Soepel en snel met Oxxio contact via KlantenserviceSpot
Heeft u last van een Oxxio storing of wilt u meer informatie over het afsluiten van een contract met Oxxio? KlantenserviceSpot brengt zowel particuliere als zakelijke klanten eenvoudig in contact met verschillende bedrijven. Van het telefoonnummer om contact met Lufthansa op te nemen voor een vliegreis en Simpel contact informatie voor uw telefoonabonnement tot de Hema klantenservice voor de garantie op een bepaald artikel. Veelal zetten bedrijven de contactgegevens niet overzichtelijk op hun website, waardoor u onnodig veel moet zoeken om de juiste contact informatie te vinden. KlantenserviceSpot maakt het voor u gemakkelijk door in één handig overzicht de juiste gegevens te tonen. Neem meteen contact op met Oxxio dankzij de gegevens op onze website.
Contact met Oxxio: een groen energiebdrijf
U wilt contact met Oxxio opnemen. Dit energiebedrijf levert uitsluitend groene stroom en gas. Tot 2005 bestond Oxxio uit drie verschillende merken: Energiebedrijf.com, Durion en Evolto. Oxxio werd vervolgens door Eneco overgenomen, maar is nog altijd volledig onafhankelijk binnen dit energiebedrijf. Oxxio maakt gebruik van de schoonste gasgestookte centrale van Nederland en koopt daarnaast enkel groene energie in. Op een innovatieve en makkelijke wijze ondersteunt Oxxio klanten bij het grip houden op hun energiezaken, waarmee het zich onderscheidt van andere energieleveranciers. Oxxio is in korte tijd uitgegroeid tot een aanzienlijk energiebedrijf, waarbij een goed functionerende klantenservice onontbeerlijk is.
Met Oxxio contact opnemen? Bekijk eerst de veelgestelde vragen
Alvorens u met de Oxxio klantenservice belt, is het aan te raden om eerst de veelgestelde vragen op de website te onderzoeken. Oxxio heeft hier een lijst van vragen en antwoorden geplaatst, waardoor het voor u niet meer nodig is om Oxxio te bellen. De vragen gaan onder meer over het voorschotbedrag, aanmelding bij Oxxio of de termijn waarbinnen u uw notebook of tablet in huis heeft. Bovendien kunt u binnen uw account in Mijn Oxxio zelf aanpassingen doen, zoals meterstanden opgegeven, jaarrekeningen bekijken en persoonlijke gegevens aanpassen voor een verhuizing. Verder kunt u op de sociale media, zoals Twitter en Facebook, uw vragen stellen via @Oxxio.
De Oxxio klantenservice bellen voor meer informatie
Kunt u uw vraag niet vinden of heeft u liever een persoonlijk antwoord van de Oxxio klantenservice? Dan kunt u in dat geval bellen met het telefoonnummer van Oxxio. U kunt Oxxio bellen op 0900 – 55 66 77. Dit nummer is van 08.30 tot 19.00 uur bereikbaar en kost 55 eurocent per gesprek, exclusief uw reguliere belkosten. Ook kunt u door middel van het contactformulier op de website van Oxxio uw vragen stellen. Vervolgens wordt er binnen drie werkdagen contact met u opgenomen, ofwel via de e-mail, ofwel via de telefoon. Zakelijke klanten stellen hun vragen via het Oxxio telefoonnummer 0800 32 33 745. Ook dit nummer is bereikbaar van 08.30 tot 19.00 uur.
Laat ons je ervaring met de Oxxio klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.