Sunweb

Over Sunweb

Sunweb is al enkele decennia een grote naam in de reiswereld. De reisorganisator biedt sinds 2000 voordelige vliegvakanties, citytrips, zonvakanties en wintervakanties aan naar bestemmingen zowel binnen als buiten Europa. De reizen die Sunweb aanbiedt, zijn enkele te boeken via hun website.

Waarom kiezen voor Sunweb?

Er zijn verschillende redenen om uw volgende vakantie bij Sunweb te boeken. U vindt bij Sunweb prachtige accommodaties in zonzekere en populaire bestemmingen zoals Malta, Griekenland, Spanje, Tunesië, Turkije, de Balearen en Portugal. De aangeboden vakanties zijn voordelig en behoren tot de goedkoopste in Nederland. Iedereen vindt wel een geschikte vakantie bij Sunweb, of u nu met zijn tweetjes op vakantie wilt of met het hele gezin. In de winter biedt Sunweb mooie skivakanties in landen als Zwitserland, Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië en Andorra. Op elke bestemming heeft Sunweb een ruim aanbod aan accommodaties, gaande van charmante chalets tot luxe all inclusive resorts. Zowel bij vroegboekingen als bij last minutes geniet u van mooie kortingen. Als laatste hebt u de mogelijkheid om een goedkope reis- en annulatieverzekering aan te gaan, zo gaat u helemaal gerust op reis.

Sunweb klantenservice

Er zijn vele redenen mogelijk waarom u met Sunweb contact wenst op te nemen.
– U heeft een vraag over uw geboekt hotel
– U wenst uw boeking te wijzigen
– U heeft een vraag over het online inchecken
– U heeft een vraag over uw bagage
– U wilt meer informatie over de boekingskosten die u moet betalen
– U heeft een klacht over Sunweb

Voor al uw vragen en klachten kunt u terecht bij de Sunweb klantenservice. Deze is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00u en 20.00u en op zaterdag van 10.00u tot 17.00u. Houd er rekening mee dat er op feestdagen andere openingstijden gelden.

Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met de Sunweb klantenservice. Verkiest u persoonlijk contact? Via het telefoonnummer van Sunweb 0900 0290 neemt u telefonisch contact op. Dit heeft het voordeel dat u snel en eenvoudig een antwoord zult ontvangen op uw vragen en klachten. Uw vraag of klacht via de telefoon formuleren zorgt voor minder misverstanden dan een schriftelijke vraag of klacht.

Is uw vraag niet dringend en heeft u liever een schriftelijke doorslag van uw conversatie met een klantenservicemedewerker? Op de website vult u een contactformulier in. U ontvangt een ontvangstbevestiging via de mail. Deze bevestiging vermeldt uw referentienummer en de verwachte verwerkingstijd. Normaal is de verwerkingstijd 1 werkdag. Via social media Facebook, Twitter en Instagram kunt u een direct bericht sturen aan de Sunweb klantenservice. Uw bericht wordt tijdens de openingstijden zo snel mogelijk beantwoord. Als laatste kunt u een WhatsApp bericht sturen. In eerste instantie zal uw vraag beantwoord worden door een virtuele assistent. Indien het antwoord niet voldoet, wordt u tijdens de openingstijden in contact gebracht met een medewerker van de klantenservice.

Openingstijden Sunweb klantenservice

Niet bereikbaar op dit moment.

Maandag
09:00 -20:00
Dinsdag
09:00 -20:00
Woensdag
09:00 -20:00
Donderdag
09:00 -20:00
Vrijdag
09:00 -20:00
Zaterdag
10:00 -17:00
Zondag
gesloten
Sunweb

Telefoonnummer Sunweb klantenservice

Telefoonnummer
0900 - 02 90
Belkosten
€ 0,70 per gesprek

Adres Sunweb klantenservice

Bahialaan 2
Rotterdam

E-mailadres Sunweb klantenservice

E-mailadres

Sunweb opzeggen

Sunweb direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/sunweb.

Sunweb ervaringen

5 ervaringen.

5 gedachten over “Sunweb”

  1. Van kastje naar de muur sturend

    Klacht inleveren, een heel moeilijke gang van zaken, met de vraag of het überhaupt in behandeling wordt genomen. Zeer slechte service

  2. Lees en reageer

    Niet te bereiken per telefoon of chat op een zonnige Paaszondag … ! Misschien hebben ze het hele jaar vakantie daar in Rotjeknor. Ik mag 1300 euri betalen voor 11 dagen. Mijn vraag is of ik extra moet betalen voor hun vakanties, maar ik wil op vakantie gaan en niet alleen 82 euri korting hebben, maar een veelvoud daar van. Hierbij, word wakker, mensen in het westen.

  3. Ben al 6 dagen bezig om Contact te krijgen
    Maar lukt op geen enkele manier
    Mailen pas binnen 12 dagen bericht terug
    Die tijd hebben we niet
    Verhaal uitgelegd. Mogen we niet meer een mail sturen
    Bellen na half uur wordt de hoorn erop gelegd
    . Dan 10 wachtenden voor u. Is een bandje. Via WhatsApp ook niks terug.
    Niet menselijk meer.
    Asociaal gedrag

  4. De klantenservice is niet te bereiken. Je krijgt een bandje over de drukte en dan verbreekt de verbinding. Afgelopen dagen zeker 60 pogingen gedaan.

  5. Vandaag contact gehad over omboeken vakantie. Erg netjes en vlot geholpen.

Plaats een reactie