Gemakkelijk en snel met Tele2 in contact via Klantenservicespot.nl
Heeft u een vraag over uw Tele2 abonnement of kampt u met een Tele2 storing? Klantenservicespot.nl zorgt ervoor dat u direct met de juiste medewerker van de Tele2 klantenservice in contact komt. Dankzij onze uitgebreide database aan contactgegevens van verschillende bedrijven, hoeft u niet zelf eindeloos op websites te speuren naar de correcte telefoonnummers of adresgegevens. Zo belt u gemakkelijk met de AH klantenservice voor de openingstijden van uw filiaal, regelt u uw fiscale zaken met het Belasting telefoon nummer en bekijkt u uw vluchtstatus bij de Transavia contact informatie. Zo bespaart u veel tijd en moeite met het oplossen van uw vraag
Contact met Tele2, de telefonie aanbieder
In 1997 werd Tele2 Nederland opgericht. Deze telefoonaanbieder is onder meer actief in landen als Oostenrijk, Kroatië, Estland, Duitsland, Kazachstan, Litouwen, Letland, Nederland en Zweden. Door een compleet pakket aan communicatiediensten aan te bieden, bedient Tele2 zowel de zakelijke-, wholesale- als de consumentenmarkt. Zo vindt u bij Tele2 mobiele abonnementen, prepaid, Sim Only, Televisie, Internet & Bellen en Glasvezel. Sinds september 2009 maakt Tele2 daarbij gebruik van het netwerk van T-Mobile. Tegenwoordig zijn er circa achthonderd mensen werkzaam in het miljoenenbedrijf. Een professionele Tele2 klantenservice is dan ook een must binnen de onderneming.
Tele2 bellen voor uw vragen
Heeft u te maken met een Tele2 storing of wilt u een dringende vraag laten beantwoorden door de Tele2 klantenservice? U kunt in dat geval Tele2 bellen op het telefoonnummer 020-7544444. Heeft u een mobiel abonnement bij Tele2? Dan kunt u het Tele2 telefoonnummer 1200 bellen. De Tele2 klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur. Op zaterdag staan de medewerkers van de klantenservice u te woord van 09:00 tot 18:00 uur.
Tele2 contact via de website
Naast Tele2 bellen vindt u antwoorden op veel gestelde vragen op de website van Tele2. Onder het tabblad ‘Klantenservice’ kunt u zelfs uw vragen 24 uur per dag, 7 dagen in de week laten beantwoorden door de Virtuele Assistent. Als deze assistent de vragen niet kan oplossen, wordt uw kwestie van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 21:00 uur doorgestuurd naar een medewerker van Tele2. Daarnaast kunt u uw vragen op het forum stellen. De moderatoren en andere gebruikers van het forum geven dag en nacht advies over uw kwestie. Tele2 is verder actief op Twitter en Facebook. Op beide sociale media platforms is het webcare team actief onder de naam @Tele2Nederland.
Brief sturen voor Tele2 contact
Wilt u voor uw vraag, opmerking of klacht een brief sturen naar Tele2? Zend dan uw post, inclusief klantgegevens, naar Tele2 Nederland B.V., Postbus 289, 2400 AG Alphen aan den Rijn.
Is your number toll-free?