Telfort

 klantenservice

Gemakkelijk met Telfort contact via KlantenserviceSpot.nl

Zoekt u met Telfort contact voor uw telefonie, internet of tv-abonnement? Of heeft u te maken met een Telfort storing die u wilt oplossen? KlantenserviceSpot.nl zorgt ervoor dat u meteen met de juiste medewerker van de Telfort klantenservice spreekt. Omdat bedrijven het vaak lastig maken voor klanten om met hen in contact te komen, is KlantenserviceSpot.nl opgericht. Op onze website bieden we op één centrale plek allerlei contactinformatie van organisaties aan, waardoor u niet eindeloos hoeft te zoeken naar het correcte telefoonnummer. Zo belt u met de Schiphol klantenservice voor uw treinreizen, neemt u met de Trouw klantenservice contact op over uw krantenabonnement, bestelt u uw nieuwe iPhone bij de Apple klantenservice of regelt u uw bankzaken bij de klantenservice van ABN AMRO.

Contact met Telfort, de telecomaanbieder

In september 1996 werd Telfort opgericht om internet, mobiele telefonie, vaste telefonie en interactieve televisie aan te bieden. Vanaf 2005 werd het Nederlandse telecombedrijf overgenomen door KPN. Zo maken klanten van Telfort gebruik van het stabiele en betrouwbare netwerk van KPN, en geniet u van de transparante service van Telfort

Zelf uw zaken regelen op de website

Sinds 2020 zijn alle mobiele en thuisabonnement van Telfort overgezet naar KPN. Dit houdt in dat u nog wel van de Telfort services gebruik kunt maken zoals u gewend was onder dezelfde voorwaarden, maar dat u geen nieuw Telfort abonnement kunt afsluiten bij het bedrijf. Het is wel mogelijk om uw Telfort abonnement te wijzigen of een KPN-abonnement toe te voegen. U kunt veel zaken rondom uw abonnement zelf regelen. Waar u voorheen kon inloggen bij Mijn Telfort om uw abonnement te bekijken, doet u dit nu bij Mijn KPN. Zo kunt u uw facturen inzien, verbruik bekijken en persoonlijke adresgegevens wijzigen. Daarnaast is er een pagina met veelgestelde vragen aanwezig waar u per categorie allerlei gegevens vindt om uw vragen op te lossen.

Problemen en storingen bij Telfort oplossen

Heeft u een Telfort internet storing, of lukt het vanwege een Telfort storing niet om te bellen met uw mobiele telefoon? Neem dan in de eerste plaats contact op met de website van Telfort. In een actueel overzicht ziet u per regio waar de storingen van Telfort of onderhoudswerkzaamheden plaatsvinden. Staat er geen storing bij Telfort vermeld op de website van KPN? Dan vindt u allerlei informatie hoe u de storing met uw televisie, internet, wifi, vaste bellen of mobiele telefonie oplost. Lukt het echter nog steeds niet om de storing bij Telfort te verhelpen, dan neemt u uiteraard contact op met de Telfort klantenservice.

De Telfort klantenservice bellen voor uw vragen

Wilt u Telfort bellen om uw vragen te stellen aan een medewerker van de Telfort klantenservice, dan neemt u telefonisch contact op met het moederbedrijf KPN. Voor het Telfort telefoonnummer neemt u contact op met het KPN telefoonnummer 0800-0402. Als u in het buitenland verblijft, belt u naar +31 6 1200 – 1200. Het telefoonnummer is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar voor Telfort storingen of diefstal. De klantenservice is het beste bereikbaar van 10:30 tot 17:00 uur.

Online support via de chat en mail voor de Telfort klantenservice

Naast Telfort bellen kunt u ook op de website van KPN terecht bij de digitale assistent. Deze chat is 24 uur per dag beschikbaar en geeft antwoord op veelvuldig gestelde vragen aan de Telfort klantenservice. Als het niet lukt om uw vraag te beantwoorden, verwijst de digitale assistent u door naar een van de medewerkers van de Telfort klantenservice. Daarnaast beschikt KPN over een online community waar u uw vragen kunt stellen. Op het forum beantwoorden expert de meest uiteenlopende vragen over het Telfort abonnement. Daarnaast kunt u via de website een online contactformulier invullen om uw vraag, opmerking of klacht in te dienen. De klantenservice van Telfort en KPN streven ernaar om u zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.

Met Telfort contact via de sociale media

KPN, waartoe Telfort behoort, is uitstekend vertegenwoordigd op de sociale media. Op Facebook, Twitter, LinkedIn en YouTube vindt u allerlei informatie over het telecombedrijf. Ook kunt u hier uw vragen stellen aan het webcareteam.

Langsgaan bij een de winkels voor de Telfort klantenservice

Voor persoonlijk advies over uw Telfort abonnement gaat u langs bij een van de KPN winkels in Nederland. Met circa 140 vestigingen is er altijd een KPN winkel bij u in de buurt waar een expert uw vragen beantwoord. Op de website van KPN ziet u een handig overzicht van de verschillende winkels.

Contact met Telfort

Openingstijden Telfort klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
09:00 -21:00
Dinsdag
09:00 -21:00
Woensdag
09:00 -21:00
Donderdag
09:00 -21:00
Vrijdag
09:00 -21:00
Zaterdag
10:00 -17:00
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Telfort klantenservice

Contact met TelfortNummer
Algemeen0900 -9596

Overige contactmogelijkheden Telfort klantenservice

Telfort opzeggen

Telfort direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/telfort.

Telfort ervaringen

3 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Telfort? Laat ons je ervaring met Telfort weten!
Beoordeel Telfort

Adres Telfort klantenservice

Teleportboulevard 121
Amsterdam
Rapportcijfer Telfort klantenservice: 8

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Telfort klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Telfort klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Telfort Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Telfort klantenservice?

3 reviews over “Telfort”

  1. Rapportcijfer: 8

    Deze klantenservice is totaal nooit bereikbaar!
    Ik heb een groot probleem met een telefoon waar hun de provider van zijn.
    Maar helaas nooit bereikbaar.

  2. Rapportcijfer: 8

    Ik wil bij jullie weer voor mijn telefoon en televisie want ik wil weg bij de ziggo want mijn telefoon en televisie is geblokkeerd
    Graag wil ik van jullie hebben voor telefoon en televisie

  3. Rapportcijfer: 8

    Ik wil bij jullie voor mijn telefoon en televisie wat ik wil weg bij de ziggo want mijn telefoon en televisie is geblokkeerd