Over Innova Energie
Innova Energie wil energiebedrijf zijn dat samen met haar klant werkt aan een duurzaam beleid, waarin wordt gestreefd naar betaalbare, groene energie voor iedereen. De vijf pijlers van hun visie zetten uit waar ze heen willen en hoe ze daar gaan komen:
- Samen met hun klanten werken aan een betere en duurzame toekomst voor iedereen met 100% groene energie zonder meerprijs
- Zorgeloos ondernemen mogelijk maken voor ZZP’ers en MKB’ers door het energieverbruik te monitoren en te adviseren over energiebesparende maatregelen
- De klant zekerheid en duidelijk bieden door inzicht te geven in het verbruik
- Innova Energie’s innovatieve karakter waarmaken door hun assortiment constant uit te breiden met nieuwe energiebesparende en duurzame producten
- Voortdurend kwalitatief hoge service aanbieden aan hun klanten, onder andere door gewenst advies op maat te leveren en lange wachttijden te beperken.
Veelgestelde vragen
Voor vragen over het bedrijf omtrent energie kunt u terecht op de veelgestelde vragen pagina bij de thuis sectie van de website. Zo kunt u hier vragen vinden over of u kunt overstappen naar Innova Energie en zo ja, hoe u dat doet en of hier kosten aan verbonden zijn. Zit u tijdelijk zonder stroom en/of gas als u overstapt en moet u uw huidige leverancier inlichten als u overstapt naar Innova? Antwoord op al deze vragen kunt u vinden op de veelgestelde vragen sectie van de website, net als vragen over groene, duurzame energie voor een goedkope prijs. Ook vragen over het betalen van uw voorschat of het opnemen en doorgeven van de meterstanden wordt hier besproken. Kunt u uw antwoorden hier niet vinden, dan kunt u contact opnemen met de Innova Energie klantenservice.
Social Media
Indien u bij de veelgestelde vragen uw antwoord niet kon vinden, kunt u ook via social media contact opnemen met de Innova Energie klantenservice. Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de medewerkers stellen op de Innova Energie Facebook. Deze manier van de Innova Energie klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt de Innova Energie klantenservice bereiken via @InnovaEnergie. Als de medewerkers van de Innova Energie klantenservice zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, kunt u het ook via de telefoon proberen of een kijkje nemen op LinkedIn of YouTube.
Innova Energie Klantenservice
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Robin Energie klantenservice. Hiervoor belt u tussen maandag en vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur naar het nummer 070 – 30 16 610. Vanuit Nederland is dit nummer kosteloos. Ook in het geval dat u interesse hebt in een kennismakingsgesprek kunt u met dit nummer bellen of een kantoor bij u in de buurt zoeken.
Overige opties
Verder is het ook nog mogelijk om contact op te nemen met de Innova Energie klantenservice via email. Dit doet u door een mailtje te sturen naar klantenservice@innovaenergie.nl of via het contactformulier. Ook kunt u een brief sturen naar Innova Energie BV, 2266 KA Leidschendam.
Innova heeft een data lek waardoor hun klanten worden gebeld en dan zeggen ze innova is failliet u word bij een andere maatschappij onder gebracht dgb voor het zelfde tarief en duur daar ga je dan mee akkoord natuurlijk aleen wordt dan stiekem je gas en elektriciteit prijs 4x zo duur daar na wordt je weer door innova gebeld waarom je weg ben ge gaan en of je terug wel komen voor een duur tarief schande dat ze dit bij de zwakkere in de samenleving doen en innova weet van niets natuurlijk maar is wel de lachende partij