Univé

Over Univé

Univé is één van de grootste verzekeraars van Nederland. Als coöperatieve vereniging werkt Univé zonder winstoogmerk, dus haar klanten zijn tevens haar leden. Die leden-verzekerden staan centraal, niet het streven naar winst. Uitgangspunt is dat u als lid positieve resultaten terug ziet in de vorm van winstuitkeringen, premiekortingen en verbeterde producten en diensten. Zo plukt ú de vruchten van Univé. Als totaaldienstverlener biedt Univé naast brand-, schade- en zorgverzekeringen ook levensverzekeringen en hypotheken aan, voor zowel particulieren als zakelijke klanten. Omdat Univé ambieert de meest gewilde totaalaanbieder voor de burger in Nederland te zijn, streeft zij voor al die verzekeringen naar een top 3-positie in prijs en prestatie na. De oudste Univé Onderlinge is in 1794 opgericht. In 1991 is de huidige groep ontstaan vanuit een fusie tussen NOVO en DLG, waaraan in 1992 de zorgverzekeraar Noord-Holland-Noord is toegevoegd. Univé telt ongeveer 2.800 medewerkers: circa 1.000 bij de centrale vestigingen en zo’n 1.800 bij de circa 150 Univé-vestigingen, verspreid over heel Nederland. Daarom is de Univé klantenservice ook zo van belang.

Veelgestelde vragen

Naast hoofdvestigingen in Assen en Zwolle, kent Univé een netwerk van 15 zelfstandige onderlingen met in totaal circa 150 vestigingen. Daar kunt u terecht voor persoonlijk verzekeringsadvies.  De meeste verzekeringszaken kunt u eenvoudig direct regelen, bijvoorbeeld online in ‘Mijn Univé’ of  ‘direct regelen’. Hier kunt u ondermeer uw polissen en uw gegevens inzien of wijzigen, een verhuizing doorgeven of een verzekering opzeggen. Bij ‘situatie gewijzigd’  kunt u wijzigingen doorgeven in uw persoonlijke situatie, zoals samenwonen, trouwen, gezinsuitbreiding, verhuizing, scheiding of overlijden. U kunt ook uw premie berekenen, een zorgnota declareren of een schade melden. De rubriek veelgestelde vragen of de telefoonnummers van de klantenservice van Univé kunnen u ook verder op weg helpen. Zo is er  een top 5 van veelgestelde vragen voor u samengesteld. Univé geeft ook een nieuwsbrief uit.

Klantenservice Univé

Heeft u een vraag of wilt u direct contact met een medewerker? U kunt een kantoor  in de buurt vinden via ‘zoek een kantoor’. De klantenservice zorg is op maandag t/m vrijdag van 08.30 – 20.00 en op zaterdag van 09.00 – 13.00​​​​​​​​​ uur  telefonisch bereikbaar via het nummer 072 52 77 595. De Klantenservice Schade kunt u van maandag t/m vrijdag van 8.30 – 21.00 en op zaterdag van 09.00 tot 12.30​​​​​​​​​ uur bellen op het nummer 0592 349 340. Univé Alarmcentrale is voor directe hulpverlening 24/7 bereikbaar op het nummer 0592 348 112.

Eenvoudig in contact komen met Univé kunt u via het contactformulier. Kies het onderwerp en vul de gegevens in. U krijgt zo spoedig mogelijk een reactie.

Overige opties

Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent en een klacht heeft. Deze kunt u indienen via het klachtenformulier of schriftelijk bij: Coöperatie Univé U.A, Afdeling Klachtenmanagement, Antwoordnummer 45, 9400 VB Assen. Een klacht over uw zorgverzekering kunt u indienen via het klachtenformulier of schriftelijk bij: Univé Zorg N.V. Afdeling Klachtenmanagement

Antwoordnummer 9292, 5600 VM Eindhoven.

Openingstijden Univé klantenservice

Niet bereikbaar op dit moment.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten
Univé

Telefoonnummer Univé klantenservice

Telefoonnummer
0592 - 36 71 11
Belkosten
lokaal tarief

Adres Univé klantenservice

J. Bommerstraat 1
Assen

E-mailadres Univé klantenservice

E-mailadres
onbekend

Univé opzeggen

Univé direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/univé.

Univé ervaringen

Geen ervaringen.

Plaats een reactie