Sixt

 klantenservice

<h2>Over Sixt</h2>

Sixt is een van de grootste autoverhuur- en -leasingbedrijven in Europa. Sixt werd in München opgericht in 1912 door Martin Sixt, het bedrijf is nog altijd een familiebedrijf. Het bedrijf is wereldwijd in meer dan 100 landen actief. De ruim 4000 vestigingen zijn strategisch gevestigd op luchthavens en in stadscentra. In 1998 opende Sixt de eerste vestiging in Nederland, deze vestiging werd geopend op Schiphol Airport. Sinds deze eerste vestiging op Schipol Airport zijn er nog vele andere vestigingen geopend in Nederland en veroverde Sixt de Nederlandse autoverhuurmarkt. In 2004 werd ook de eerste vestiging in België geopend. Het bedrijf verhuurt haar auto’s aan particulieren en bedrijven.

<h2>Aanbod</h2>

Sixt verhuurt verschillende soorten auto’s. Sixt verhuurt onder andere personenauto’s, stationwagens, sportauto’s, cabrio’s, terreinwagens, SUVBestelwagens en trucks. Bij het huren van een auto moeten de huurder en de bestuurder van de auto in het bezit zijn van een geldig rijbewijs. U kunt een auto huren via uw mobiele telefoon, via het internet, via een automaat of aan de Sixt balie. Via de nieuwe Sixt app kunt u via de mobiele portal op uw mobiele telefoon uw huurauto probleemloos reserveren. Op de website vindt u alle informatie over de verschillende voertuigen die te huur worden aangeboden, daarnaast vindt u ook exclusieve aanbiedingen zodat u extra voordelig kunt huren. Sixt biedt naast het verhuren van auto’s ook andere services voor klanten. Een daarvan is de verhuisservice, via Sixt krijgt u verhuisinfo, tips, verhuisrekenhulp en online checklist. Op de website vindt u meer informatie over de services van Sixt.

<h2>Contact</h2>

De klantenservice is te bereiken via het telefoonnummer 023 – 569 86 56 van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00. U kunt dit telefoonnummer bellen als u vragen, opmerkingen of problemen heeft. Daarnaast kunt u dit telefoonnummer bereiken voor reserveringen, vragen over reserveringen of uw factuur. U kunt de klantenservice ook bereiken via het e-mailadres servicedesk@sixt.com. Voor klachten en suggesties kunt u mailen naar het e-mailadres klantenservice@sixt.com. Als u ter plaatse vragen heeft (bijvoorbeeld bij schade) kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de hotline in het betreffende land, de contactgegevens van alle landen vindt u op de website. Als u gebruik wilt maken van de Sixt Limousine service in Duitsland kunt u bellen naar het telefoonnummer +49 (0) 180 6002210 of een email sturen naar limousine@sixt.de. Het bezoekers adres van Sixt in Nederland is Kruisweg 791, 2130 AG in Hoofddorp. Via de social media kanalen Facebook en Twitter kunt u op de hoogte blijven van acties en het laatste nieuws.

Contact met Sixt

Openingstijden Sixt klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Sixt klantenservice

Contact met SixtNummer
Algemeen023 - 569 86 56

Overige contactmogelijkheden Sixt klantenservice

Sixt opzeggen

Sixt direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/sixt.

Sixt ervaringen

1 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Sixt? Laat ons je ervaring met Sixt weten!
Beoordeel Sixt

Adres Sixt klantenservice

Kruisweg 791
Hoofddorp
Rapportcijfer Sixt klantenservice: 8

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Sixt klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Sixt klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Sixt Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Sixt klantenservice?

1 reviews over “Sixt”

  1. Rapportcijfer: 8

    Wel raar dat we niemand bij Sixt kunnen bereiken nu we u echt nodig hebben gezien onze vertraging van onze vlucht met alle gevolgen van dien. Wij dachten 24-7 bereikbaarheid?