CenterParcs

Over CenterParcs

CenterParcs is een keten van vakantieparken in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. De vakantieketen bestaat uit meerdere vakantieparken binnen twee aparte bedrijven: CenterParcs en Sunparks. CenterParcs is ontstaan uit het in 1953 opgerichte ‘Sporthuis Centrum’. Piet Derksen was de oprichter van dit Rotterdamse warenhuis in sportartikelen. In de jaren zestig werden er meerdere vestigingen geopend en werden er ook tenthuisjes verhuurd in een bos bij Reuver. Na tientallen jaren vloeide hier Center Parcs uit voort. Inmiddels heeft het bedrijf een groot aanbod aan verschillende parken op diverse locaties. De vakantieparken van CenterParcs binnen Europa vallen onder het bedrijf Center Parcs Europe, dit is een Nederlandse dochteronderneming van de Franse ‘Pierre & Vacances CenterParcs Group’. De parken in het Verenigd Koninkrijk vallen onder ‘Center Parcs UK’. In Nederland worden er geen nieuwe vakantieparken meer gebouwd, wel worden bestaande parken gemoderniseerd of uitgebreid.

Producten

CenterParcs Europe en CenterParcs UK omvatten samen momenteel dertig vakantieparken: 26 parken onder de naam van CenterParcs en vier parken onder de naam van Sunparks. Daarnaast zijn er een aantal parken in ontwikkeling, dit zijn parken in Frankrijk, Engeland, België en Ierland. Dit wordt het eerste vakantiepark van CenterParcs in Ierland. CenterParcs biedt onder andere bungalowparken, wintersportvakanties, zonvakanties, wellness weekenden, alleenstaande ouder vakanties en kindervakanties aan. Op de website van CenterParcs zijn ook last minute vakanties te boeken. Ook is er familiekorting, 50 plus korting en vroeg boek voordeel. Op de website zijn filmpjes te bekijken om een idee te krijgen van de verschillende vakantieparken. Ook zijn er filmpjes over activiteiten in en rondom CenterParcs.

Contact

De klantenservice van CenterParcs is zeven dagen per week bereikbaar op het telefoonnummer 0900 – 660 66 00. Van maandag tot en met vrijdag is dit telefoonnummer te bereiken van 9:00 tot 21:00 uur. Op zaterdag is dit telefoonnummer te bereiken van 9:00 tot 17:00 uur en op zondag van 10:00 tot 17:00 uur. Dit telefoongesprek kost € 1,00 per gesprek. Dit telefoonnummer is er voor vragen, opmerkingen, klachten en telefonische reserveringen. U kunt er ook voor kiezen uw vraag, opmerking of klacht door te geven via het emailadres customercontactcenter.nl@groupepvcp.com. Via de website is het ook mogelijk om live met een CenterParcs adviseur te chatten. CenterParcs is ook actief op Facebook en Twitter. Via deze social media kanalen kunt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws.

Openingstijden CenterParcs klantenservice

Niet bereikbaar op dit moment.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten
CenterParcs

Telefoonnummer CenterParcs klantenservice

Telefoonnummer
0900 - 660 66 00
Belkosten
€ 1,00 per gesprek

Adres CenterParcs klantenservice

Rivium Boulevard 213
Capelle aan den IJssel

CenterParcs opzeggen

CenterParcs direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/centerparcs.

CenterParcs ervaringen

8 ervaringen.

8 gedachten over “CenterParcs”

  1. Klantenservice is ruk!
    Welk nr ik ook probeer, ik krijg alleen een keuzemenu voor boekingen.
    Ik wil gewoon m’n adres wijzigen, want in m’n account lukt dat dus niet (land wijzigen gaat niet!).

    Ik wil graag in contact komen met iemand van centerparcs die dat wel kan.

  2. waar moet ik de papieren voor de verzekering naar toe sturen kunt u mij een adres geven aub dank u
    ik had een vakantie geboek in les ardenne van 15.11.2021. tot 22.11.2021 maar i heb mijn vakantie op 18.11.2021 moeten annuleren wegens corona wij waren alle 2 posetief getest

  3. Ikwas zo maar langs gegaan by de peel nog geen half uur ik moest 6euro betalen ik was heel boos ik anders kon ik niet langs de slagboom ik had bord niet gezien zy tegen het personeel en de bewaker haden er geen begrip voor wil dat het tegemoetkoming komt ik heb gebeld naar de klante survis

  4. Weekend 10 december 2021 cottages geboekt om 50 jarig huwelijk te vieren met kinderen en kleinkinderen.
    Wij wilden omboeken naar een veiliger tijdstip omdat ivm corona, werd geadviseerd dat opa en oma’s niet met kleinkinderen in fysiek contact moeten komen. Maar was niet mogelijk omdat dat een ADVIES was, maar geen maatregel.
    Alleen annuleren kon maar dan zijn we wel het volledige bedrag kwijt! (Wat een oplossing!)
    Ze denken daar goed mee,……

  5. Wij zijn 4Oct. J.l aangekomen in het Meerdal door waterschade kregen wij in de plaats van een Premium bungalow voor 6 pers met alle extra’s 2 x een 4 pers bungalow aangeboden. Met een ztkuil. Aangezien wij met 4pers.boven de leeftijd van 80 jaar zijn de oudste zelfs 87 waren wij zeer teleurdesteld.Hebben extra de 6 pers.gehuurd voor de luxe en ruimte.Onze kleindochter heeft nog die zelfde avond contact op genomen met de receptie.Die zelfde avond werd er bij ons aangeklopt om de situatie te bekijken.Twee dames van het personeel hebben met de receptie voor een oplossing voor ons kunnen zorgen.De andere dag werd ons alsnog een Premium bungalow aangeboden met alle service die daar bij horen .Geweldig wat waren wij blij konden daar ook nog tot 11 Oct. Verblijven.Die dames hebben ons helemaal verhuisd echt alles gedaan.Weten helaas geen namen wel aan hun beloofd dat wij dit door zouden geven.Zij hebben echt een compliment verdient.Wij hebben nog een heerlijk verblijf gehad.Vriendelijke groet van de Fam wijnen en Fam Muller..

  6. Beste ik had een boeking gepland van 15/03/2021 tot 19/03/2021 in erperheide maar dat is niet kunnen doorgaan omdat het park in die periode gesloten was voor werken ,daardoor is mijn boeking geannuleerd en wacht ik nog altijd op mijn uitbetaling ,het is een som van 306,60 euro
    mijn boeking nummer is 8515115

  7. ZEER slecht te spreken over het contact richting Center Parcs. Jullie kunnen mij heel gemakkelijk bereiken maar andersom echt een probleem. Ik wil gewoon een adreswijziging doorgeven en krijg een puzzel aan informatie over alles , telefonisch worden wij NIET geholpen, wij komen bijna 40 jaar in CP . Niet te geloven hoe onbeschoft dit overkomt. Kan niet eens mijn nieuw woonadres, ook niet via de computer omdat ik niet zie hoe dit moet, doorgeven.

  8. Hallo, ik wil u laten weten mijn ervaring zojuist met klantenservice niet fijn was.
    Medewerker wist niet waar hij over sprak, info die ik vroeg werd niet tot slecht beantwoord, ook was hij slecht verstaanbaar ivm accent.
    Eerlijk gezegd ben ik er nu nog niet van overtuigd dat mijn vragen farsoenlijk zijn beantwoordt en ik de neiging heb om nogmaals te bellen, echter dit moet niet nodig zijn.
    Medewerkers op klantenservice horen mij fatoenlijk te kunnen informeren anders horen ze daar niet thuis,.
    Klantenservice is het visitekaartje van jullie concern.

Plaats een reactie