Over FedEx
FedEx is een wereldwijd bedrijf dat als missie heeft om mensen te verbinden. Zij hebben een uitgebreid aanbod van transportoplossingen, zakelijke oplossingen en e-commerce mogelijkheden. Het bedrijf opereert in meer dan 220 landen en gebieden en heeft 78 luchthavens ter beschikking. Het team bestaat uit bijna 50.000 medewerkers wereldwijd. Het wagenpark bestaat uit meer dan 6.500 trailers en vrachtwagens en meer dan 25.000 shuttles en bestelwagens. De luchtvloot bevat ongeveer 70 vliegtuigen.
FedEx Express Europe is al meer dan 35 jaar operatief in Europa. Het bedrijf biedt klanten toegang tot het grootste luchtvrachtnetwerk ter wereld en een uitgebreid wegennetwerk in Europa. Het hoofdkantoor van FedEx Europe bevindt zich in Hoofddorp, Nederland.
Het bedrijf draag duurzaamheid hoog in het vaandel en wil de wereld verbinden zonder dat het milieu er aan ten onder gaat. Tegen 2040 wil het bedrijf CO2-neutraal zijn. Daarvoor hebben ze een driedelig initiatief opgestart. Door oudere voertuigen en technologieën te vervangen en vernieuwen, reduceren ze hun afvalproductie en emissies. Door te investeren in het Yale Center for Natural Carbon Capture werken ze mee aan een onderzoek dat zich bezighoudt met manieren om CO2 op te slaan. Als laatste inspireren ze anderen om duurzamer te worden, van afvalreductie tot milieuvriendelijke verpakkingen.
Contact FedEx
U kunt diverse vragen hebben over FedEx:
– Hoe maak ik een FedEx account aan?
– Heb ik een account nodig om pakketjes te verzenden?
– Hoe start ik met online verzenden?
– Hoe kan ik verzendmateriaal bestellen?
– Welke verzenddocumenten heb ik nodig om een pakket internationaal te verzenden?
– Welke service is het beste geschikt om mijn pakket te verzenden?
Voor een antwoord op al uw dringende vragen of klachten neemt u best contact op met de klantenservice van FedEx. Dit kan telefonisch op het telefoonnummer van FedEx: 0800 0222 333. Dit is een gratis lijn. De klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00u en 19.00u. Door telefonisch contact op te nemen met de klantenservice krijgt u snel en eenvoudig een antwoord op al uw vragen. Het is gemakkelijk om uw vraag of klacht via de telefoon te formuleren en eventuele bijkomende vragen van de medewerker kunt u direct beantwoorden. Indien u belt in verband met uw account is het aangeraden om uw accountnummer vooraf even op te zoeken. Zo bespaart u de medewerker en uzelf tijd en opzoekwerk.
Heeft uw vraag of klacht geen haast of heeft u liever een schriftelijke neerslag van uw conversatie met de klantenservice van FedEx? Stuur dan een mail naar netherlands@fedex.com. Het kan enkele werkdagen duren alvorens u een reactie ontvangt op uw mail.
Op de website kunt u ook chatten met de virtuele assistent van FedEx. Deze assistent verwijst u door naar de pagina waarop u mogelijks het antwoord op uw vraag kunt vinden. Indien uw vraag niet naar tevredenheid werd beantwoord, raadt de chatbot u aan om telefonisch of via de mail contact op te nemen met de klantenservice van FedEx.
ik vind het raar dat fedex mij een mail stuurt op 15-4-2023 dat er een pakket opgeslagen ligt .ik wil eventueel dit pakket zelf komenophalen.mijn adres hefveld 96 5642dd eindhoven.mail adres luitmarian@gmail.com.vriendelijke dank.
Onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen!
Wel bedrag geïncasseerd, maar hebben geen aanvraag of diensten bij hen dus ook geen nummer om te inloggen en dus niemand aan een lijn te krijgen voor navraag wat deze kosten zijn.
Vandaag een scanner op straat gevonden. Met geen mogelijkheid iemand te bereiken om dit door te geven. Erg onhandig.
slechtste bedrijf wat er bestaat, documenten weg en fedex reageert gewoon niet.
chauffeur heeft zelf afgetekend met valse naam dit schijnt normaal te zijn bij hun
Ik kan niemand te spreken krijgen via het service nummer.
Ik heb iets besteld via koopjes.com en heb daar geen account nummer van jullie gekregen wat wel nodig is om iemand aan de lijn te krijgen.
Hoe kan ik dit oplossen want wil mijn bestelling graag ontvangen waar ik al voor betaald heb
Terrible experience. No actual person talked with me . everything is automated and it is horrible
Niet mogelijk om iemand te spreken
Je kan niemand bereiken
Ook telefonisch niet te bereiken
Wil iets betalen kan ik niet moet met een creditcard die ik niet heb
Dus laat ik het pakje maar liggen of u kan het terug sturen naar de afzender
Ze kunnen het beter versturen met post.nl dat gaat tenminste veel beter
Ik krijg per e-mail een bericht met verzoek tot betaling invoerrechten. Geen idee van wie het pakket (?) is, of waar het om gaat. Dat blijkt nergens te vinden met de vermeldde 12-cijferige code. Een 1-april grap begin februari is net zo treurig als deze kennismaking met Fedex, een Klanten-service die mij bij voorbaat al geen klant gaat maken.
Krijg niemand aan de lijn , moet een accountnummer hebben.