Gall & Gall

 klantenservice

Over Gall & Gall

Gall & Gall is een Nederlandse slijterijketen. In 1884 werd het bedrijf opgericht door Maria Gall onder de naam “Firma Wed. H.J.T. Gall”. Haar man was overleden en ze zocht een manier om zich in haar levensonderhoud te kunnen voorzien. Toen zij in 1920 overleed, namen haar twee zoons het bedrijf over en voegden een extra ‘Gall’ toe aan aan de naam, en de naam Gall & Gall was geboren. In 1989 werd Gall & Gall onderdeel van Ahold, en telt inmiddels meer dan 550 winkels verspreid over heel Nederland.
De missie van Gall & Gall is om vooral toegankelijk te zijn. Zij wil de klanten inspireren te genieten, en doet dit door een ruime keuze binnen het assortiment aan te bieden en de klant van goed advies te voorzien.
Naast haar vele winkels heeft Gall & Gall ook een webshop, waar u van uit huis gemakkelijk kunt bestellen. In de webshop vindt u het meest complete aanbod. Indien u op een werkdag vóór 16.00 bestelt, wordt uw bestelling de volgende dag al bij u bezorgd. U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling op een specifiek moment te laten bezorgen. Bij bestellingen van boven de €75,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Contact

De klantenservice van Gall & Gall is voor algemene vragen en vragen over de webshop per telefoon te bereiken op telefoonnummer 075 – 6594200. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met woensdag tussen 9.00 en 18.00 uur, op donderdag en vrijdag tussen 9.00 en 20.00 uur, en op zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur. In het geval dat u de klantenservice per e-mail wenst te contacteren, dan kunt u dit doen door een e-mailbericht te sturen naar webshop.gall@gall.nl. Bovendien kunt u uw vragen via de sociale media stellen. Gall & Gall is actief op zowel Facebook als Twitter.
Indien u een vraag heeft over de bezorging van uw bestelling kunt u contact opnemen met de verzendpartner van Gall & Gall, Dynalogic. U kunt Dynalogic bereiken via telefoonnummer 0900 – 3962564. De klantenservice van Dynalogic is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 21.00 uur, en op zaterdag van 9.00 tot 17.00. Tevens kunt u een e-mail sturen naar afspraak@dynalogic.eu.
Het hoofdkantoor van Gall & Gall is gevestigd op Provinciale weg 11, 1506 MA Zaandam. Indien u het hoofdkantoor wenst te bereiken, kunt u een brief sturen aan Gall & Gall B.V., Postbus 3130, 1500 Zaandam.

Contact met Gall & Gall

Openingstijden Gall & Gall klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
08:00 -21:00
Dinsdag
08:00 -21:00
Woensdag
08:00 -21:00
Donderdag
08:00 -21:00
Vrijdag
08:00 -21:00
Zaterdag
09:00 -17:00
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Gall & Gall klantenservice

Contact met Gall & GallNummer
Algemeen0900–3962564

Overige contactmogelijkheden Gall & Gall klantenservice

Gall & Gall opzeggen

Gall & Gall direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/gall & gall.

Gall & Gall ervaringen

7 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Gall & Gall? Laat ons je ervaring met Gall & Gall weten!
Beoordeel Gall & Gall

Adres Gall & Gall klantenservice

Provincialeweg 11
Zaandam
Rapportcijfer Gall & Gall klantenservice: 5.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 7 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Gall & Gall klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Gall & Gall klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Gall & Gall Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Gall & Gall klantenservice?

7 reviews over “Gall & Gall”

  1. Rapportcijfer: 6

    28/8/23
    Goedemiddag,
    Het zou fijn zijn eens een keer te reageren op onze emai berichtje van ongeveer 2 weken geleden. Het is toch te gek als vaste klant om geen antwoord te krijgen, erg onbeleefd!
    Groet
    Fam Dirkmaat
    Tel 06-22485584

  2. Rapportcijfer: 8

    De gespaarde punten vervallen per 31 maart!!!!
    Dit wordt de klant miet verteld.
    Dus vandaag 11 feb oo naar Gall & Gall.
    Blijkt de korting niet te werken!!!
    Wanneer maakt G & G een systeem klantvriendrlijker?
    Punten vervallen en er komt niets voor terug.?
    Waardeloos weer

  3. Rapportcijfer: 2

    20 minuten moeten wachten en steeds wordt er geadviseerd om op een andere manier contact te nemen. Eindelijk iemand die mij te woord staat en dan te horen krijgen dat ze je niet verder kunnen helpen.

  4. Rapportcijfer: 2

    30 juni een online bestelling gedaan bij Gall & Gall. Kosten 83,56. Tot op heden niks ontvangen en geen reactie van Gall & Gall gehad. Ik moet zelf achter mijn bestelling aan. Gall & Gall neemt hier geen verantwoordelijkheid door zelf contact te zoeken en te helpen in het zoeken naar een oplossing. Proactieve houding en initiatief zou Gall & Gall in deze sieren.

  5. Rapportcijfer: 2

    1 ster, en die is bedoeld voor de telefonische klantenservice; niet oplossingsgericht, klant beschuldigen van een (niet gemaakte) fout en leer eens normaal Nederlands te praten, we zitten hier niet op de straat…
    Wanneer ik vervolgens, na een irritant welles nietes gesprek, aangeef dat ik mijn bestelling in dat geval wil annuleren, krijg je een antwoord “Zodra ik kan annuleren, zal ik dat doen”
    Zodra ik kan?! Meid, je geeft zelf aan dat er nog niks gepickt is, dat dat morgen pas zal gebeuren, dus druk gewoon op die refund button, zijn we in één keer klaar.

    In de winkels; niets meer dan lof! Altijd superfijn geholpen en vriendelijk personeel, keep it up.

  6. Rapportcijfer: 10

    ik koop hier vooral de aanbiedingen, het scheelt echt aanzienlijk.