CenterParcs

 klantenservice

Over CenterParcs

CenterParcs is een keten van vakantieparken in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. De vakantieketen bestaat uit meerdere vakantieparken binnen twee aparte bedrijven: CenterParcs en Sunparks. CenterParcs is ontstaan uit het in 1953 opgerichte ‘Sporthuis Centrum’. Piet Derksen was de oprichter van dit Rotterdamse warenhuis in sportartikelen. In de jaren zestig werden er meerdere vestigingen geopend en werden er ook tenthuisjes verhuurd in een bos bij Reuver. Na tientallen jaren vloeide hier Center Parcs uit voort. Inmiddels heeft het bedrijf een groot aanbod aan verschillende parken op diverse locaties. De vakantieparken van CenterParcs binnen Europa vallen onder het bedrijf Center Parcs Europe, dit is een Nederlandse dochteronderneming van de Franse ‘Pierre & Vacances CenterParcs Group’. De parken in het Verenigd Koninkrijk vallen onder ‘Center Parcs UK’. In Nederland worden er geen nieuwe vakantieparken meer gebouwd, wel worden bestaande parken gemoderniseerd of uitgebreid.

Producten

CenterParcs Europe en CenterParcs UK omvatten samen momenteel dertig vakantieparken: 26 parken onder de naam van CenterParcs en vier parken onder de naam van Sunparks. Daarnaast zijn er een aantal parken in ontwikkeling, dit zijn parken in Frankrijk, Engeland, België en Ierland. Dit wordt het eerste vakantiepark van CenterParcs in Ierland. CenterParcs biedt onder andere bungalowparken, wintersportvakanties, zonvakanties, wellness weekenden, alleenstaande ouder vakanties en kindervakanties aan. Op de website van CenterParcs zijn ook last minute vakanties te boeken. Ook is er familiekorting, 50 plus korting en vroeg boek voordeel. Op de website zijn filmpjes te bekijken om een idee te krijgen van de verschillende vakantieparken. Ook zijn er filmpjes over activiteiten in en rondom CenterParcs.

Contact

De klantenservice van CenterParcs is zeven dagen per week bereikbaar op het telefoonnummer 0900 – 660 66 00. Van maandag tot en met vrijdag is dit telefoonnummer te bereiken van 9:00 tot 21:00 uur. Op zaterdag is dit telefoonnummer te bereiken van 9:00 tot 17:00 uur en op zondag van 10:00 tot 17:00 uur. Dit telefoongesprek kost € 1,00 per gesprek. Dit telefoonnummer is er voor vragen, opmerkingen, klachten en telefonische reserveringen. U kunt er ook voor kiezen uw vraag, opmerking of klacht door te geven via het emailadres customercontactcenter.nl@groupepvcp.com. Via de website is het ook mogelijk om live met een CenterParcs adviseur te chatten. CenterParcs is ook actief op Facebook en Twitter. Via deze social media kanalen kunt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws.

Contact met CenterParcs

Openingstijden CenterParcs klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
09:00 -21:00
Dinsdag
09:00 -21:00
Woensdag
09:00 -21:00
Donderdag
09:00 -21:00
Vrijdag
09:00 -21:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers CenterParcs klantenservice

Contact met CenterParcsNummer
Algemeen0900 - 660 66 00

Overige contactmogelijkheden CenterParcs klantenservice

CenterParcs opzeggen

CenterParcs direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/centerparcs.

CenterParcs ervaringen

17 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met CenterParcs? Laat ons je ervaring met CenterParcs weten!
Beoordeel CenterParcs

Adres CenterParcs klantenservice

Rivium Boulevard 213
Capelle aan den IJssel
Rapportcijfer CenterParcs klantenservice: 5.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 17 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de CenterParcs klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de CenterParcs klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel CenterParcs Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de CenterParcs klantenservice?

17 reviews over “CenterParcs”

  1. Rapportcijfer: 6

    In het weekend van 16 t/m 20 febr naar CP Zandoort geweest .Op zich tevreden met de huisjes die we hadden 2x 8 pers.
    Zaterdag gereserveerd in het grillrestaurant,om 18.00 uur.wat een chaotische bende was dat zeg.Waren blij dat we om 19.50 ons eten kregen ,en ook nog niet eens wat we besteld hadden de jongeman begreep er ook niet veel van.Ook een tip om een wat duidelijkere menukaart te maken.Om 20.30 was er een activiteit dus dat was als een speer je eten wegwerken.En probeer 6 kinderen maar eens te vermaken.Dat dus nooit meer.
    Volgende dag All you can eat voor 14 man gereserveerd
    Let op €40 pp.Nou sorry dat was het zeker niet waard ,te weinig keus en moesten iedere keer zelf vragen als er iets op was of dat er nog was.Bier was zuur niet om te drinken en de glazen waren smerig.Gevraagd of er nog schonere glazen waren,nou mevr kan hem omspoelen.Uhhh ben niet alleen hier ik zou alle glazen doen.Sorry geen tijd voor!!!!
    Maar goed naderhand zagen we toch dat ze alle glazen toch eruit haalde en schoon ging maken.Volgens mij zorg je dat dat al is geneurd voor je open gaat want zo druk was het niet.
    Al met al niet voor herhaling vatbaar,dat was echt zonde van het geld

  2. Rapportcijfer: 8

    Wij gaan al meer dan 20 jaar naar Centerparcs “De Vossemeren” , over ’t algemeen goede ervaringen gehad….alles is wel extreem duur op ’t park , supermarkt , winkels , iets gaan eten enz , maar dat is natuurlijk niet verplicht ! Wij gaan onze boodschappen halen in de Colruyt te Lommel ! In de bungalow is alles OK , ook als er iets mis is wordt je binnen de kortste keren geholpen en overal is het personeel even vriendelijk ! Maar nu onze ergernis…in het park vroeger zagen wij regelmatig eekhoorntjes spelen , alsook konijntjes lopen enz…Nu niks meer…die diertjes zijn niet zomaar gaan lopen , die moeten verwijderd zijn of beter gezegd verdelgd zijn, tot ons grote ongenoegen. Het is toch een natuur-en diervriendelijk park ??? Waar zijn de diertjes gebleven ??????

  3. Rapportcijfer: 8

    Toen wij ons huisje binnenkwamen 845 heb ik eerst flink moeten poetsen, jammer, de kasten op slaapkamers en vensterbanken waren echt
    smerig, in de hoekjes naast nachtkastjes ouderslaapkamer was het echt vies, heb foto’s gemaakt , en bij het stapelbed zag ik heel veel spinnenwebben toen ik onze kleindochter ging instoppen.
    Gelukkig dat de kinderen verder genoten hebben van deze speciale bungalow

  4. Rapportcijfer: 4

    Huisje zat vol met spinnenwebben. En als je een pizza besteld bij het grand cafe om mee te nemen naar het huisje.dan krijg je een diepvries pizza voorgeschoteld waar extra wat ingrediënten bij op gekwakt zitten zo zag het er uit en daar betaal je bijna 18 euro voor. Vind ik rijkelijk veel voor een diepvries pizza.

  5. Rapportcijfer: 2

    Na het lezen van een vijftal reviews, heb ik besloten om ABSOLUUT niet bij CP te reserveren of boeken.
    Ik zal óók de app onmiddellijk verwijderen.
    Ik lees alleen maar ellende van CP. Dus: mij niet gezien bij CP.

  6. Rapportcijfer: 4

    Waardeloos.. Na twee pogingen niet gelukt mijn boeking aan te passen. beide keren werd de lijn verbroken. Wel twee keer meer dan 30 minuten in de wacht gestaan! Eerste keer waren we bijna rond, maar terugbellen ho maar. Tweede keer een zwaar accent. Kreeg niet de indruk dat de medewerkers erg op de hoogte waren van hoe het allemaal werkt. Daarna geprobeerd een klacht in te dienen. Zelfs dat werkt niet! Bah..

  7. Rapportcijfer: 4

    Kempervennen, 15 sept 2022: deze week weer veel auto’s op park die er NIET mogen staan, mooi briefje onder de wissers maar vervolgens…..gebeurt er niets.
    Blijven dus dagen staan, TOT hun vertrek.
    Brave bezoekers die hun auto wel wegzetten denken ……waarom zou ik
    De volgende keer hem OOK wegzetten, er komt toch geen actie op.
    Heel jammer, gewoon wegslepen die handel !!!!!!
    OF nummer vd auto in de computer opslaan, U komt de volgende keer
    Niet meer op het park met dit kenteken.