Kwantum klantenservice

Kwantum klantenservice

Voor al uw raam-, vloer- en wandproducten kunt u terecht bij Kwantum, de grootste woondiscounter van België en Nederland. Ze bieden onder andere meubels aan, decoratie voor in de keuken en woonkamer, gereedschap, verf en opbergartikelen. Om klanten bij hun aankopen zo veel mogelijk te ondersteunen, is het mogelijk om contact met de Kwantum klantenservice, opgezet door het Kwantum hoofdkantoor, op te nemen via verschillende manieren.

Hoe kunt u met de klantenservice van Kwantum contact opnemen?

Een goede service staat bij Kwantum hoog in het vaandel en daarom is er een uitgebreide Kwantum service beschikbaar om u verder te helpen en advies te geven. Op de website www.kwantum.nl kunt u bijvoorbeeld antwoorden op veel gestelde vragen vinden, waarnaast hulponderwerpen uitgebreid worden behandeld. Tevens kunt u gebruik maken van een contactformulier via de website als Kwantum telefoonnummer alternatief. Via de website van Kwantum kunt u bij de klantenservice een klacht indienen.

Telefoonnummer Kwantum bellen

Een andere manier om dit bedrijf te benaderen, is door het Kwantum telefoonnummer te gebruiken: 0900-2355926. Via dit nummer krijgt u snel en efficiënt antwoord op uw persoonlijke vraag. Hierbij wordt u eerst door een keuzemenu geleid om het contact soepeler te laten verlopen en u direct door te verbinden met de juiste medewerker. Overigens is bellen met de Kwantum klantenservice ook persoonlijker wanneer u hulp of advies nodig heeft om bepaalde producten te kopen of in elkaar te zetten. Daarnaast krijgt u zo snel meer inzicht in de voorraden van bepaalde artikelen.

Openingstijden Kwantum klantenservice

Bij telefonisch contact kunt u de volgende openingstijden aanhouden voor de klantenservice van Kwantum:

  • Maandag: 08:30 tot 17:00 uur
  • Dinsdag: 08:30 tot 17:00 uur
  • Woensdag: 08:30 tot 17:00 uur
  • Donderdag: 08:30 tot 17:00 uur
  • Vrijdag: 08:30 tot 17:00 uur

In het weekend is de Kwantum klantenservice niet bereikbaar.

Hoe werkt het keuzemenu?

Bij het keuzemenu van Kwantum wordt u eerst welkom geheten, waarna er wordt vermeld dat het gesprek opgenomen kan worden voor trainingsdoeleinden. Informatie over winkelvoorraden worden daarnaast niet via de telefoon doorgegeven en vanwege een eventuele grote drukte kan er een wachttijd aan verbonden zijn. Vervolgens wordt u naar het keuzemenu geleid met de volgende keuzes:

  • Toets 1: Voor vragen over uw bestelling die u gaat ophalen of andere vragen aan winkels.
  • Toets 2: Voor een Kwantum klacht, opmerking of vraag over het laten leggen van een vloer of ophangen van raambekleding.
  • Toets 3: Voor vragen over een bestelling die wordt bezorgd.
  • Toets 4: Voor andere vragen.

Bekijk ook de pagina’s van UWV contact, Univé contact en NLE contact voor alle specifieke contactmogelijkheden en -gegevens.