Eenvoudig en snel met Vattenfall contact dankzij KlantenserviceSpot.nl
Heeft u een vraag over uw energiecontract of kampt u met een storing bij Vattenfall? KlantenserviceSpot.nl zorgt dat u binnen een handomdraai contact heeft met de klantenservice van Vattenfall. Op onze website vindt u de contactgegevens van honderden bedrijven en organisaties in Nederland. Zo belt u met het PostNL telefoonnummer om vragen te stellen over een pakketbezorging, kunt u voor een Ziggo storing terecht bij het webcare team op hun website of neemt u contact op met de Bol.com klantenservice via hun sociale media. KlantenserviceSpot.nl laat u alle mogelijkheden zien om met het door u gewenste bedrijf in contact te komen. Lees snel verder voor de gegevens van de Vattenfall klantenservice.
Contact met Vattenfall: een van de voornaamste energieleveranciers van Europa
Al meer dan 100 jaar zet Vattenfall zich in om elektriciteit aan industrieën te leveren en licht en warmte bij particulieren te bezorgen. Met meer dan 19.500 medewerkers is Vattenfall continu in beweging om het dagelijkse leven van hun cliënten te innoveren. Zo loopt Vattenfall voorop als het gaat om duurzame ontwikkeling en is het hun doel om binnen één generatie een fossiel vrij leven te realiseren. Tot 2019 heette het energiebedrijf Nuon. Daarna heeft het energiebedrijf de naam Vattenfall van het moederbedrijf overgenomen, welke in Nederland, Zweden, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk werkzaam is.
Met Vattenfall contact opnemen via de website
Handig bij Vattenfall is dat u veel zaken zelf kunt regelen. U logt hiervoor in op de Energie app of uw Mijn Vattenfall account op de website. Hier geeft u uw meterstanden door, kunt u uw jaarnota downloaden of uw persoonlijke gegevens wijzigen. Daarnaast vindt u op de website een overzicht van de meest gestelde vragen met antwoorden, zodat u niet meer contact met de klantenservice van Vattenfall contact hoeft op te nemen. Ook kunt u vragen stellen aan de digitale assistent Nina. Zij voorziet u van antwoorden op niet al te complexe vragen.
Vattenfall bellen voor uw vragen
Wilt u liever persoonlijk contact om uw vraag, opmerking of klacht in te dienen? Consumenten kunnen de Vattenfall klantenservice bereiken op het Vattenfall telefoonnummer 0900-0808 op werkdagen van 08:00 tot 15:00 uur. U betaalt hiervoor de gebruikelijke belkosten. Wilt u Vattenfall bellen vanuit het buitenland? Dan neemt u contact op met het Vattenfall telefoonnummer +31 26 845 02 71. Ondernemers nemen contact op met Vattenfall via het telefoonnummer 020-8920255. Dit nummer is net als bij de consumenten van 08:00 tot 15:00 uur bereikbaar. Vanuit het buitenland bereikt u de Vattenfall klantenservice via +31 20 892 02 55. Ook kunt u uw vraag stellen via Whatsapp. U stuurt hiervoor een bericht naar het Vattenfall telefoonnummer +31208920230. De klantenservice van Vattenfall is van 08:00 tot 21:00 uur bereikbaar via Whatsapp. U ontvangt over het algemeen binnen een uur een antwoord.