Over Hollandsnieuwe
Hollandsnieuwe is een nieuwe aanbieder van mobiele telefonie en kijkt met een frisse blik naar de wereld. Hollandsnieuwe doet dingen anders dan anders en wil mobiele telefonie weer begrijpelijk maken. Het bedrijf streeft naar 100% controle en optimaal gebruik van uw smartphone. Het idee van Hollandsnieuwe is om u nooit meer te laten schrikken door uw mobiele telefoonrekening. Met Hollandsnieuwe kunt u voordelig internetten, bellen en sms’en door middel van voordelige Sim Only abonnementen en eigen controle over uw mobiele kosten, door tussen vier verschillende bundels te kunnen kiezen waarmee u een vast laag tarief betaalt. Het aanbod is helder en goedkoop, maar in het geval dat u nog steeds vragen heeft, kunt u contact opnemen met de Hollandsnieuwe klantenservice.
Veelgestelde vragen
Voordat u als consument met Hollandsnieuwe contact op neemt, is het echter aan te raden dat u een kijkje neemt bij de veelgestelde vragen. Vragen die u hier kunt vinden hebben betrekking tot het instellen van uw telefoon, maar ook nummerbehoud, bestel- en lever voorwaarden en hoe Hollandsnieuwe te werk gaat met verbruik en opwaarderen. Denk bijvoorbeeld aan de vraag “Hoe stel ik internet in op mijn mobiel?” of “Hoe kan ik dubbele abonnementskosten voorkomen?” Daarnaast vindt u hier ook antwoorden op vragen over de status van uw aanvraag voor nummerbehoud of vragen die betrekking hebben tot uw account op Mijn Hollandsnieuwe, de app die u meer inzicht geeft in uw bel-, sms- en datategoed verbruik. U kunt hier makkelijk uw vraag terug vinden door uw vraag te stellen aan “Anouk.” In het geval dat u het antwoord op uw vraag hier niet kunt vinden, kunt u contact opnemen met de Hollandsnieuwe klantenservice.
Contact Hollandsnieuwe
U kunt met Hollandsnieuwe contact opnemen door het contactformulier op de website in te vullen en zo de klantenservice te bereiken. Indien u een mobiel nummer bij Hollandsnieuwe heeft, kunt u eerst op Mijn Hollandsnieuwe inloggen, zodat het bedrijf u nog beter van dienst kan zijn. U kunt uit verschillende onderwerpen kiezen, zoals het annuleren van uw bestelling, contract verlengen, factuur en kortingen, internetgebruik en nummerbehouding. De Hollandsnieuwe klantenservice streeft er naar om uw vragen binnen twee werkdagen te kunnen beantwoorden.
Twitter en telefoon
Indien u dit niet snel genoeg gaat, kunt u ook het telefoonnummer van Hollandsnieuwe bellen om direct met een medewerker te kunnen spreken. Hiervoor belt u het telefoonnummer 0900-0324. Dit gesprek kost u 45 cent, naast uw gebruikelijke belkosten. Daarnaast kunt u ook op een andere manier contact opnemen met de Hollandsnieuwe klantenservice. De medewerkers helpen u voor kortere vragen direct via de Twitter: @Hollandsnieuwe.
Postadres
Als laatste kunt u ook via de post contact met Hollandsnieuwe opnemen. Dit doet u door een brief te sturen naar het correspondentie adres: Postbus 11072, 1001 GB Amsterdam.
L.S.
Ik zie geen contactformulier en geen email adres
Hierbij geef ik mijn adreswijziging door
Oud adres Vijfspronglaan 6
7313 BN
Apeldoorn
NIEUW adres:
Beekpark 57H
7311BZ Apeldoorn
Betreft : A.M.C. Simonis-Bik
Ingangsdatum : 25 september 2024
:
Slecht bereikbaar!! Hoge telefoonkosten!!