Hello Fresh

Over HelloFresh

HelloFresh is een online bezorgservice, waarbij u de wekelijkse HelloFresh Box kunt bestellen. In deze box zitten alle benodigde verse ingrediënten en recepten om drie tot vier maaltijden te kunnen bereiden. Deze maaltijden zet u binnen 30 minuten op tafel. De recepten wisselen wekelijks en dragen bij aan een gezond voedingspatroon.
HelloFresh let bij het ontwikkelen van haar recepten op welke seizoen groenten er op dat moment zijn, en probeert ook de bekende groenten af te wisselen met groenten die u minder vaak in de supermarkt zult terugvinden. Voor HelloFresh is het erg belangrijk dat de ingrediënten die zij in haar boxen verwerkt vers, gevarieerd en vooral heel erg lekker zijn. Zij kopen deze dan ook direct bij de leverancier in en bevatten over het algemeen geen toevoegingen zoals bijvoorbeeld smaakversterkers. In de wekelijkse nieuwsbrief van HelloFresh staat altijd extra informatie over de ingrediënten van die week en over de herkomst daarvan.

Hoe werkt het?

Om de HelloFresh Box te kunnen ontvangen moet u een eigen account via de website aanmaken. Via dit account kunt u eenvoudig uw bestellingen beheren en het abonnement (tijdelijk) stopzetten als u bijvoorbeeld op vakantie gaat of er even geen zin in heeft.
Vervolgens creëert HelloFresh de recepten en doet de boodschappen voor u. Daarna levert de bezorger de box bij u thuis op zaterdag, zondag, maandag of dinsdag. Daarna hoeft u alleen nog maar de maaltijden zelf te bereiden en kunt u genieten van een gezonde en gevarieerde maaltijd.
Als lid van HelloFresh ontvangt u geregeld leuke aanbiedingen, kunt u meedoen aan winacties en wordt u een paar keer per jaar uitgenodigd voor speciale evenementen. Bovendien wordt u eens in de zoveel tijd verrast met unieke HelloFresh cadeaus.

Contact

Indien u vragen heeft kunt u altijd telefonisch contact opnemen met de klantenservice van HelloFresh op telefoonnummer 020 – 7602014. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met woensdag tussen 8.00 en 23.00 uur, op donderdagen tussen 8.00 en 22.00 uur, op vrijdagen tussen 8:00 en 20:00, op zaterdagen tussen 8.00 en 22.00 uur, en tenslotte op zondag tussen 9.00 en 22.00 uur. Indien u liever uw vraag per e-mail wilt stellen, kunt u dit doen door een e-mailbericht te sturen naar klantenservice@hellofresh.nl. Tevens kunt u uw vragen via de sociale media. De klantenservice van HelloFresh is zeer actief op zowel Facebook als Twitter. Tenslotte kunt u ook altijd de uitgebreide Veelgestelde vragen-sectie op de website raadplegen.
Het hoofdkantoor van HelloFresh is gevestigd op de H.J.E. Wenckebachweg 53 J-K, 1096 AK Amsterdam.

Hello Fresh klantenservice

Wilt u graag meer informatie over de werking van Hello Fresh? Heeft u een bestelling geplaatst en heeft u daarover een vraag of wilt u deze wijzigingen? Of heeft een klacht over een product dat u heeft ontvangen? Voor al uw vragen en klachten kunt u zich wenden tot de Hellofresh klantenservice. Dit kan op het telefoonnummer van Hello Fresh, namelijk 020-7602014. Dit kan van maandag tot en met woensdag tussen 08.00u en 23.00u, op donderdag tussen 08.00u en 22.00u, op vrijdag tussen 08.00u en 20.00u, op zaterdag tussen 08.00u en 22.00u en op zondag tussen 09.00u en 22.00u. Telefonisch contact opnemen met de Hello Fresh klantenservice heeft vele voordelen. Zo kunt u uw klacht of vraag uitgebreid toelichten zonder de misverstanden die er bij schriftelijke communicatie wel eens ontstaan en krijgt u direct een antwoord op uw vragen. Het is een snelle en eenvoudige manier om dringende zaken direct te kunnen afhandelen. Indien u belt over uw bestelling is het aangeraden om uw ordernummer bij de hand te houden. Zo kan de medewerker u nog sneller verder helpen.

Stelt u uw vragen liever schriftelijk aan de klantenservice van HelloFresh? Dat kan! Er zijn diverse mogelijkheden om schriftelijk in contact te treden met de Hello Fresh klantenservice. Zo kunt u op de website chatten met de virtuele assistent Foody. In het chatvenster stelt u uw vraag en de chatbot wijst u naar de pagina met het antwoord. Als het antwoord niet bevredigend is, kunt u in contact komen met een medewerker. Nadat u heeft aangegeven dat u wilt chatten met een medewerker vult u uw contactgegevens in. Daarna neemt een medewerker de chat over. Hello Fresh biedt u de mogelijkheid om de chat te downloaden, zo heeft u later, bij een eventueel dispuut, een transcript van de chat waar u naar kan verwijzen.

Via de website kunt u ook een fout in het recept of een probleem met een ingrediënt melden. Op de contactpagina klikt u op “Meld een ingrediënt- of een receptfout”, waarna u wordt doorgestuurd naar uw account. Vanuit uw account klikt u op “Neem contact op” en er opent zich een chat met een medewerker waar u uw klacht kunt formuleren. Ook deze chat kunt u achteraf downloaden zodat u een transcript heeft. Indien u de chat afsluit zonder eerst te downloaden, heeft u achteraf geen mogelijkheid meer om de chatgeschiedenis op te vragen.

Bent u niet tevreden over de manier waarop de klantenservice van Hello Fresh uw klacht heeft behandeld? Dan kunt u een mail sturen naar tevredenheid@hellofresh.be. Vermeld uw naam, adres, telefoonnummer en uw klacht. Indien gewenst kunt u documenten die uw klacht staven, zoals foto’s van een product of een transcript van een chat, meesturen. Binnen vijf werkdagen ontvangt u een antwoord op uw klacht.

Openingstijden Hello Fresh klantenservice

Nu bereikbaar.

Maandag
08:00 -23:00
Dinsdag
08:00 -23:00
Woensdag
08:00 -23:00
Donderdag
09:00 -22:00
Vrijdag
09:00 -20:00
Zaterdag
08:00 -22:00
Zondag
09:00 -22:00
Hello Fresh

Telefoonnummer Hello Fresh klantenservice

Telefoonnummer
020 760 2014
Belkosten
lokaal tarief

Adres Hello Fresh klantenservice

Spaklerweg 50-52
1099 BC, Amsterdam

E-mailadres Hello Fresh klantenservice

Hello Fresh opzeggen

Hello Fresh direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/hello fresh.

Hello Fresh ervaringen

1 ervaringen.

1 gedachte over “Hello Fresh”

  1. De recepten zijn meestal heel lekker, en ook goed uitgelegd om te maken, maar mijn grootste ergernis zijn de leveringen: bijna elke week moet men mij opbellen omdat ze aan het verkeerde adres staan…en de leveranciers vind ik allesbehalve vriendelijk omdat ze zo moeten zoeken,….het is toch mijn schuld niet dat ze mijn adres niet vinden,….gps???? bestaat dat niet bij hello-fresh?????

Plaats een reactie