Contact met Paylogic opnemen via KlantenserviceSpot.nl
Heeft u een vraag over het e-ticket dat u aangeschaft heeft of wilt u een restitutie van Paylogic ontvangen omdat een evenement geannuleerd is? Dankzij KlantenserviceSpot kunt u gemakkelijke met organisaties als Paylogic contact opnemen voor uw vragen, opmerkingen of klachten. Op de website van KlantenserviceSpot ziet u in een handig overzicht de contactgegevens, zodat u meteen kunt bellen of e-mailen naar de Paylogic klantenservice. Dit bespaart u niet alleen veel moeite, maar scheelt u aanzienlijk in tijd. U vindt bij KlantenserviceSpot.nl de contactgevens van honderden bedrijven en organisaties in Nederland. Van de klantenservice van de Hema tot het telefoonnummer om een storing bij Vodafone te melden, van een Flixbus telefoonnummer voor vragen over uw reis tot de Bol.com klantenservice voor uw aankopen.
Contact opnemen met Paylogic voor de verkoop van e-tickets
Bezoekers en evenementen samenbrengen: dat is het doel van Paylogic. Paylogic geeft organisatoren van evenementen de mogelijkheid om e-tickets aan te bieden op hun eigen website. Doordat de kosten per transactie relatief laag zijn en de technologie van de hoogste kwaliteit is, is Paylogic binnen tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de grootste aanbieders. Binnen het platform kunnen evenementbezoekers na aankoop van hun ticket allerlei aanvullende services ontvangen. Zo kan er informatie over (openbaar) vervoer of restaurants worden gegeven, biedt het bedrijf merchandise voor het evenement aan of is er de optie om een overnachting bij het event te reserveren. Met een bedrijf dat op zo´n grote schaal wordt ingezet, is een goed bereikbare klantenservice voor Paylogic onmisbaar.
Bekijk de veelgestelde vragen voor contact met Paylogic
Voordat u Paylogic gaat bellen om een vraag te stellen, is het aan te raden om eerst de veelgestelde vragen op de website van Paylogic te bekijken. Binnen de categorieën ´ik heb een ticket´, ´ik wil een ticket kopen´, ´mijn bestelling´ en ´restituties´ leest u verscheidene vragen met antwoorden, zodat u geen tijd hoeft te verspillen om informatie in te winnen. Ook kunt u in de zoekbalk bovenaan uw vraag of evenement intypen. Evenementspecifieke informatie wordt daarnaast veelal gedeeld in uw persoonlijke orderomgeving. Hiervoor selecteert u de ´bestelling beheren´ knop in de bevestigingsmail die u heeft ontvangen.
Contact met Paylogic via de website
Wordt uw vraag niet vermeld bij de veelgestelde vragen, dan kunt u contact met Paylogic opnemen door het online contactformulier in te vullen of te chatten met een van de medewerkers via de website. De Paylogic klantenservice is geopend van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur. Door de aanzienlijke hoeveelheid vragen kan het zijn dat de chat niet meteen bereikbaar is. In dat geval probeert u het op een later tijdstip opnieuw.
Paylogic bellen voor uw vragen
Wilt u direct antwoord op uw vragen, dan kunt u Paylogic op het telefoonnummer 0900–72956442 bereiken. U kunt Paylogic bellen van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.