Snel en eenvoudig Energiedirect bellen via KlantenserviceSpot
Wilt u Energiedirect bellen en zoekt u hiervoor het telefoonnummer van het energiebedrijf? KlantenserviceSpot biedt u in één oogopslag de contact gegevens van bedrijven en organisaties aan, waardoor u soepel en snel de juiste telefoonnummers kunt telefoneren. Zo vindt u bij KlantenserviceSpot de contactinformatie van de AH klantenservice, Hema klantenservice en Bol.com klantenservice. Lees snel verder hoe u contact met Energiedirect kunt opnemen.
Contact met Energiedirect opnemen
Energiedirect.nl is een Nederlandse energieleverancier die is gevestigd in Den Bosch. In 2002 werd het bedrijf opgericht, nadat de energiemarkt eind jaren negentig werd geliberaliseerd. De onderneming is een dochter van Essent, welke samen met Nuon en Eneco tot de grootste energiebedrijven van Nederland behoort. Doordat het energiebedrijf met name online actief is, bespaart de energieleverancier aanzienlijk in de kosten. Zo beheren klanten zelf hun gegevens via hun account en communiceert de Energiedirect klantenservice veelal online. Dit zorgt ervoor dat Energiedirect.nl voordelige tarieven aan de klanten kan aanbieden. Energiedirect.nl is zowel beschikbaar voor particuliere als zakelijke klanten.
Via de website Energiedirect contact opnemen voor uw vragen
Op de website van Energiedirect.nl is een aanzienlijk gedeelte ingericht voor de Energiedirect klantenservice. De meestgestelde vragen kunt u hier eenvoudig en snel vinden, en zijn opgedeeld in verschillende thema’s, zoals klant worden en betalen. Daarnaast kunt u als klant van Energiedirect veel zelf regelen door in te loggen op uw account bij Mijn Energiedirect.nl. Hier kunt u bijvoorbeeld persoonlijke gegevens aanpassen, meterstanden doorgeven of een nota inzien.
Energiedirect bellen bij dringende vragen
Naast dat u veel zelf kunt regelen via de website van Energiedirect.nl, kunt u gemakkelijk Energiedirect bellen voor uw vragen van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur. Het Energiedirect telefoonnummer is 0900-3347328 en kost € 0,70 bovenop uw reguliere belkosten. De Energiedirect klantenservice hecht veel waarde aan de mening van hun cliënten.
Mailen of een brief versturen voor contact met Energiedirect
Niet alleen bellen naar Energiedirect is mogelijk, ook voor mailen of het versturen van post staat Energiedirect open. U vindt een eenvoudig online contactformulier op de website van Energiedirect voor het versturen van uw vraag, klacht of opmerking. Uiteraard is het ook mogelijk om een brief per post te versturen. Het postadres van Energiedirect.nl is Postbus 757, 5201 AT Den Bosch. Heeft u te maken met een storing bij Energiedirect of vindt u het gemakkelijker om een vraag te stellen via sociale media? Dan kunt u ook een vraag stellen op Twitter of Facebook. Het webcareteam beantwoordt vragen van 09:00 tot 21:00 uur op doordeweekse dagen, en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur. Daarnaast kunt u langsgaan op het hoofdkantoor van Energiedirect. Dit bevindt zich op Willemsplein 4 te Den Bosch.
waardeloos,maar bellen en niemand aan de lijn krijgen asosiaal
Mijn username en password zijn blijkbaar onvoldoende om überhaupt in te kunnen loggen bij energiedirect. Ik ben slechtziend en kan het verschil in de plaatjes niet/onvoldoende onderscheiden. Hierdoor kan ik NIET inloggen. Als dit zo blijft is energiedirect voor mij niet meer te gebruiken. De chatboxen leveren voor mij niet de juiste informatie op.
Ik ben er nog weer even , anderhalf uur bezig geweest met energie direct ik ben gesloopt ! Totaal geen normaal contact voor deze oude dame , al dat gedoe balen !
Mijn automatiche afschrijving van de energie is niet gebeurt in Maart . Krijg totaal niemand te spreken van energie Direct , ben er nu al bijna twee weken mee bezig . Ik ben ernstig ziek en dit kost me heel veel energie , slechte serves !
Online worden mijn meterstanden niet geaccepteerd
Via de chatbox loopt een opgave van de meterstanden fout.
Dat kan niet gewijzigd worden.
Dus opnieuw maar weer naar de chatbox.
Chatbox reageert niet.
Ik ben er al dagen mee bezig, maar het lukt maar niet.
Waarom geen telefoonnummer, waarom geen Email adres, waarom geen mens achter de contactmogelijkheid, maar alleen een robot?
Zeer klant onvriendelijk en krijg ik dan wel niemand aan de telefoon