Tommy hilfiger klantenservice

Tommy Hilfiger klantenservice

Tommy Hilfiger is al jarenlang een luxueus modemerk dat voor alle seizoenen kenmerkende kleding op de markt brengt voor mannen en vrouwen. Om klanten bij bestellingen, retourneren, bezorgingen en andere zaken te helpen, is er een Tommy Hilfiger klantenservice opgericht. Wij lichten de contactmogelijkheden voor u verder uit.

Hoe neemt u met Tommy Hilfiger contact op?

Telefonisch is de klantenservice van maandag tot en met zondag bereikbaar tussen 08:00 uur ’s ochtends en 20:00 uur ’s avonds. Hiervoor gebruikt u het volgende telefoonnummer: 070-2090446. Daarnaast is het ook mogelijk om met de klantenservice te e-mailen, via contact.nl@service.tommy.com. Andere contactmogelijkheden zijn via het postadres, chat, WhatsApp en via de sociale mediakanalen Facebook en Twitter. Neem tevens eens een kijkje op de website van Tommy Hilfiger: nl.tommy.com. Hier worden namelijk voor een aantal belangrijke thema’s veel gestelde vragen beantwoord, waaronder bestellingen en betalingen, retourneren en sales en cadeaukaarten.

Hoe verloopt een telefonisch Tommy contact?

Als u belt met de klantenservice, bijvoorbeeld om een Tommy Hilfiger klacht door te geven, wordt u welkom geheten met een welkomstboodschap. Hierin wordt vermeld dat het gesprek opgenomen kan worden voor trainingsdoeleinden en ter verbetering van de kwaliteit. Als u hier geen toestemming voor wilt geven, kunt u dit in het telefoongesprek aan de medewerker laten weten. Vervolgens wordt u naar het keuzemenu geleid:

  • Toets 1: Voor meer informatie over een geplaatste bestelling.
  • Toets 2: Voor meer informatie over een retournering.

Voor een vraag over iets anders hoeft u niets te doen.

Vind op onze website ook alle informatie over een Basic Fit contact en contact met de klantenservice van de NS of de PostNL.