CheapTickets.nl

 klantenservice

Over Cheaptickets.nl

Cheaptickets.nl is een Nederlandse reisorganisatie. Cheaptickets.nl is een onderdeel van Travix. Travix is het grootste Nederlandse online reisbureau. Travix bestaat uit vijf onafhankelijke websites: Cheaptickets.nl, Vliegwinkel, BudgetAir, Flugladen en Vayama. Travix bestaat sinds 2011 en is inmiddels met 450 medewerkers actief in 28 landen. Travix heeft als hoofdtaak het verkopen van online vliegtickets. Cheaptickets.nl staat bekend om de lage prijzen. Cheaptickets.nl vergelijkt vliegtickets van meer dan 800 vliegtuigmaatschappijen wereldwijd om de beste prijs-kwaliteitsverhouding tickets aan te bieden. Door de goede airline-relaties van Cheaptickets.nl kan Cheaptickets.nl altijd de beste deals aanbieden aan klanten, en vliegt u met de airline van uw keuze naar uw bestemming.

Reizen
Cheaptickets.nl biedt niet alleen vliegtickets aan, maar ook hotels en autoverhuur. Op de website van Cheaptickets.nl kunt u snel en makkelijk de vlucht boeken die u nodig heeft. U kiest uw vertrekdatum en aankomstdatum en de zoekmachine biedt uw verschillende mogelijkheden aan voor vluchten. U kunt de vluchten dan vergelijken op onder andere de prijs en de vliegtijden. U kunt er ook voor kiezen uw hotel en vlucht via Cheaptickets.nl samen te boeken, dit wordt een pakketreis genoemd, u bent dan vaak goedkoper uit en heeft zekerheid dat de tijden op elkaar aansluiten. U kunt er ook meteen een huurauto bij boeken. Cheaptickets.nl heeft op de website ook allerlei aanbiedingen staan. De beste deals van het moment staan op de beginpagina van de website vermeld. Op Cheaptickets.nl staan ook de actuele actieve kortingscodes vermeld. Hiermee kunt u nog goedkoper reizen. Op de website vindt u de pagina ‘goed voorbereid op reis’. Op de deze pagina vindt u alle informatie met betrekking tot uw reis. Bijvoorbeeld informatie over het parkeren op de luchthaven en reisvaccinaties die u nodig heeft.

Contact

De klantenservice van Cheaptickets.nl is zeven dagen per week te bereiken op het telefoonnummer 0900-8150. Van maandag tot en met zaterdag is dit telefoonnummer te bereiken van 09:00 uur tot 23:00 uur, en op zondag van 10:00 uur tot 15:00 uur. Dit telefoongesprek kost € 1 per gesprek. Vanuit het buitenland kunt u bellen met het telefoonnummer 023-5176346. Als u een vraag heeft kunt u het best eerst kijken op de website bij ‘meest gestelde vragen’. Hier vindt u mogelijk al direct het antwoord op uw vraag. U kunt er ook voor kiezen per email een vraag te stellen aan een medewerker van Cheaptickets.nl. Voor vragen per e-mail kunt u een bericht sturen via het contactformulier op de website of mailen naar info@cheaptickets.nl. Cheaptickets.nl is ook actief op Facebook en Twitter. Via deze social media kanalen kunt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws rond Cheaptickets.nl.

Contact met CheapTickets.nl

Openingstijden CheapTickets.nl klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers CheapTickets.nl klantenservice

Contact met CheapTickets.nlNummer
Algemeen0900 - 81 50

Overige contactmogelijkheden CheapTickets.nl klantenservice

CheapTickets.nl opzeggen

CheapTickets.nl direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/cheaptickets.nl.

CheapTickets.nl ervaringen

6 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met CheapTickets.nl? Laat ons je ervaring met CheapTickets.nl weten!
Beoordeel CheapTickets.nl

Adres CheapTickets.nl klantenservice

Arendshof 85
Oosterhout
Rapportcijfer CheapTickets.nl klantenservice: 4.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 6 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de CheapTickets.nl klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de CheapTickets.nl klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel CheapTickets.nl Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de CheapTickets.nl klantenservice?

6 reviews over “CheapTickets.nl”

  1. Rapportcijfer: 1

    kan geen enkele keer kontakt krijgen !! WAARDELOOS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Rapportcijfer: 1

    de chatrobot zit in een loop en de klantenservice is niet te bereiken

  3. Rapportcijfer: 8

    Ik heb geen goed woord over van Cheaptickets.
    Een verzekering afgesloten ivm annuleren en net voor vertrek ziek geworden. Ik wordt van kastje naar de muur gestuurd. Inderdaad een robot op de service. Dan zeggen ze Low-card ticket kunnen we niet annuleren. Toch verzekering betaald hiervoor. Ik wil graag mijn geld terug. Ben nog nooit zo slecht behandeld als door deze firma.

  4. Rapportcijfer: 8

    2e aanmaning: mijn eerste aanmaning was 17 nov. Als ik 3 uur van te voren {mijn vliegtuig vertrekt 10.05 naar Abu Dhabi} op het vliegveld moet zijn, moest ik dags van te voren thuis vertrekken.
    Met de trein. Wat betekend 12 uur wachten op zaventem. Gedurende die tijd verschillende malen op het departure bord gekeken. Stonden wel vluchten op van 10.00 en 10.10 uur. Om 6 uur naar de informatie desk gegaan. Mijn probleem voor gelegd, met als antwoord dat er die dag HELEMAAL geen vluchten naar Abu Dhabi gingen. Nou daar sta je dan met je goede gedrag. Dan maar met de trein terug naar huis. Wat ik EIS is 601,38 vliegkosten en 2x 38 euro treinkosten terug op mijn rekening. Ik verwacht reactie van u op mail fonserelli@msn.com.
    Ik ga al 6 of 7 jaar met jullie in zee, nooit geen probleem, tot deze geschiedenis.
    Des al niet te min met vriendelijke groet Fons van Beers

  5. Rapportcijfer: 2

    Premium economy ticket met Eva Air
    Zoeken en boeken gaat goed bij cheaptickets.nl maar o wee als er een probleem is! Ik heb, als vaste klant, in mei 2 premium economy tickets geboekt naar Bangkok ( CHNL 21427351 en CHNL 21427433) met Eva Air bij cheaptickets.nl Toen ik begin september op de site van Eva Air mijn vlucht ging checken en stoelen ging reserveren, kon ik geen stoelen reserveren in de premium economy class. Eva Air had namelijk in juli de vlucht veranderd en vliegt nu met een ander vliegtuig die geen premium economy heeft. Dus moesten we economy vliegen terwijl we voor premium hebben betaald. Cheaptickets.nl heeft hiervan geen melding gemaakt, weigert tevens het prijsverschil terug te betalen en verwijst ons hiervoor naar Eva Air. Eva Air verwijst ons weer naar cheaptickets aangezien zij de tussenpersoon zijn en zij verantwoordelijk zijn voor terugbetaling.
    Gemaild met Cheaptickets en in de mails heb ik minstens van 15 verschillende (Indiase) personen een antwoord gehad op mijn eerste mail. Ze zouden proberen om mijn ticket opnieuw te boeken in de premium economy. Dat was onmogelijk want het betreffende vliegtuig heeft geen premium meer hetgeen ik ze ook meerdere keren heb gemeld! De klantenservice van cheaptickets is werkelijk zo onvoorstelbaar slecht en dan druk ik me netjes uit. Ik heb ze op het laatst gesmeekt om mij niet meer te mailen na ongeveer 40 e-mails met dezelfde inhoud te hebben ontvangen.
    Anyways, we moesten het accepteren en zouden dus economy vliegen en namen het maar voor lief dat we geen geld terug kregen. Later zouden we wel een Claim indienen middels onze rechtsbijstand. Op de site van Eva Air de stoelen gereserveerd en verder zo gelaten.
    Anderhalve week voor vertrek nog even mijn vlucht gecheckt bij Eva Air. Mijn vlucht was niet te vinden! This flight is no longer active, stond er. Cheaptickets weer gemaild, geen antwoord dus via de chat contact gemaakt.
    Wat bleek? Zonder mij in te lichten, had cheaptickets mijn vlucht gecanceld omdat ze geen nieuw premium economy voor mij konden boeken en dat zonder mij hiervan in te lichten. Dit terwijl ik meerdere keren in de mails heb aangegeven dat ik mijn boeking niet wilde cancelen! Had ik een week later op Schiphol gestaan, had ik dus onverricht ter zake weer naar huis gekund want er was voor mij geen ticket geboekt! Dit geloof je toch niet?
    Gevraagd of Cheaptickets mij alsnog opnieuw kon boeken. Dat kon niet, ook niet desnoods in de business class. De reden hiervoor is dat vlak voor vertrek de tickets veel duurder zijn en cheaptickets gaat echt de klanten niet tegemoet komen!
    Omdat ze ongevraagd mijn ticket hadden gecanceld hoefde ik voor mijn ticket geen annuleringskosten te betalen. Het ticket van mijn medereiziger was niet gecanceld en dat moest dus ook gebeuren omdat hij niet alleen gaat reizen en mij laat thuis zitten. En geloof het of niet, dit kost mij nog eens €100 om de vlucht te cancelen!! Hoe durven ze na alle ellende die ze hebben veroorzaakt! Tevens gaat het 2 maanden duren eer we ons geld terugkrijgen want dat is nl afhankelijk van de airline zo beweert cheaptickets.
    Bericht cheaptickets in ABN…
    ‘Hier is een update over je terugbetaling.
    Je verzoek is ingediend bij de airline.
    Nadat het verzoek tot terugbetaling is ingediend bij de vliegmaatschappij, verwerkt de vliegmaatschappij het verzoek en initieren ze het overmaken.
    Hoelang gaat de terug betaling duren?
    Het duurt ongeveer 8-10 weken voordat de ariline het geld naar over teruboekt.’

    Samengevat: De klantenservice bij cheaptickets bestaat uit buitenlanders die emails beantwoorden met standaard berichten. Ze lezen niet eens de emailgeschiedenis van eerdere emails die wel in hun antwoord staat. De klantenservice is zo slecht dat je het geen klantenservice mag noemen. Toen al lang bekend was dat de vliegmaatschappij geen premium economy meer vliegt, waren deze tickets nog gewoon te boeken bij cheaptickets. Ze verkopen tickets die niet eens bestaan in de hoop door deze oplichting te kunnen verdienen. Bij cheaptickets staat slechts één ding hoog in het vaandel en dat is de klant op te lichten!
    De schade voor ons is groot aangezien onze vakantie niet meer door kan gaan. We gaan kijken of we succes kunnen hebben bij een eventuele rechtszaak.
    Hopelijk hebben lezers wat aan deze review en boeken rechtstreeks bij de maatschappij. Dat scheelt heel veel geld en ellende!

    Antwoord van CheapTickets.nl

    Beste Dirk,
    Bedankt voor je beoordeling.​
    Het is spijtig om te horen dat je deze uiterst onprettige ervaring hebt gehad. Omdat schemawijzigingen altijd afkomstig zijn vanuit de maatschappij, kunnen wij je geen compensatie bieden wanneer de maatschappij een vlucht omboekt of annuleert. Daar de maatschappij je had omgeboekt naar een vlucht zonder premium economy class, gingen wij na of de maatschappij je weer kon omboeken naar een vlucht die wel premium economy class had. Daar de maatschappij je niets anders kon bieden en jij niet akkoord ging met de geboekte economy class zonder een compensatie, konden wij je alleen nog een restitutie bieden voor de tickets.​
    Mocht je toch nog vragen hebben over je boeking of verdere wensen, kan je ons uiteraard contacteren via onze Messenger.​
    Met vriendelijke groet,​
    TaniaCheapTickets Klantenservice

    Zie het antwoord en hoe men de zaak verdraait! Ongevraagd is mijn ticket gecanceld terwijl ik aan heb gegeven dat niet te willen. Ik was wel akkoord gegaan met de downgrade maar wilde het teveel betaalde terug. Ze liegen alsof het gedrukt staat! En dan nog €100 moeten betalen voor het cancelen van een ticket ook. Hopelijk ziet iedereen in dat je hun site slechts moet gebruiken als zoekmachine en bij de airline je ticket boeken.

  6. Rapportcijfer: 8

    Niet te doen! Alleen maar met een robot contact die mij niet die info kan geven en hulp kan bieden die ik nodig heb.