Over Donald Duck
Donald Duck is het vrolijkste weekblad van Nederland dat u mee neemt op avontuur in Duckstad, dat u hilarische grappen uit de Moppentrommel brengt en dat alle interessante weetjes via Willie’s Wondere Wereld met u deelt. Naast het Donald Duck weekblad krijgt u bij het nemen van een abonnement ook toegang tot de waanzinnige Donald Duck-app. In deze app vindt u dagelijks nieuwe puzzels en moppen, en meer dan 1.000 strips en vrolijke verhalen uit het Donald Duck weekblad. Daarnaast kunt u ook nog kiezen voor een abonnement op Donald Duck Junior, Donald Duck Extra, Katrien Duck en Donald Duck Pocket. Als abonnee leest u deze edities ook digitaal, het is zelfs mogelijk om edities tot 3 maanden terug te lezen.
Donald Duck bezorging
Uw weekblad Donald Duck wordt geleverd door PostNL en dit verspreid over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat u uw weekblad een dag eerder of later dan gebruikelijk ontvangt. Indien uw weekblad beschadigd of niet werd bezorgd, neemt u best contact op met de Donald Duck klantenservice.
Donald Duck digitaal
Dankzij uw Donald Duck abonnement heeft u digitaal toegang tot de edities van Donald Duck. Om uw digitale abonnement te activeren, heeft u uw abonnementsnummer nodig en gaat u naar de website van Tijdschrift.nl. Daarna downloadt u de app van Tijdschrift.nl waar u uw magazines vindt onder de categorie “Tijdschriften” in de bibliotheek. Download geselecteerde nummers en lees ze achteraf, ook als u geen internetverbinding heeft.
Donald Duck contact
Wilt u graag een Donald Duck jaarabonnement nemen? Of wilt u net uw jaarabonnement opzeggen? Heeft u de editie van deze week niet ontvangen en wilt u een klacht indienen over de bezorging? Dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van Donald Duck. De klantenservice is bereikbaar op het telefoonnummer 088 550 0250 van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00u en 18.00u. Dit nummer kunt u gebruiken voor al uw vragen in verband met de abonnementen en om uw adreswijziging door te geven. Het heeft vele voordelen om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van Donald Duck. Zo wordt u direct geholpen en krijgt u snel en eenvoudig antwoord op uw vragen. Daarnaast bent u er zeker van dat uw opzegging of adreswijziging goed wordt ontvangen.
Is uw vraag niet dringend en wilt u ze liever schriftelijk voorleggen aan de klantenservice van Donald Duck? Er zijn meerdere manieren om schriftelijk in contact te komen. Via social media Facebook en Twitter kunt u een direct bericht sturen naar de klantenservice. U kunt binnen enkele uren een reactie verwachten op uw vraag of klacht. Verstuur uw mail met uw vraag, opmering of klacht naar klantenservicentb@sanoma.om. Stuurt u liever een brief? Dit kan op het postadres:
DPG Media Magazines
T.a.v. Customer Service
Postbus 75
2400 AB Alphen aan den Rijn
Indien u uw Donald Duck jaarabonnement wilt opzeggen, dient u dit uiterlijk een maand voor het aflopen van de betaaltermijn door te geven. Om zeker te zijn dat u uw volgende editie op het juiste adres ontvangt, dient u een adreswijziging drie weken voor de verhuizing aan de klantenservice van Donald Duck door te geven.
Laat ons je ervaring met de Donald Duck klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.