoorlijk ziek en denk dat de soep te lang gestaan had.
Zeer en zeer slecht.
Prijs kwaliteit is ver onder de maat
LS, Waarom worden de oudere ge- en ongebruikte extra’s niet verwijderd.
Op deze manier loopt de app helemaal vol.
Suggestie zorg dat al dit soort extra’s na bv 1 of twee maanden standaard worden verwijderd!?
Gr. Hans Nikkels
Zaterdag 25 februari .j.l. op de terugweg vanuit Den Bosch richting Utrecht.
Gestopt bij de benzinepomp en via de loopgoot naar de vestiging van La Place.
Een groot drama als je vrouw in een rolstoel zit en via de passage onder de snelweg boven moet komen. Via de leuning aan de linkerkant hebben we ons naar boven moeten trekken. Evenals de omgekeerde beweging terug naar de auto bleek zo nog lastiger. UITERMATE KLANTONVRIENDELIJK.
Nadat we La Place bereikt hadden, bleek om circa 15.30 niet veel beschikbaar.
Pizza’s. niet verkrijgbaar. Een veel voorkomend fenomeen binnen de horeca. Kleinere inhoud en minder erop. Dan maar 2 x tostis ham/kaas en 2 x verse muntthee. 16,60 euro.
De thee ook in kleinere glazen met een paar blaadjes munt.
Ik was dus al teleurgesteld over de gang van zaken en de schamele tostis deden de deur dicht. Navraag leert dat er slechts 1 plakje kaas en 1 plakje ham op mag.
Ik sloeg het broodje open en ging terug naar de afhaalbalie. Ik kon slechts een paar sliertjes gesmolten kaas gewaar worden. 5,50 euro per stuk.
Men wist zich geen raad. Ik vroeg aan een van de medewerksters of er een manager aanwezig was. Die was er, maar kwam pas opdagen nadat ik 3 x mijn gezicht had laten zien.
Deze alleraardigste dame verdedigde zich dat er wel meer klachten zijn geweest en dat directie ( JUMBO ) niet van plan was de receptuur te veranderen.
Toen het woord “receptuur” werd gebruikt, bij monde van de manager, kon ik mijn lachen nauwelijks onderdrukken.
Het kwam bij mij over alsof de top-kok van Jumbo gestudeerd had op het een dergelijke slechte tosti en het in team verband zijn receptuur
Kortom ik zal nog nimmer een stap zetten in een van de vestigingen van La Place. Het liep al sterk achteruit, maar dit deed voor mij de deur dicht.
Ben Moor
Over het algemeen ben ik erg blij met la Place. Ik ben echter teleurgesteld over het volgende. Op dit moment serveert la Place heerlijke aspergesoep, maar omdat daar bieslook in zit kan iedereen die daar allergisch voor is deze heerlijke soep niet eten. Graag zou ik willen voorstellen om se bieslook in een apart bakje naast de soep te zetten, zodat ook mensen die niet allergisch zijn van deze heerlijke soep kunnen genieten.