Eenvoudig en snel Simpel contact informatie via KlantenserviceSpot.nl
Wilt u de gegevens van uw telefoon abonnement aanpassen of heeft u een andere vraag voor Simpel? Neem gemakkelijk met Simpel contact op dankzij de informatie van KlantenserviceSpot.nl. Op onze website vindt u een gemakkelijk overzicht van contact gegevens van verscheidene bedrijven, zodat u in één oogopslag het juiste telefoonnummer binnen handbereik heeft. Van de Hema klantenservice tot de Yellow Brick klantenservice, van de BCC klantenservice tot het nummer om de SVB te bellen. Meteen contact opnemen met Simpel? Lees snel verder op onze website.
Met Simpel contact opnemen; een van de bekendste mobiele telefonie aanbieders
Sinds 2007 is Simpel in Nederland actief als aanbieder van low-cost sim-only abonnementen voor mobiele telefonie. Simpel maakte daarbij gebruik van het netwerk van KPN. In 2010 nam echter T-Mobile het bedrijf over, waardoor de klanten vanzelfsprekend van het netwerk van T-Mobile gebruik gingen maken. Toch is Simpel nog altijd een aparte onderneming, met een vestiging in Driebruggen. Simpel was daarnaast de hoofdsponsor van de voetbalclubs FC Utrecht en Vitesse in 2011/2012. Op dit moment telt het bedrijf ongeveer 1 miljoen klanten. Het is dan ook een must dat de Simpel klantenservice goed bereikbaar is voor vragen, opmerkingen of klachten.
Zelf telefoonzaken regelen op de Simpel website
Handig bij Simpel is dat u als klant veel zaken zelf kunt regelen bij uw abonnement. Zo kunt u uw verbruik inzien, instellingen doen voor uw mobile nummer of uw tegoed bekijken zonder dat u hiervoor direct Simpel hoeft te bellen. Als u uw vraag niet kunt beantwoorden binnen uw account op de Simpel website, kunt u uw vraag wellicht beantwoorden met de Veelgestelde vragen op de pagina. Op de Simpel klantenservice pagina vindt u per categorie een lijst met veelvuldig gestelde vragen, waarop u direct het antwoord leest. U ziet hier bijvoorbeeld de top vijf vragen, zoals ‘Waar kan ik mijn facturen bekijken?” of “Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?”. Van vragen over uw simkaart, nummerbehoud of bellen naar het buitenland, tot wat u moet doen in het geval van diefstal of verlies. Kunt u uw vraag niet beantwoorden? Dan neemt u contact op met de Simpel klantenservice
Bellen met de Simpel klantenservice
Kampt u met een storing bij Simpel? Of laat u uw vraag liever persoonlijk beantwoorden door een medewerker via de telefoon? In dat geval neemt u om te bellen met Simpel contact op via het telefoonnummer 0900-1418. Dit Simpel telefoonnummer is van maandag tot en met vrijdag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur bereikbaar. In het weekend is de Simpel klantenservice helaas gesloten. Bellen naar Simpel kost 35 eurocent per gesprek. Daarnaast is het mogelijk om via een online contactformulier op de website uw vragen, opmerkingen of klachten naar Simpel te sturen. Vergeet in dit geval niet om binnen uw mailbox no-reply@simpel.nl aan uw adressenlijst toe te voegen, zodat u ervan verzekerd bent dat het antwoord van Simpel niet in uw spambox arriveert.
Overige opties om contact met Simpel op te nemen
Naast contact met Simpel via het internet of bellen met Simpel om de klantenservice te bereiken, kunt u uw vraag of klacht met de post naar Simpel opsturen. U gebruikt hiervoor het postadres Postbus 76106, 1070 EC, Amsterdam.
Al jaren tevreden klant en hun dienst van €1,- per maand om je belplafond in te stellen zodat je nooit voor extra kosten komt te staan is een must!
Daarnaast is het abonnement van € 10,- per maand een ‘steal’ en groeit het maximale datagebruik periodiek!
Ondertussen al:
• 15 GB, 250 minuten, 500 sms’jes OF
• 10 GB, onbeperkt bellen*, 500 sms’jes
*) Excl. bellen van NL naar het buitenland