Schiphol Amsterdam Airport

Over Schiphol Amsterdam Airport

Schiphol Amsterdam Airport (afgekort als AMS) is de grootste Nederlandse luchthaven en daarmee meteen ook een belangrijke luchthaven in Europa. In 2014 was Schiphol met zo’n 55 miljoen passagiers de op drie na drukste luchthaven van Europa. Die plaatsen werden ingenomen door Heathrow, Charles de Gaulle en Frankfurt. Vijfde op de ranglijst is het vliegveld van Istanboel. Schiphol bevindt zich in de gemeente Haarlemmermeer en is de thuishaven van KLM, Corendon, ArkeFly en Transavia. De naam Schiphol wordt ook gebruikt als plaatsnaam en niet alleen als bedrijfsnaam. De naam Schiphol is al te vinden in een stu uit 11 september 1447. De oorsprong staat nog steeds ter discussie. In april 1916 was Schiphol al een militair vliegveld, maar op 17 mei 1920 werd Schiphol voor het eerst gebruikt door de KLM met zo’n 440 passagiers in dat jaar. Omdat Schophol Amsterdam Airport al zo oud is, is de klantenservice dan ook zeer van belang.

Schiphol Amterdam Airport klantenservice

Voor vragen over boekingen kunt u terecht bij de Schiphol Amsterdam AIrport klantenservice.  Zo’n luchtvaartmaatschappij kan natuurlijk tot veel vragen leiden. Of u nu thuis bent of onderweg, het is belangrijk om altijd toegang te kunnen hebben tot uw reisinformatie. Voor persoonlijk reisadvies, informatie over prijzen, vluchtgegevens of het wijzigen van uw reservering, kunt u terecht bij de Schiphol Amsterdam Airport klantenservice. Voor vragen over hoe u een eigen stoel kan kiezen, kunt u bijvoorbeeld ook terecht bij de Schiphol Amsterdam Airport klantenservice. Ook als u hulp nodig heeft bij het boeken of een algemene vraag heeft, kunt u contact opnemen met het callcenter. Hiervoor belt u naar het nummer 0900 – 01 41. Dit nummer is zeven dagen per week te bereiken en is van 06:00 uur tot 24:00 uur beschikbaar. Voor de kosten van dit telefoontje betaalt u 40 eurocent per minuut.

Veelgestelde vragen

Op de Schiphol Amsterdam Airport website geeft de klantenservice ook antwoord op de meest gestelde vragen. Kunt u uw vraag niet vinden of is het antwoord niet duidelijk genoeg, dan kunt u contact opnemen met de Schiphol Amsterdam Airport klantenservice. Zij geven uw antwoord op uw vragen over de website, en te plannen reis of opmerkingen die u heeft op een reis die u al gemaakt heeft. Vragen zoals “Hoe kan het dat mijn reisadvies anders is dan ik verwacht?” of “Hoe boek ik extra beenruimte?”  beantwoorden zij graag. Schiphol Amsterdam Airport geeft u zo duidelijk mogelijk antwoord op uw vragen of verwijst u door naar een ander bedrijf die daar het beste antwoord op kan geven.

Overige opties

Daarnaast is de Schiphol Amsterdam Airport klantenservice ook te vinden op Twitter en Facebook onder @Schiphol. Deze is vooral voor vragen en verzoeken zoals het wijzigen van uw vlucht of het reserveren van een stoel. Er wordt naar gestreefd om 24/7 bereikbaar te zijn via social media. Daarnaast kunt u hen ook e-mailen naar ccc@schiphol.nl of een bezoek brengen op het kantoor, dat zich bevindt op de Evert van de Beekstraat 202 te Schiphol.

Openingstijden Schiphol Amsterdam Airport klantenservice

Nu bereikbaar.

Maandag
06:00 -24:00
Dinsdag
06:00 -24:00
Woensdag
06:00 -24:00
Donderdag
06:00 -24:00
Vrijdag
06:00 -24:00
Zaterdag
06:00 -24:00
Zondag
06:00 -24:00
Schiphol Amsterdam Airport

Telefoonnummer Schiphol Amsterdam Airport klantenservice

Telefoonnummer
0900 - 01 41
Belkosten
€ 0,40 per minuut

Adres Schiphol Amsterdam Airport klantenservice

Evert van de Beekstraat 202
Schiphol

E-mailadres Schiphol Amsterdam Airport klantenservice

E-mailadres

Schiphol Amsterdam Airport opzeggen

Schiphol Amsterdam Airport direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/schiphol amsterdam airport.

Schiphol Amsterdam Airport ervaringen

Geen ervaringen.

Plaats een reactie