ANBO

 klantenservice

Over ANBO

ANBO is een organisatie die zich voornamelijk inzet als belangenbehartiger voor senioren in Nederland. Haar focus gebieden zijn inkomen, wonen & omgeving en gezondheid. Aandachtspunten zijn levenskwaliteit voor de huidige en toekomstige generaties senioren, emancipatie, participatie, keuzevrijheid en tenslotte solidariteit tussen de generaties. Naast dat ANBO opkomt voor belangen van senioren, biedt zij ook senioren de kans om hun talenten te benutten als vrijwilliger bij ANBO bij één van die 400 lokale afdelingen die over het gehele land zijn verspreid.
ANBO wordt gezien als de meest invloedrijke seniorenorganisatie doordat zij een zeer sterke lobby heeft in de Nederlandse politiek in Den Haag. Doordat zij goed op de hoogte probeert te blijven van wat er speelt onder haar leden en nauw samen werkt met andere organisaties, kan zij collectief zeer krachtig zijn. Daarnaast heeft ANBO altijd een luisterend oor voor haar leden, en biedt haar leden daarom ook persoonlijk advies en ondersteuning bij problemen. Ook organiseert ANBO, naast de belangenbehartiging, allerlei activiteiten op het gebied van ontspanningen, zoals reizen, wandeltochten en excursies.

Contact

In het geval dat u een vraag of opmerking heeft kunt u altijd per telefoon contact opnemen met de ANBO Ledenservice via telefoonnummer 0348 – 466690. Hier kunt u terecht voor vragen over uw lidmaatschap en andere algemene vragen. U kunt de Ledenservice telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 15.00 uur. Tevens is het mogelijk om de Ledenservice digitaal te contacteren, dit doet u door een e-mailbericht te sturen aan info@anbo.nl of door een bericht achter te laten op één van de social media pagina’s van ANBO. De klantenservice is namelijk actief op zowel Facebook als Twitter.
In het geval dat u als lid een vraag heeft op het gebied van Inkomen, Gezondheid of Wonen & Woonomgeving, kunt u contact opnemen met de ANBO Raadslijn. Hiervoor kunt u een e-mailbericht sturen naar raadslijn@anbo.nl of door te bellen naar 0348 – 466688. De Raadslijn is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 15.00 uur.
Het hoofdkantoor van ANBO is gevestigd op Houttuinlaan 3, 3447 GM Woerden. In het geval dat u het hoofdkantoor wenst te contacteren, dan kunt u dit telefonisch doen door te bellen naar 0348 – 466666 of door een fax te sturen naar 0348 – 566667. Het is tevens mogelijk om per post contact op te nemen met het hoofdkantoor. Dit doet u door uw brief te adresseren aan Postbus 2012, 3440 DA Woerden.

Contact met ANBO

Openingstijden ANBO klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers ANBO klantenservice

Contact met ANBONummer
Algemeen0348 – 466690

Overige contactmogelijkheden ANBO klantenservice

ANBO opzeggen

ANBO direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/anbo.

ANBO ervaringen

4 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met ANBO? Laat ons je ervaring met ANBO weten!
Beoordeel ANBO

Adres ANBO klantenservice

Houttuinlaan 3
Woerden
Rapportcijfer ANBO klantenservice: 7.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 4 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de ANBO klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de ANBO klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel ANBO Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de ANBO klantenservice?

4 reviews over “ANBO”

  1. Rapportcijfer: 4

    Op 3 augustus j.l. werd ik geheel onverwachts opgebeld door een medewerker van de ANBO, naar aanleiding van mijn verzoek, voor hulp bij het invullen van het zorgtoeslag formulier. Echter dit kwam even zeer ongelegen, omdat ik visite had van een goede kennis. Naar aanleiding van deze situatie werd er een nieuwe telefonische afspraak gemaakt voor de volgende dag, er werd mij stellig de belofte gedaan, dat ik de volgende ochtend benaderd zou worden door iemand die mij verder zou helpen. Echter heb ik helaas tot op heden niets meer vernomen van de ANBO vrijwilliger/medewerker. Ik vind dit dan ook een kwalijke zaak om leden zo te behandelen. Gelukkig ben ik door iemand uit de straat geholpen met het invullen, dus het probleem is uit de wereld. Maar in ieder geval mijn lidmaatschap is wat mij betreft overbodig geworden.

  2. Rapportcijfer: 7

    Bedankt voor de contact informatie van ANBO. Het is eindelijk gelukt om in contact te komen en heb kunnen regelen dat we kunnen samenwerken.

  3. Rapportcijfer: 9.4

    Ondanks alle commotie rondom ANBO vind ik het een zeer goede organisatie met een goed hart. Ik wil daarom ook mijn complimenten uitspreken naar alle medewerkers van ANBO. Geweldige organisatie die veel goede dingen doet.

  4. Rapportcijfer: 9.4

    Bedankt voor de service, jullie hebben mij en mijn schoonmoeder een groot plezier gedaan. Fijn dat ik DIRECT doorgeschakeld kon worden.