Razendsnel met Basic-Fit contact via Klantenservicespot.nl
Met meer dan 200 sportclubs is Basic-Fit de grootste sportschoolketen van Nederland. Met een fitness-lidmaatschap heeft u de mogelijkheid om iedere dag van de week onbeperkt te sporten, tegen een scherp geprijsd tarief. Wilt u echter met Basic-Fit contact opnemen omdat u vragen heeft over het sportprogramma of uw abonnement? Neem dan razendsnel met de Basic-Fit klantenservice contact op via Klantenservicespot.nl. Wij beschikken over een database aan contactgegevens van allerlei soorten bedrijven en organisaties. Zo heeft u binnen een paar klikken de klantenservice van de Hema, het Belasting telefoon nummer of de Amazon contact informatie bij de hand om uw vragen te stellen. Bekijk meteen onze website voor het Basic-Fit telefoonnummer.
Met Basic-Fit contact via de website
Basic-Fit wil het contact met de klanten zo gemakkelijk mogelijk maken. Daarom vindt u op de website allerlei handige informatie om uw vragen te beantwoorden. Bij de veelgestelde vragen pagina op de website leest u de antwoorden op vragen over de bestelling, uw maandlidmaatschap en welke betaalopties er zijn. Met de chatbot Ruby kunt u bovendien 24 uur per dag, 7 dagen per week uw vragen stellen.
Zelf uw zaken regelen in Mijn Basic-Fit
Basic-Fit biedt uw persoonlijke omgeving op de website aan waarin u allerlei zaken zelf kunt regelen. Zo kunt u zelf uw persoonlijke gegevens wijzigen als u bijvoorbeeld gaat verhuizen, regelt u uw betalingen of bekijkt u hier uw ledenvoordeel en GXR. Verder kunt u uw abonnement opzeggen via Mijn Basic-Fot of bij de kiosk in de sportclub. Voor het opzeggen geldt een termijn van 30 dagen. Daarnaast dient u er rekening mee te houden dat bij sommige lidmaatschappen van Basic-Fit er een minimale contractduur van een jaar geldt.
Producten retourneren van de Basic-Fit webshop
Heeft u een artikel in de Basic-Fit webshop besteld wat u wilt retourneren? Dan kunt u binnen 28 dagen na ontvangst het artikel compleet en onbeschadigd terugsturen. U vult hiervoor het online retourformulier op de Basic-Fit website in, brengt het pakket naar de lokale bezorgdienst en wacht op de terugbetaling. Het retourneren van producten is gratis. Als er iets misgaat met de bestelling, kunt u met Basic-Fit contact opnemen via het contactformulier.
Overige manieren om met Basic-Fit contact op te nemen
Basic-Fit biedt op de website een online contactformulier aan om vragen, opmerkingen of klachten in te dienen bij het sportbedrijf. U ontvangt in dat geval binnen drie werkdagen een antwoord van Basic-Fit. Ook kunt u de Basic-Fit klantenservice bereiken via de website. Als de bot de vragen niet kan beantwoorden, schakelt ze u direct door naar een van de medewerkers. Wilt u liever contact opnemen met Basic-Fit via de sociale mediakanalen? Voor een Basic-Fit storing of vraag bezoekt u bijvoorbeeld de Facebookpagina van Basic-Fit onder het account @BasicFitNederland. Op Twitter is Basic-Fit actief op het account @BasicFitNL.