Over BMW Nederland
BMW is een Duitse autofabrikant, die samen met MINI en Rolls-Royce onderdeel uitmaakt van de BMW Group. Dit bedrijf is de leidende fabrikant op het gebied van premium auto’s en motorfietsen. BMW Nederland is een dochteronderneming van de BMW Group.
BMW is opgericht in 1916 onder de naam Bayerische Motoren Werke AG. Het bedrijf begon met de productie van vliegtuigmotoren, breidde uit naar motorfietsen en ontwikkelt sinds 1928 ook auto’s. Het logo van BMW is al sinds 1917 in gebruik. Het handelsmerk bestaat uit de kleuren van de deelstaat Beieren, alhoewel lang werd gedacht dat het logo een draaiende propeller was.
Het hoofdkantoor van BMW staat in München, waar ook een fabriek en het BMW museum zich bevindt. Een nieuwere vestiging is de BMW Welt. Dit complex opende in 2007 haar deuren in München. Het gebouw heeft als doel om de belevingservaring van de klant aan te spreken wanneer ze hun nieuwe BMW afhalen.
BMW is groot geworden door de autosport. Het Duitse automerk heeft in de loop van de jaren vele successen behaald in de belangrijkste nationale en internale competities van de autoraces.
Milieu en duurzaamheid
BMW Group is een leider op het gebied van de terugdringing van de CO2-uitstoot. Daarnaast vermindert de autofabrikant ook de schadelijke effecten op het milieu als het gaat om de gehele levensduur van de auto’s. BMW maakt zelf ook gebruik van energiebesparende technieken. Deze zijn terug te vinden in de auto’s in de vorm van BMW EfficientDynamics.
Contactgegevens
U kunt op verschillende manieren contact opnemen met BMW Nederland. Op werkdagen kunt u tussen 8.00 en 22.00 uur telefonisch contact opnemen met 0800-0992234. Deze Klanten Informatie Service is ook bereikbaar op zaterdag en zondag tussen 10.00 en 22.00. Voor vragen of informatie kunt u ook het contactformulier op de website van BMW Nederland invullen of een dealer raadplegen. De contactgegevens van de dealers vindt u ook op de website.
Goede morgen ik heb enkele keren contactgehad via mail en tel ! (afgelopen weken en gisteren
enkel de manier hoe BMW NEDERLAND met mijn probleem omgaat snap ik niet ! voor zoon priminum merk .
als er nog vragen zijn kan en wil ik dit graag toelichten ( maar dat heb geen enkle zin volgens u medewerker )
terug naar de daeler einde gesprek ( ook einde BMW aanschaf , na 11st nieuw gekocht )
een tereur gestelde Bmw rijder