Renault Nederland

 klantenservice

Over Renault Nederland

Renault, met als dochteronderneming Renault Nederland, is een Franse autofabrikant. De autofabrikant produceert personenauto’s, bedrijfswagens, tractoren en vliegtuigmotoren. Renault is onderdeel van de Renault Groep. Deze groep bestaat verder nog uit Renault Samsung Motors en Dacia.
Renault is opgericht door Louis Renault in 1899. Een jaar daarvoor was de eerste auto al geproduceerd. Dit Franse automerk leverde een bijdrage aan de Eerste en Tweede Wereldoorlog. In de Tweede Wereldoorlog leverde Renault zowel aan de geallieerden als de Duitsers. Vandaag de dag opereert Renault in 128 landen met meer dan 30 verschillende modellen. De meest bekende auto’s van tegenwoordig zijn de Renault Clio en de Renault Twingo.
De Franse autofabrikant levert personenauto’s, bedrijfswagens, tractoren en vliegtuigmotoren. Daarnaast heeft het automerk ook Formule 1 auto’s en diverse elektrische auto’s in het assortiment.
Renault probeert met zijn design de passie voor auto’s te tonen en emoties bij haar consumenten teweeg te brengen. Daarnaast probeert het automerk een herkenbaar design te leveren. Voor de Franse fabrikant zijn de diamant voorop de auto en de vloeiende lijnen twee herkenbare kenmerken.
Renault heeft daarnaast al vanaf de oprichting een bepaalde visie. De innovatie rondom de autoproductie en het autogebruik moeten het leven beter maken.

Contactgegevens

Het bezoekadres van Renault Nederland is de Boeing Avenue 275 in Schiphol-Rijk. Voor schriftelijk contact adresseert u uw post aan Postbus 75784, 1118 ZX Schiphol-Rijk.
U kunt telefonisch contact opnemen met Renault Nederland door te bellen naar: 0800-0303. U kunt dit nummer bellen voor de klantenservice van Renault Nederland of voor de Renault Route Service. Ook is het mogelijk om het contactformulier op de website in te vullen. Voor informatie over dealers of werkplaatsen gaat u naar de website van Renault Nederland. Op de website kun u zoeken naar een dichtstbijzijnde of gewenste dealer of werkplaats en hier de contactgegevens van vinden.

Contact met Renault Nederland

Openingstijden Renault Nederland klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Renault Nederland klantenservice

Contact met Renault NederlandNummer
Algemeen0800 - 03 03

Overige contactmogelijkheden Renault Nederland klantenservice

Renault Nederland opzeggen

Renault Nederland direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/renault nederland.

Renault Nederland ervaringen

5 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Renault Nederland? Laat ons je ervaring met Renault Nederland weten!
Beoordeel Renault Nederland

Adres Renault Nederland klantenservice

Boeingavenue 275
Schiphol-Rijk
Rapportcijfer Renault Nederland klantenservice: 6.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 5 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Renault Nederland klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Renault Nederland klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Renault Nederland Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Renault Nederland klantenservice?

5 reviews over “Renault Nederland”

  1. Rapportcijfer: 8

    Mijn ervaring met Renault nederland is slecht we zijn in bezit an een Clio 2012 onze klacht ging over de airco 2keer een nieuwe airco geplaatst en twee keer een leiding vervangen deze was tegen door trilling tegen de motor lek gegaan nu een tape om de leiding voor extra bescherming nooit meer iets van Renault nederland gehoord voor ons nooit meer een Renault

  2. Rapportcijfer: 8

    De klantenservice van Renault is, tenzij je een nieuwe auto koopt, volslagen klantonvriendelijk. Renault heeft een groot probleem .Een bepaald onderdeel voor de Captur wordt nog niet aan d dealer geleverd en niet aangegeven wordt wanneer de levering zal geschieden. Al die tijd ben ik verplicht een vervangende auto te huren. Het gaat om de rekenmodule van de automatische transmissie. Als Renault zijn eigen dealer niet kan bevoorraden/ leveren , waarom moet ik dan de vervangende auto betalen .Dit kan wie weet hoe lang duren en mijn geld vliegt weg zonder zicht op een einde. Bodemloze put dus. Dit is niet redelijk! Renault blijft in gebreke. Dit kan toch zo niet doorgaan. De auto kan ik niet missen vanwege de de spierziekte van mijn echtgenote met daarbij 2 versleten knieën en 2 versleten heupen. De auto staat bij Bochane in Nijmegen. Het is de Captur Tce1,2 .met 63000 km op de teller.(zou 250000 moeten zijn) .Alstublieft help mij.

  3. Rapportcijfer: 4

    Vind erg terleurstellend dat na bijna 8 maanden een nieuwe captur te rijden en dat ik nog steeds mijn spiegels zelf in moet klappen Volgens de dealer niet leverbaar nu vraag ik aan mensen die ook een captur rijden of hun dat ook hebben bij hun doen ze het allemaal dus beetje vreemd verhaal. Volgens jullie wachten er nog 100 mensen maar vreemd dat ik dan net niemand treft die dat ook heb maar moet wel elke maand de volle mep betalen terwijl de auto eigenlijk niet compleet is.

  4. Rapportcijfer: 8

    Wat mij het meest bevreemd, en dat is al jaren het geval, wanneer er iets moet vervangen aan je auto, het maakt niet uit wat dan krijg je als klant nooit het oude, dus het vervangende onderdeed te zien. Dit is niet alleen bij mijn dealer maar ik denk bij allemaal. Zo is natuurlijk een leek als ik en nog gehandicapt ook nooit in staat om bijvoorbeeld het vervangende onderdeel te kunnen inspecteren.

  5. Rapportcijfer: 4

    Zo enthousiast als ik over Renault was, zo ontevreden ben ik nu. Ik kocht mijn auto, een Master die geheel handbediend is aangepast geworden, ik ben gehandicapt. en rolstoelafhankelijk. Mijn auto heeft ± 154.000 km gereden in 15 jaar dus zo een 10.000 per jaar en heeft nog niet een jaar de servicebeurt gemist bij de originele Renault deler. Hij werd nieuw afgeleverd maar de schakelrobot is nu al voor de tweede keer vervangen dat houdt in dat deze al 3 keer stukgegaan, de eerste viel onder garantie Volledigheidshalve wellicht ten overvloede je kunt niets fout doen met deze robot, ook de z.g. drukgroep is al meerdere keren stukgegaan en vervangen Na een klacht in een goed gesprek kreeg ik van Renault een tegoedbon van
    € 250.- te gebruiken bij een service beurt. Ik bood mijn auto aan voor deze bij Renault Nieuwendijk, voorheen Arend Volendam. Toen ik mijn auto na aflevering wilde ophalen was deze nog niet klaar want men had nog wat gevonden, nieuwe remschijven en remblokken waren nodig, natuurlijk in een coronaperiode waarbij het overal stil was. Ik stemde in en vroeg expliciet wat de kosten waren.
    € 1200.- een boel geld maar veiligheid gaat boven alles. Echter bij het ophalen van de auto bleek het in eens ruim € 1400.- te zijn. Ik sprak mijn verbazing uit, echter zonder succes ook deze klacht deponeerde ik telefonisch bij Renault. Op de bon staat batterij vetvangen van de autosleutels, 2 in getal is niet gebeurd maar is wel voor betaald. € 50.- voor de extra service, deze behelst o.a. dat bij pech de auto wordt opgehaald en gratis vloeistoffen en ook dus de batterijen van de sleutels vervangen en aanvullen van ruitenwiswater. Mijn enthousiasme is geheel weg en ik zal niets en niemand meer een Renault aanraden sterker nog ik zal de auto en het merk alsmede de betrouwbaarheid altijd bekritiseren.