Booking.com

 klantenservice

Booking.com klantenservice

De website booking.com is in 1996 opgericht door Priceline. De website is bedoeld voor mensen die op zoek zijn naar een leuke vakantiebestemming en een leuk hotel, appartement, hostels, aparthostels, en pensions. U kunt voor vrijwel al uw boekingen terecht bij booking.com. De website werkt als volgt. Indien u op de homepage van booking.com bent kunt u meteen kiezen voor een stad, land, regio, wijk, of zelfs een specifiek hotel. Dit kunt u allemaal invullen in het gele kader aan de linkerkant van de homepage. Rechts daarvan ziet u een aantal suggesties, acties en exclusieve deals. Indien u verder naar benden scrolt ziet u ook een aantal bestemming dat u wellicht kan interesseren voor een boeking. De website is dus zowel bedoeld voor mensen die al weten waar ze heen willen, als mensen die nog op zoek zijn naar een leuke bestemming.

Andere opties van de website booking.com

Bovenin de menubalk vindt u ook een aantal andere categorieën zoals ‘strand’ ‘stedentripp’ ‘natuur’ ‘familievriendelijk’ en ‘geschiedenis’. Daarnaast is het ook mogelijk om een account aan te maken op booking.com waarin u al uw gegevens invult. Op deze manier is het makkelijk terugzoeken naar al uw gemaakte boekingen en zoekopdrachten. U kunt daarbij ook een eigen lijst samenstellen met ideeën voor uw boeking. booking.com klantenservice heeft tegenwoordig ook een app welke beschikbaar is voor alle smartphones.

Klantenservice

Indien u vragen heeft over alles wat met booking.com te maken heeft kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met klantenservice booking.com. Er zijn verschillende dingen die via de website geregeld kunnen worden zoals data wijzigen of gastwijzigingen doorgeven. Via de website kunt u bijvoorbeeld ook vragen om een late uit-check of een extra bed. Maar uiteraard begrijpt booking.com dat niet alle vragen via de website beantwoord kunnen worden. Daarom heeft booking.com een klantenservice die ook telefonisch bereikbaar is. Indien u in Nederland bent kunt u via het volgende nummer contact opnemen met klantenservice booking.com: 070 770 3884. Dit is een lokaaltelefoonnummer waardoor u dus ook alleen maar het lokale tarief betaalt. Daarnaast is het ook mogelijk om de klantenservice booking.com telefonisch te bereiken in het buitenland op +31 70 770 3884. U kunt op ieder moment van de dag contact met de klantenservice booking.com opnemen waardoor booking.com dus vierentwintig uur per dag voor u klaarstaat. Het fijne aan de klantenservice van booking.com is dat alle medewerkers van de klantenservice goed Nederlands spreken waardoor u niet in het Engels hoeft te communiceren.

Contact met Booking.com

Openingstijden Booking.com klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
00:00 -24:00
Dinsdag
00:00 -24:00
Woensdag
00:00 -24:00
Donderdag
00:00 -24:00
Vrijdag
00:00 -24:00
Zaterdag
00:00 -24:00
Zondag
00:00 -24:00

Telefoonnummers Booking.com klantenservice

Contact met Booking.comNummer
Algemeen070 - 770 38 84

Overige contactmogelijkheden Booking.com klantenservice

Booking.com opzeggen

Booking.com direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/booking.com.

Booking.com ervaringen

64 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Booking.com? Laat ons je ervaring met Booking.com weten!
Beoordeel Booking.com

Adres Booking.com klantenservice

Herengracht 597
Amsterdam
Rapportcijfer Booking.com klantenservice: 4.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 64 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Booking.com klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Booking.com klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Booking.com Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Booking.com klantenservice?

64 reviews over “Booking.com”

  1. Rapportcijfer: 1

    Booking.com is met geen mogelijkheid te bereiken, op mijn account op de website welke ik via de laptop open staat een verkeerd emailadres, deze kan ik alleen wijzigen nadat ik een email van ze gekregen heb, wat dus niet gaat werken, daar ze een verkeerde email adres gebruiken. Op de app van booking.com stat wel mijn juiste emailadres, maar daar ik zondag via de laptop een accommodatie geboekt heb, zie ik deze nergens terug, en ook geen bevestiging daar op deze site een verkeerde email adres staat. Geen idee hoe of wat nu.
    Telefonisch geen contact te krijgen, daar heb ik weer een pincode voor nodig, die ik nergens kan terug vinden.
    Super slechte klantenservice dit

  2. Rapportcijfer: 4

    Ik heb een vraag over een huisje in Frankrijk en kan dus geen contact krijgen met Booking.com omdat ik nog geen boekingsnummer heb.
    Ik heb mijn vraag al via de pagina van de verhuurder gesteld, maar dan krijg je een automatisch antwoord waar ik niets aan heb.
    Waardeloos dus!

  3. Rapportcijfer: 1

    Ik kan op geen enkele manier contact met jullie krijgen. Zit op genius level 3 dus heb de nodige boekingen tot grote tevredenheid gedaan. Maar nu met inloggen staat er steeds dat ik mijn email adres moet verifiëren met een code die word verzonden. Helaas in die mails zit geen mogelijkheid om wat dan ook te aan te klikken. Al hele middag nu mee bezig, zonde van mijn energie. Hopelijk krijg ik telefonisch hier een reactie op. Of überhaupt een reactie. Ik heb al vanaf het allereerste begin hetzelfde emailadres, dus ik snap niet goed wat hier mis gaat. bvd Jolanda

  4. Rapportcijfer: 1

    Al ca. 13 jaar ben ik klant van Booking.com.
    Op één of andere manier kan ik niet inloggen met mijn oude WW.
    Alles geprobeerd om met nieuw WW in te loggen, maar dan blijk ik opeens een nieuwe klant te zijn met ipv genius level 3 nu genius level 1.
    Ik heb alles geprobeerd om contact te krijgen. E-mail adres onbekend.
    Uiteindelijk gebeld waar men mij mededeelde helaas niets voor mij te kunnen doen. Mijn e-mail adres was niet langer bruikbaar.
    Een hele vreemde manier van zaken.
    Ik voel me niet serieus genomen.
    Op 18 juli jl. ontving ik nog een e-mail met een beloning vanwege de vele boekingen.
    Hoe zit dit?