Schiphol Amsterdam Airport

 klantenservice

Direct met Schipholtickets contact via KlantenserviceSpot.nl

Heeft u een vraag over de vluchttijden van uw reis of wilt u uw tickets bij Schipholtickets wijzigen? Dankzij KlantenserviceSpot.nl neemt u eenvoudig met Schipholtickets contact op voor uw vakantie. KlantenserviceSpot beschikt over een uiteenlopend assortiment aan contactinformatie van meerdere bedrijven en instellingen. Zo belt u met de AD klantenservice om uw krantenabonnement op te zeggen, neemt u met Oxxio contact op als er een storing met de energielevering is of kunt u de SVB bellen bij vragen over de AOW. Door alle informatie in een handig overzicht te plaatsen, hoeft u niet eindeloos te speuren naar de juiste telefoonnummers. Dit bespaart u veel tijd, moeite en frustratie. Bekijk meteen de gegevens om met Schipholtickets in contact te komen op onze website.

Contact met Schipholtickets, de grootste luchthaven van Nederland

Wanneer u contact met Schipholtickets opneemt, maakt u kennis met de grootste luchthaven van Nederland en daarmee ook een invloedrijke luchthaven in Europa. In 2014 reisden maar liefst 55 miljoen passagiers via Schiphol Amsterdam Airport (afgekort als AMS), waarmee het de op drie na drukste luchthaven van Europa was. De enige luchthavens die boven Schiphol werden genoemd zijn London Heathrow, Paris Charles de Gaulle en Frankfurt. De vijfde luchthaven is het vliegveld van Istanboel. Schiphol Amsterdam Airport bevindt zich in de gemeente Haarlemmermeer en vormt de thuishaven van KLM, Corendon, Transavia en ArkeFly. De naam Schiphol wordt niet enkel toegepast voor de luchthaven, maar ook als plaatsnaam. De oudste weergave van de naam is te vinden in een stuk uit 11 september 1447. In april 1916 was Schiphol Amsterdam Airport al een militair vliegveld, maar vanaf 17 mei 1920 werd Schiphol voor commerciële vluchten toegepast. Op die dag vloog KLM voor het eerst met twee journalisten als passagiers van Londen naar Amsterdam. Gedurende heel 1920 vervoerde KLM in totaal 345 passagiers, 3 ton post en 22 ton vracht. Dit aantal heeft een enorme vlucht genomen. Zo vlogen er in 2020 van en naar Schiphol zo’n 20,9 miljoen passagiers.

De klantenservice van Schiphol bereiken voor uw vragen

Wilt u meer weten over uw boeking of is er een storing bij Schiphol? Dan kunt u de Schiphol klantenservice bereiken. Een dergelijk grote organisatie krijgt met allerlei soorten vragen te maken, of u nu thuis bent of onderweg op reis. U dient daarom te alle tijden toegang te krijgen over uw reisinformatie, zodat u van een optimale vlucht geniet. Voor persoonlijk advies, informatie over tarieven, gegevens over uw vlucht zoals vertragingen of het aanpassen van uw reservering neemt u simpelweg contact op met de Schiphol klantenservice via het Schipholtickets telefoonnummer 0900-0141. Dit Schipholtickets telefoonnummer is zeven dagen per week bereikbaar van 06:00 tot 24:00 uur. Bovendien bedragen de kosten voor het bellen naar de Schiphol klantenservice 40 eurocent per minuut.

Veelgestelde vragen op de website van Schipholtickets contact

Voordat u telefonisch met Schipholtickets contact opneemt, is het aan te raden om de meest gestelde vragen op de website van Schiphol Amsterdam Airport door te nemen. Hier leest u alles over onderwerpen als Reizen en Covid, waar u kunt parkeren tijdens uw reis via Schiphol of hoe u extra beenruimte kunt boeken bij uw vlucht. Schipholtickets geeft u zo duidelijk mogelijk antwoord of verwijst u door naar een ander bedrijf dat u van een passend antwoord kan voorzien.

Met Schipholtickets contact opnemen?

Wilt u met Schipholtickets contact opnemen, bijvoorbeeld omdat u vragen over de ticket of uw reis heeft? Of wilt u de klantenservice Schiphol telefoneren omdat u een klacht heeft, bijvoorbeeld omdat u lang in de wachtrij stond en daardoor uw vlucht mist? De klantenservice van Schiphol is te bereiken op het telefoonnummer 0900 – 0141. Belt u vanuit het buitenland met het Schipholtickets telefoonnummer, toetst u +31 20 7940800 in.

Op andere manieren met klantenservice Schiphol in contact komen

Bent u niet in de gelegenheid om telefonisch met Schipholtickets in contact te komen, dan zijn er gelukkig ook andere manieren om de klantenservice van Schiphol te spreken. Zo kunt u de website van de luchthaven in de gaten houden om te kijken of er een storing op Schiphol is. Ook is de sociale media een goede manier om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws. De klantenservice van Schiphol kunt u ook via Facebook, Twitter of e-mail bereiken. U kunt ook met Schipholtickets contact opnemen via de chat op de website. In de Live chat krijgt u direct antwoord van een medewerker van de klantenservice van Schiphol. Ook kunt u met Schipholtickets contact opnemen via de sociale media. Zo vindt u Schiphol op Twitter, Facebook, Instagram en YouTube onder het account @Schiphol. Op TikTok ziet u korte video’s van Schiphol onder de accountnaam @Schipholairport. Het webcare team streeft ernaar om 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar te zijn voor vragen via de sociale media. Ook kunt u e-mailen naar ccc@schiphol.nl of een bezoek brengen aan het kantoor. Het kantoor bevindt zich op de Evert van de Beekstraat 202 te Schiphol.

Ook voor andere klantenservices bij KlantenserviceSpot

Reist u niet met het vliegtuig, maar met de trein? Dan kunt u via KlantenserviceSpot ook achter de juiste contactgegevens van de NS klantenservice komen. En wilt u bereikbaar zijn tijdens uw vakantie, maar kampt u helaas toch een slechte bereikbaarheid of andere soort storing? Dan heeft u direct via KlantenserviceSpot KPN zakelijk contact, Robin Mobile contact en Ziggo zakelijk contact om tot een passende oplossing te komen. Verder kan het ook zo zijn dat u een storing bij de bank heeft en niet bij uw geld kan. Ook dan is het van belang dat u zo snel mogelijk geholpen wordt. Via KlantenserviceSpot is het mogelijk om direct de klantenservice ABN AMRO, SNS Bank, Rabobank, ING of een andere bank te contacteren. Inmiddels bestaat KlantenserviceSpot al 10 jaar en heeft de website zichzelf bewezen als dé plek waar je moet zijn om de actuele klantenservice informatie vandaan te halen. Daarnaast heeft KlantenserviceSpot ook een eigen storingsdienst en kunt u een installatie door ons laten doen. Doet u dit samen met een buur of een andere bekende, dan krijgt u beide 5% korting!

Contact met Schiphol Amsterdam Airport

Openingstijden Schiphol Amsterdam Airport klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
06:00 -24:00
Dinsdag
06:00 -24:00
Woensdag
06:00 -24:00
Donderdag
06:00 -24:00
Vrijdag
06:00 -24:00
Zaterdag
06:00 -24:00
Zondag
06:00 -24:00

Telefoonnummers Schiphol Amsterdam Airport klantenservice

Contact met Schiphol Amsterdam AirportNummer
Algemeen0900 - 01 41

Overige contactmogelijkheden Schiphol Amsterdam Airport klantenservice

Schiphol Amsterdam Airport opzeggen

Schiphol Amsterdam Airport direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/schiphol amsterdam airport.

Schiphol Amsterdam Airport ervaringen

1 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Schiphol Amsterdam Airport? Laat ons je ervaring met Schiphol Amsterdam Airport weten!
Beoordeel Schiphol Amsterdam Airport

Adres Schiphol Amsterdam Airport klantenservice

Evert van de Beekstraat 202
Schiphol
Rapportcijfer Schiphol Amsterdam Airport klantenservice: 8

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Schiphol Amsterdam Airport klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Schiphol Amsterdam Airport klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Schiphol Amsterdam Airport Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Schiphol Amsterdam Airport klantenservice?

1 review over “Schiphol Amsterdam Airport”