Contact met de Amazon klantenservice: KlantenserviceSpot.nl helpt
Heeft u vragen, klachten of opmerkingen en wilt u daarom contact opnemen met de Amazon klantenservice? Bij KlantenserviceSpot.nl kunt u alle informatie vinden die u hiervoor nodig heeft. Via deze website ziet u niet alleen het telefoonnummer van Amazon, maar kunt u ook voor een storing bij Ziggo of een storing bij Odido direct de juiste gegevens vinden. Welke klantenservice u ook zoekt, alles staat overzichtelijk bij elkaar. U hoeft niet lang meer te zoeken naar de juiste informatie en kunt uw problemen snel verhelpen.
De klantenservice van Amazon: een populair bedrijf
De Amazon klantenservice behoort tot een van de populairste bedrijven op dit moment. Amazon is in 1994 opgericht door Jeff Bezos. Als Amerikaans e-commercebedrijf verhandelt de onderneming goederen op grote schaal via het internet. Vrijwel alles wat u nodig heeft, kunt u op deze website terugvinden. Er zijn vestigingen van over heel de wereld. Dit heeft het bedrijf marktleider gemaakt met een omzet van 470 miljard dollar in 2021. Sinds 2014 zijn er ook vestigingen in Nederland beschikbaar, zodat u niet lang meer hoeft te wachten op uw pakketten.
Meer dan alleen goederen bij Amazon
Amazon staat niet alleen bekend om de goederen die u hier kunt kopen. Ook e-books behoren tot de mogelijkheden. Mocht u uw streamingsdiensten willen inruilen, is dit ook mogelijk. Als moederbedrijf van Amazon Studios, de Amazon Appstore, Amazon Prime, Amazon Music en streamingsdienst Prime Video zijn er opties voor iedere liefhebber beschikbaar. U kunt alles op uw Amazon account aansluiten. Bij een eventuele storing bij Amazon is het dan wel handig dat u contact op kunt nemen met de juiste mensen. Net zoals u zou doen als u de klantenservice van Bol.com of een andere webwinkel wilt bereiken.
Amazon bellen voor al uw vragen
De Amazon klantenservice kunt u onder andere bereiken door te bellen. U kunt Amazon bellen over heel de wereld, waardoor u in uw eigen taal geholpen wordt. Het Amazon telefoonnummer is 0800-0224059. Het nummer is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Naast dit algemene nummer voor de Nederlandse klantenservice is er ook een internationaal telefoonnummer beschikbaar. Het Amazon klantenservice telefoonnummer is in dit geval +44 20 3020 2000. Zo hoeft u niet lang te wachten totdat uw vragen beantwoord zijn en kunt u weer gebruik maken van de diensten die u bij het bedrijf heeft afgenomen.
De website van de Amazon klantenservice
Hoewel bellen met het Amazon Prima klantenservice telefoonnummer de snelste weg is om contact te krijgen met professionals, zijn er nog meer mogelijkheden om contact te leggen. Een daarvan is via de website van het bedrijf. Via de website komt u bij een online chat, waar u uw vragen direct kunt stellen. U kunt uw vraag zowel in het Nederlands als in het Engels voorleggen, waarna u een aantal stappen doorloopt. Mocht de chatbot uw vraag niet kunnen beantwoorden, wordt u doorverwezen naar een medewerker.
Sociale media en e-mail voor de Amazon klantenservice
Net zoals de KPN klantenservice en ABN Amro klantenservice heeft Amazon ook sociale mediakanalen waarop u uw vragen, klachten en opmerkingen kwijt kunt. Op Twitter vindt u het bedrijf onder het account @Amazon_NL. Op Facebook is het bedrijf actief onder @Amazon0031NL. Uw berichten worden gemiddeld binnen een uur beantwoord. Indien u alles schriftelijk wenst te regelen, kunt u een e-mail sturen naar customerservice@amazon.com.