Tele2

Over Tele2

In 1997 werd Tele2 Nederland opgericht. Tele2 is onder andere actief in landen als: Oostenrijk, Kroatië, Estland, Duitsland, Kazachstan, Litouwen, Letland, Nederland en Zweden. De telefoonaanbieder bedient zowel de zakelijke-, wholesale- als de consumentenmarkt en biedt een compleet pakket aan communicatiediensten, waaronder mobiele abonnementen, prepaid, Sim Only, Televisie, Internet & Bellen en Glasvezel. Naast vaste telefonie biedt Tele 2 ook mobiele telefonie aan via een mobile virtual network operator constructie. Sinds september 2009 maakt de telecomaanbieder gebruik van het mobiele netwerk van T-Mobile. Bij het bedrijf werken ongeveer achthonderd mensen. De omzet over 2010 bedroeg ongeveer €614 miljoen.

Wat levert Tele2

Tele 2 streeft naar lage tarieven en goedkoop bellen naar het buitenland. Bij Tele2 kunnen klanten zelf bepalen hoe zij hun mobiele abonnement samenstellen en bedrijven kunnen kiezen uit meerdere, betrouwbare telecompartners. Klanten met een Sim Only abonnement kunnen elke maand gratis hun bundel naar boven of naar beneden aanpassen. Verder rekent Tele2 geen internetkosten als de internetbundel op is. In dat geval verlaagt Tele2 de internetsnelheid tot 64 kb per seconde. Naast Sim Only abonnementen, biedt Tele2 ook abonnementen aan in combinatie met een toestel.

Nieuwe klanten kunnen eenvoudig hun huidige nummer behouden door bij het bestellen van de simkaart aan te geven dat zij hun nummer willen behouden.

Contact

Tele2 is via verschillende wegen te bereiken. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9.00 uur tot 21.00 uur en op zondag van 12.00 uur tot 19.00 uur via het telefoonnummer: 0900-24 11 602 of via het telefoonnummer: 020-7544444. Klanten kunnen de klantenservice bereiken via het telefoonnummer: 1200. Antwoorden op veel gestelde vragen kunt u op de website van Tele2 vinden onder het tabblad ‘Klantenservice’. Ook is het mogelijk om uw vraag aan een medewerker te stellen. De Virtuele Assistent geeft 24 uur per dag 7 dagen per week antwoord op uw vraag. Wanneer dit nodig is kunt u van maandag tot en met zaterdag van 9.00 uur tot 21.00 uur doorgezet worden naar een medewerker. Ook kunt u uw vraag op elk gewenst tijdstip op het forum stellen. De vele forumgebruikers en de moderatoren van Tele2 staan dag en nacht klaar om een antwoord te geven op uw vraag. Verder is Tele2 per post te bereiken indien u uw brief onder vermelding van uw klant- en adresgegevens adresseert aan Tele2 Nederland B.V., Postbus 289, 2400 AG Alphen aan den Rijn, Nederland. Ook kunt u uw vraag stellen via Facebook en Twitter.

Openingstijden Tele2 klantenservice

Nu bereikbaar.

Maandag
09:00 -21:00
Dinsdag
09:00 -21:00
Woensdag
09:00 -21:00
Donderdag
09:00 -21:00
Vrijdag
09:00 -21:00
Zaterdag
09:00 -21:00
Zondag
12:00 -19:00
Tele2

Telefoonnummer Tele2 klantenservice

Telefoonnummer
020 - 754 4444
Belkosten
lokaal tarief

Adres Tele2 klantenservice

Wisselwerking 58
Diemen

E-mailadres Tele2 klantenservice

E-mailadres

Tele2 opzeggen

Tele2 direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/tele2.

Tele2 ervaringen

Geen ervaringen.

Plaats een reactie