Snel en eenvoudig Energiedirect bellen via KlantenserviceSpot
Wilt u Energiedirect bellen en zoekt u hiervoor het telefoonnummer van het energiebedrijf? KlantenserviceSpot biedt u in één oogopslag de contact gegevens van bedrijven en organisaties aan, waardoor u soepel en snel de juiste telefoonnummers kunt telefoneren. Zo vindt u bij KlantenserviceSpot de contactinformatie van de AH klantenservice, Hema klantenservice en Bol.com klantenservice. Lees snel verder hoe u contact met Energiedirect kunt opnemen.
Contact met Energiedirect opnemen
Energiedirect.nl is een Nederlandse energieleverancier die is gevestigd in Den Bosch. In 2002 werd het bedrijf opgericht, nadat de energiemarkt eind jaren negentig werd geliberaliseerd. De onderneming is een dochter van Essent, welke samen met Nuon en Eneco tot de grootste energiebedrijven van Nederland behoort. Doordat het energiebedrijf met name online actief is, bespaart de energieleverancier aanzienlijk in de kosten. Zo beheren klanten zelf hun gegevens via hun account en communiceert de Energiedirect klantenservice veelal online. Dit zorgt ervoor dat Energiedirect.nl voordelige tarieven aan de klanten kan aanbieden. Energiedirect.nl is zowel beschikbaar voor particuliere als zakelijke klanten.
Via de website Energiedirect contact opnemen voor uw vragen
Op de website van Energiedirect.nl is een aanzienlijk gedeelte ingericht voor de Energiedirect klantenservice. De meestgestelde vragen kunt u hier eenvoudig en snel vinden, en zijn opgedeeld in verschillende thema’s, zoals klant worden en betalen. Daarnaast kunt u als klant van Energiedirect veel zelf regelen door in te loggen op uw account bij Mijn Energiedirect.nl. Hier kunt u bijvoorbeeld persoonlijke gegevens aanpassen, meterstanden doorgeven of een nota inzien.
Energiedirect bellen bij dringende vragen
Naast dat u veel zelf kunt regelen via de website van Energiedirect.nl, kunt u gemakkelijk Energiedirect bellen voor uw vragen van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur. Het Energiedirect telefoonnummer is 0900-3347328 en kost € 0,70 bovenop uw reguliere belkosten. De Energiedirect klantenservice hecht veel waarde aan de mening van hun cliënten.
Mailen of een brief versturen voor contact met Energiedirect
Niet alleen bellen naar Energiedirect is mogelijk, ook voor mailen of het versturen van post staat Energiedirect open. U vindt een eenvoudig online contactformulier op de website van Energiedirect voor het versturen van uw vraag, klacht of opmerking. Uiteraard is het ook mogelijk om een brief per post te versturen. Het postadres van Energiedirect.nl is Postbus 757, 5201 AT Den Bosch. Heeft u te maken met een storing bij Energiedirect of vindt u het gemakkelijker om een vraag te stellen via sociale media? Dan kunt u ook een vraag stellen op Twitter of Facebook. Het webcareteam beantwoordt vragen van 09:00 tot 21:00 uur op doordeweekse dagen, en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur. Daarnaast kunt u langsgaan op het hoofdkantoor van Energiedirect. Dit bevindt zich op Willemsplein 4 te Den Bosch.
Ik ben er nog weer even , anderhalf uur bezig geweest met energie direct ik ben gesloopt ! Totaal geen normaal contact voor deze oude dame , al dat gedoe balen !
Mijn automatiche afschrijving van de energie is niet gebeurt in Maart . Krijg totaal niemand te spreken van energie Direct , ben er nu al bijna twee weken mee bezig . Ik ben ernstig ziek en dit kost me heel veel energie , slechte serves !
Hopeloos!!
Online worden mijn meterstanden niet geaccepteerd
Via de chatbox loopt een opgave van de meterstanden fout.
Dat kan niet gewijzigd worden.
Dus opnieuw maar weer naar de chatbox.
Chatbox reageert niet.
Ik ben er al dagen mee bezig, maar het lukt maar niet.
Waarom geen telefoonnummer, waarom geen Email adres, waarom geen mens achter de contactmogelijkheid, maar alleen een robot?
Zeer klant onvriendelijk en krijg ik dan wel niemand aan de telefoon
Zeer klant onvriendelijk ga kijken als ik kan overstappen misschien krijg ik dan wel iemand aan de telefoon ipv chatbox
Slechte service energie direct
We kunnen niet meer inloggen. Wachtwoord vergeten werkt niet. Chat is steeds te druk vlg energie direct. Ze reageren nergens op. Sturen niks op onze mail wat betreft inloggen maar weten ons wel te vinden om te betalen. Graag willen we ons contract bekijken en wat andere zaken. Geef aan hoe we dat oplossen
Slecht bereikbaar
Slecht!!!! Met chatten krijg je gewoon geen medewerker aan de lijn. Meerdere malen geprobeerd maar er is telkens niemand bereikbaar. Telefonisch contact is helemaal verschrikkelijk slecht. Via een bandje krijg je wel een keuze maar dan na een keuze gemaakt te hebben, wordt je verteld via dat zelfde bandje dat je moet chatten en wordt de verbinding verbroken. GEWELDIG zo’n service zeg!
Graag hadden wij een jaar afrekening en niet iedere week een brief dat jullie geen mail kunnen sturen hoe wel ons mailadres in orde is. Telefonisch zijn jullie niet te bereiken maar jullie konden ons wel bereiken om ons als klant te krijgen .
Heel dom van ons hier in te trappen. Graag hadden wij nu alle mails per post ook die van Dhr. F.L.G Roosen Raccordement 113a 6221 HE Maastricht.
Goedenmiddag ik ben van mijn bewind af en wil graag mijn betalingen aotomatiche laten Lopen
ik heb op 24 april
mijn contract met een jaar verlengt wat jullie mij hebben aangeboden per 04-05-2022
jullie zijn daar mee acoord gegaan
maar nou zie ik toch dat jullie mijn contract variabel hebben gemaakt
dat is tegen de afspraak
jullie hebben het zelf aangeboden