Kia Motors Nederland

Over Kia Motors

Kia Motors is een Zuid-Koreaanse autofabrikant, die is 1944 is opgericht. Het automerk is onderdeel van Hyundai Motor Company. De fabrikant startte met de productie van fietsen en motorfietsen en breidde in de jaren zeventig uit naar de productie van auto’s. Vandaag de dag heeft Kia Motors in meer dan 170 landen wereldwijd meer dan 40.000 werknemers in dienst.

In 1993 kwam de eerste auto uit in Nederland, maar pas in 2009 is Kia Motors Nederland officieel van start gegaan. In de afgelopen jaren is Kia een stabiele factor in de top-10 van de bestverkopende auto’s in Nederland. Belangrijke modellen van het automerk zijn de Kia Sportage, de Kia Rio en de Kia Picanto.

De slogan van Kia Motors is ‘the power to surprise’. Deze slogan is terug te zien in de verrassende elementen die in de auto’s zijn terug te vinden. De Kia identiteit kan omschreven worden als: levendig, onderscheidend en betrouwbaar.

Milieuvriendelijk en duurzaam

In 2014 stond Kia Motors op de lijst van Best Global Green Brands. De autofabrikant eindigde op de 35e plaats in de top 50. Kia Motors richt zich op een milieuvriendelijke en duurzame auto(productie).

Het automerk bereidt zich voor op de toekomstige eco-car markt en verbetert haar milieuvriendelijke auto’s voortdurend. Dit gebeurt onder meer door het verbruik van energie en water terug te dringen in de autoproductie en de auto’s zelf. Ook wordt de hoeveelheid afval verminderd en de uitstoot van gevaarlijke stoffen verlaagd.

Contactgegevens

U kunt op diverse manieren contact opnemen met Kia Motors. U kunt het contactformulier op de website invullen. De klantenservice streeft er naar om uw vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden. Ook is de klantenservice telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 – 21.00 en op zaterdag van 9.00 – 16.00. U belt dan naar 0888-542542. Daarnaast is het mogelijk om de chatfunctie op de website te gebruiken.
Voor technische vragen kunt u het beste contact opnemen met uw dealer. Contactgegevens van de dealers, subdealers en outlets vindt u op de website.

Openingstijden Kia Motors Nederland klantenservice

Nu bereikbaar.

Maandag
08:30 -21:00
Dinsdag
08:30 -21:00
Woensdag
08:30 -21:00
Donderdag
08:30 -21:00
Vrijdag
08:30 -21:00
Zaterdag
09:00 -16:00
Zondag
gesloten
Kia Motors Nederland

Telefoonnummer Kia Motors Nederland klantenservice

Telefoonnummer
088 - 8 542 542
Belkosten
lokaal tarief

Adres Kia Motors Nederland klantenservice

De Corridor 25
Breukelen

E-mailadres Kia Motors Nederland klantenservice

E-mailadres
onbekend

Kia Motors Nederland opzeggen

Kia Motors Nederland direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/kia motors nederland.

Kia Motors Nederland ervaringen

4 ervaringen.

4 gedachten over “Kia Motors Nederland”

  1. navigatie loopt vast bij Update.

    Donderdag 27 oktober mijn KIA Niro bjr.2020 Naar de VDNS garage in Blerick gebracht voor een onderhoudsbeurt. Tijdens de update is het navigatiesysteem vastgelopen. rij nu al 5 weken zonder radio,
    navigatie en achteruitrijcamera, ook de centrale vergrendeling werkt niet, bij de ochtendstart moet ik
    moet ik steeds de resetknop gebruiken en gaat het alarm af want de startaccu laad niet op.
    Al met al zeer vervelend. ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren maar heb dit nog nooit eerder meegemaakt. De garage geeft aan dat ze al vele malen te horen heeft gekregen dat het onderdeel geleverd wordt, maar weet niet wanneer. Vraag me af hoe het mogelijk is en dacht dat de service bij Kia in goed was
    maar ga nu toch echt twijfelen.

  2. Betreft : Kia Venga ChassisU5YEH811ADL066736. Kenteken 7-SJJ-35.
    Gekocht bij Garage Bleeker, Oldenzaal (samenwerkingsverband met van Mossel Hengelo)
    Qua comfort en rijeigenschappen ben ik als gebruiker na enige jaren (2017) best tevreden over deze wagen maar de laatste tijd wordt ik geconfronteerd met enkele opeenvolgende problemen, t.w.:
    eind oktober uitval massakabels/massastrip.
    medio november : uitvallen radio met ingebouwde navigatie
    Bovendien werkt al enige jaren de “idle stop” niet meer die de motor uit= en inschakelt na een stop.
    Ik kan nu de radio laten repareren voor een bedrag van meer dan Euro 500 of in het andere geval een gebruikte voor ca. Euro 380.
    Dit alles bijeen heeft mijn aanvankelijke enthousiasme voor het Kia-merk danig doen dalen. Ik breng dit hierbij onder uw aandacht en zie uw eventuele reactie gaarne tegemoet

  3. Hallo,

    Ik heb voor 2022 mijn kia venga ingeruild voor een nieuwe kia e-niro. Ik ben aan het kijken voor een digitale handleiding, om me in te kunnen lezen over de bediening van de auto maar kan deze niet op internet vinden. Kunt u deze digitaal aan mij sturen.

    met vriendelijke groet

    Hub Schrouff

  4. In februari de derde keer en KIA aangeschaft. Nu de prachtige KIA Niro hybride.
    Prima auto en rijdt voortreffelijk. De eerdere ervaring met de KIA Carens gaven de doorslag voor opnieuw KIA.
    Maar nu na een paar weken ervaringen met de Niro heb ik problemen met de navigatie! Het beginscherm met de mogelijkheid “adres” is weg. Nu staat er “zoek”. I|k heb de gebruiksaanwijzing erop nageslagen maar ik kom hier niet uit. Wat is er gebeurt? Is er iets gewijzigd? Waarom weet ik dat dan niet? En waarom is de gebruiksaanwijzing niet aangepast? Niet iedere verandering is een verbetering.

Plaats een reactie