Alle informatie over de Otto klantenservice
Bestelt u weleens kleding via een postorderbedrijf of op internet? Dan heeft u vast en zeker ook van Otto gehoord. Dit van oorsprong Duitse postorderbedrijf bestaat al sinds 1949 en is onder veel Nederlanders ook bekend. Tegenwoordig wordt er vooral veel via de website Otto.nl besteld, aangezien dit makkelijk en snel is. Voor eventuele vragen over bestellingen kunt u dan ook op de website van Otto kijken. Wilt u iets weten over een bestelling die u reeds geplaatst heeft, dan kunt u inloggen op uw account en uw bestelnummer aanklikken. Verder heeft Otto een klantenservice online met veel gestelde vragen. Deze vragen staan op categorie gesorteerd, dus wordt het zoeken naar een antwoord een stuk makkelijker.
Problemen met uw Otto bestelling? Neem contact op met Otto klantenservice!
Heeft u een bestelling geplaatst bij Otto, maar bent u niet geheel tevreden en wilt u met Otto bellen om uw klacht te bespreken? Of wilt u om een andere reden de Otto klantenservice bereiken, bijvoorbeeld om een storing bij Otto door te geven bij het inloggen op uw account? Dan is het belangrijk dat u de juiste gegevens van de Otto klantenservice bij de hand heeft. Tegenwoordig hebben veel bedrijven namelijk websites met ontzettend veel informatie, maar is het onduidelijk hoe men de klantenservice kan bereiken. Daarom helpt KlantenserviceSpot u graag door op één overzichtelijke pagina alle relevantie informatie te verzamelen. U ziet bij KlantenserviceSpot dus met één oogopslag hoe u met Otto contact op kunt nemen.
Met Otto contact opnemen op verschillende manieren
De Otto klantenservice is op verschillende manieren te bereiken. Wilt u Otto bellen, dan kunt u dat op het volgende Otto telefoonnummer doen: 088 – 465 1555. Dit kan iedere dag van 9:00 tot 19:00 uur. Tip: houd uw persoonlijke gegevens zoals het bestelnummer bij de hand, want zo kan de klantenservice u sneller helpen. Liever mailen? Dat kan natuurlijk ook naar klantenservice@ottobv.nl. Als u een klacht heeft, dan is er ook een klachtenformulier op de website die u kunt invullen. U krijgt dan spoedig (vaak binnen een week) een reactie van de Otto klantenservice. Let dan wel even op of u uw e-mailadres juist heeft ingevuld, aangezien uw klacht per e-mail verder zal worden afgehandeld.
Ook voor andere klantenservices is KlantenserviceSpot hét juiste adres!
Ook voor de klantenservices van andere bedrijven en organisaties bent u bij KlantenserviceSpot op het juiste adres. Denkt u maar bijvoorbeeld aan Amazon contact, Bol com klantenservice of BCC klantenservice. Maar ook als u problemen met uw provider heeft en bijvoorbeeld Robin Mobile contact zoekt of een storing Hollandsnieuwe wilt oplossen, kan KlantenserviceSpot u helpen. We hebben namelijk een eigen storingsdienst, werken enkel met eigen personeel en huren geen externen in. Ook bieden we burenkorting: als u samen met buren of andere bekenden een installatie laat doen door ons, hebben beide partijen recht op 5% korting!
Laat ons je ervaring met de Otto klantenservice klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.