Over Canal Digitaal
Canal Digitaal is een aanbieder van digitale televisie via de satelliet die zich specifiek op de Nederlandse markt richt en hierin het alleenrecht heeft. Via het in Luxemburg gevestigde M7 Group S.A., is Canal Digitaal eigendom van de Nederlandse organisatie CDS Coöperatieve U.A. te Hilversum. De bedrijfsnaam is ontstaan na de overname door Canal+. Het eerste deel is een verwijzing naar het moederbedrijf (Canal, Frans voor kanaal), het tweede deel (Digitaal) geeft aan dat het een Nederlands bedrijf is. Toen het bedrijf van eigenaar wisselde, bleef de naam echter hetzelfde om het niet te verwarrend te maken voor de klanten. Mede hierin is te zien dat Canal Digitaal veel waarde aan hun klantenservice hecht.
Veelgestelde vragen
Via Mijn Canal Digitaal kunt u zelf uw zaken omtrent televisie regelen. Door in te loggen op Mijn Canal Digitaal kunt u uw tegoed en verbruik zelf bekijken zonder dat u daarvoor met Canal Digitaal contact op hoeft te nemen. Daarnaast kunt u zelf zaken instellen voor uw voorkeuren wat betreft uw televisie aanbod, In het geval dat u vragen heeft over het gebruik van Mijn Canal Digitaal die niet met het gebruik van de app op te lossen zijn, kunt u bij de veelgestelde vragen wellicht het antwoord op uw probleem vinden. Via de Canal Digitaal klantenservice pagina is het mogelijk om een categorie te kiezen en zo snel mogelijk het antwoord te vinden.
Social Media
Indien u bij de veelgestelde vragen uw antwoord niet kon vinden, kunt u ook via social media contact opnemen met de Canal Digitaal klantenservice. Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de medewerkers stellen op de Canal Digitaal Facebook. Deze manier van Canal Digitaal klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt Canal Digitaal bereiken via @CanalDigitaal. Ook kunt u Canal Digitaal vinden op YouTube.
Canal Digitaal Klantenservice
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Canal Digitaal klantenservice. De Canal Digitaal klantenservice is van maandag tot en met zaterdag bereikbaar van 09:00 uur tot 21:00 uur. U kunt hiervoor bellen naar het telefoonnummer 0900 – 9323. Dit nummer kost een euro per gesprek. Belt u vanuit het buitenland naar de Canal Digitaal klantenservice? Dat kan op dezelfde tijden, via +31 v356 46 68 84. Let er echter op dat uw nummerherkenning is ingeschakeld, zodat de Canal Digitaal klantenservice u optimaal kan helpen.
Overige opties
Verder is het ook mogelijk om de Canal Digitaal klantenservice te mailen via het contactformulier. Hier kunt u kiezen uit verschillende categorieën waar uw vraag tussen hoort. Dit kan voor vragen, maar ook voor klachten. Ook kunt u natuurlijk per post een klacht of vraag sturen. Dit doet u door een brief te sturen Canal Digitaal, Afdeling Klantenservice, Postbus 444, 1200 JJ, Hilversum.
niet te bereiken er is geen telefoon nummer dat nog klopt…… al van af het begin klant maar denk er nu over toch echt er mee te stoppen.. wat een puinhoop is het hier
Is er een klantenservice ???? DE TELEFOON GAAT ZELFS NIET EENS OVER !!!!!
Hoe moet je dan iemand te pakken krijgen ?
Waarom kun je niet gewoon online opzeggen? Zo onnodig moeilijk gemaakt, man man man
weet het niet meer ben al 3 dagen bezig met klantenservice krijg geen fatsoenlijk antwoord