Fiber

Over Fiber

Fiber is een provider van telecom, meer bepaald van internet, televisie en telefonie, via glasvezel. Het is een snelgroeiende onderneming die 100% Nederlands is. Het bedrijf is geen onderdeel van een multinational met anonieme buitenlandse investeerders. Het bedrijf neemt zelf de verantwoordelijkheid voor zijn keuzes, daden en succes. Fiber levert de snelste glasvezel voor de beste prijs in Nederland.
Het bedrijf staat als één man achter zijn product, de glasvezel. Glasvezel zorgt voor een sneller en beter contact tussen mensen van over de gehele wereld. Glasvezel is speciaal gemaakt voor dataverkeer waardoor uw data sneller dan met koperdraad of kabel vervoert wordt. Dit zorgt ervoor dat u eveneens elektriciteit bespaart met het gebruik van glasvezel.

Kernwaarden

Fiber Nederland heeft verschillende kernwaarden. Zo is het bedrijf ondernemend, open, onafhankelijk, respectvol en verantwoordelijk. Fiber is ondernemend omdat de onderneming is opgezet en wordt voortgezet door ondernemers. Ook is het een open bedrijf, Fiber Nederland staat open voor feedback. Fiber Nederland is een onafhankelijke glasvezelleverancier en zijn daarmee niet gebonden aan buitenlandse investeerders. Het bedrijf gaat respectvol met de consument om, de werknemers willen de mogelijkheden van glasvezel graag uitleggen door middel van persoonlijk contact. De verantwoordelijkheid blijkt uit dat het bedrijf rekening houdt met de toekomst en het milieu.

Storing Fiber


Heeft u last van een storing op het netwerk van Fiber? Voordat u contact opneemt met de klantenservice van Fiber kunt u op de website opzoeken of de storing bekend is bij Fiber. U vindt er eveneens meer informatie over de geplande onderhoudswerken, die voor een storing op het netwerk van Fiber kunnen zorgen. Als u niets terugvindt over de storing waar u last van heeft, kunt u contact opnemen met de klantenservice van Fiber.

Contact Fiber

Er zijn verschillende redenen waarom u contact kunt opnemen met de klantenservice van Fiber:
– U heeft een vraag over uw abonnement
– U wilt uw abonnement opzeggen
– U heeft een technische vraag over uw internet of televisie
– U wilt een storing bij Fiber melden
– U heeft een vraag over het inloggen op uw persoonlijke account
– U wilt een wijziging in uw persoonsgegevens doorgeven

De klantenservice van Fiber is telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 020 – 760 50 40. U kunt op dit telefoonnummer terecht van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00u en 20.00u en op zaterdag tussen 09.00u en 17.30u. Door telefonisch contact op te nemen, worden uw vragen en klachten snel en eenvoudig beantwoord. U hebt zo de mogelijkheid om uw vraag of klacht uitgebreid te formuleren en kunt eventuele bijkomende vragen van de medewerker direct beantwoorden. Indien u belt over uw abonnement is het aangeraden om uw klantnummer op voorhand op te zoeken en bij de hand te houden. Zo heeft de medewerker minder opzoekwerk en wordt u sneller verder geholpen.

Is uw vraag niet dringend en neemt u liever schriftelijk contact op met de klantenservice van Fiber? Dat kan op verschillende manieren. Op social media Facebook en Twitter stuurt u een direct bericht naar de klantenservice en ontvangt u binnen enkele uren een reactie. Op de website van Fiber vindt u ook een contactformulier waar u uw vraag kunt stellen. Op deze manier ontvangt u binnen enkele werkdagen een reactie op uw vraag of klacht. Als u liever een brief stuurt, kan dit op het postadres van Fiber Nederland, Postbus 60228, 1320AG Almere.

Openingstijden Fiber klantenservice

Nu bereikbaar.

Maandag
09:00 -21:00
Dinsdag
09:00 -21:00
Woensdag
09:00 -21:00
Donderdag
09:00 -21:00
Vrijdag
09:00 -21:00
Zaterdag
09:00 -18:00
Zondag
gesloten
Fiber

Telefoonnummer Fiber klantenservice

Telefoonnummer
020 - 760 50 40
Belkosten
lokaal tarief (gratis voor klanten)

Adres Fiber klantenservice

E-mailadres Fiber klantenservice

E-mailadres

Fiber opzeggen

Fiber direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/fiber.

Fiber ervaringen

Geen ervaringen.

Plaats een reactie