PostNL telefoonnummer eenvoudig opzoeken bij KlantenserviceSpot
Het PostNL telefoonnummer nodig om contact met PostNL op te nemen? Op een doordeweekse dag bezorgt PostNL circa 7 miljoen brieven en 900.000 pakketten in de gehele Benelux. Ondanks dat PostNL hierbij de uiterste best doet om het bezorgproces vlekkeloos te laten verlopen, kan het helaas voorkomen dat er iets mis gaat. KlantenserviceSpot biedt daarom een groot aanbod aan de contactgegevens aan van organisaties als de PostNL klantenservice, Bol.com klantenservice, Hema klantenservice en AD klantenservice zodat u gemakkelijk hulp kunt krijgen om uw problemen te verhelpen.
Contact met PostNL: het belangrijkste postbedrijf van Nederland
Al meer dan tweehonderd jaar bezorgt men in Nederland huis aan huis post. Van de periode 1800 tot 1900 werd dit gedaan door het postbedrijf wat eenvoudigweg ´De Posterijen´ werd genoemd. Daarna zijn er talrijke naamwijzigingen geweest. In 2002 wijzigde de naam van het bedrijf in TPG Post, terwijl het in 2006 werd omgedoopt tot TNT Post als onderdeel van de beurgenoteerde onderneming TNT NV. Op 25 mei 2011 splitste TNT NV zich in koeriersdienst TNT Express NV enerzijds en het postbedrijf PostNL anderzijds. Sinds 2011 worden door PostNL niet alleen brieven en pakketten aan particulieren bezorgd, maar vormt de organisatie een belangrijke spil in het internationale netwerk tussen bedrijven, zoals bij webwinkels in de Benelux. PostNL ziet dan ook een essentiële taak voor zichzelf als PostNL contact om op te treden als de verbinder tussen de digitale en de fysieke wereld.
Contact met PostNL voor bezorging zowel in Nederland als over de grens
Tot op de dag van vandaag is PostNL nog altijd het belangrijkste postbedrijf van Nederland, met zijn karakteristieke oranje brievenbussen. Als universele postdienst bezorgt PostNL brieven en pakketten maar liefst zes dagen per week. Niet alleen brieven en pakketten uit Nederland worden bezorgd; het bedrijf is internationaal ook actief. In België, Duitsland, Luxemburg, Italië en het Verenigd Koninkrijk is PostNL nog wel actief onder de oude naam TNT Post. Aangezien de organisatie een gigantische reikwijdte heeft, is het essentieel dat u met PostNL contact op kunt nemen voor het geval u onverhoopt met verloren pakketten of brieven te maken krijgt. De PostNL klantenservice is dan ook opgezet, zodat u zowel op het PostNL telefoonnummer als de PostNL website zoveel mogelijk steun ontvangt.
Contact met PostNL bij veelgestelde vragen
Heeft u een vraag voor de PostNL klantenservice, dan is het verstandig om allereerst op de website te controleren of uw vraag toevallig al gesteld is. Op de website typt u uw vraag in, of zoekt u op de juiste categorie. Daarna vind u systematisch alle informatie die u nodig heeft om uw vraag op te lossen. Ook is er een top 5 aanwezig van de meest voorkomende vragen. Verder is er een sectie op de website bij contact met PostNL gewijd aan de Verhuisservice.
PostNL contact middels een contactfomulier
Staat uw vraag niet vermeld op de website van PostNL, dan kunt u als consument contact opnemen met de PostNL klantenservice door middel van het contactformulier. Dit formulier kunt u voor vier verschillende doeleinden toepassen. In de eerste plaats kunt u een vraag stellen, maar ook biedt het contactformulier de optie om een klacht in te dienen bij het bedrijf. Ook voor een suggestie of compliment kunt u het formulier toepassen; iedere categorie staat hierbij duidelijk aangegeven.
PostNL telefoonnummer voor acute vragen
Wilt u liever direct een antwoord ontvangen van de PostNL klantenservice op uw vraag? Dan is het verstandig om te bellen naar het PostNL telefoonnummer. U belt voor de status van uw zending naar 0900-0570. Dit nummer is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08:30 tot 20:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot16:00 uur en kost 45 eurocent per minuut. De klantenservice voor consumenten is op dezelfde tijden beschikbaar via 0900-0990 en kost 45 eurocent per gesprek. Voor zakelijk contact met PostNL belt u 088-8686868. Dit PostNL telefoonnummer is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08:00 tot 18:00 uur en rekent het lokale tarief.
Storing PostNL verhelpen middels sociale media of contact PostNL per post
Wilt u uw storing bij PostNL verhelpen via sociale media? U ontvangt over het algemeen binnen een uur een antwoord van de PostNL klantenservice op Twitter via het officiële @PostNL account. Ook kunt u contact met PostNL opnemen door middel van briefpost. Het adres is in dat geval Postbus 99180, 8900 NA, Leeuwarden. Meer weten over contactgegevens van organisaties, zoals een storing bij ING verhelpen of de contact met Vattenfall nodig? Bekijk dan direct de website van KlantenserviceSpot voor de benodigde gegevens.
Laat ons je ervaring met de PostNL klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op https://klantenservicespot.nl.