Eenvoudig de AD klantenservice bellen met KlantenserviceSpot.nl
Wilt u een abonnement nemen op het AD of heeft u een vraag over de bezorging van de krant in uw wijk? Dankzij KlantenserviceSpot.nl neemt u gemakkelijk contact op met de AD klantenservice. Op onze website vindt u alle belangrijke contactgegevens van ondernemingen in een handig overzicht. Dit bespaart u veel tijd en moeite, waardoor u zonder frustraties meteen de juiste medewerker van de AD klantenservice aan de lijn heeft. Niet alleen van de AD klantenservice bieden wij contactinformatie aan, maar ook voor de Hema klantenservice, Essent klantenservice of Ziggo klantenservice bent u bij ons aan het juiste adres. Naast zoeken op bedrijfsnamen, kunt u ook binnen een bepaalde bedrijfscategorie op onze website zoeken. Daarnaast biedt KlantenserviceSpot.nl de optie om bedrijven op telefoonnummer te zoeken. Bekijk meteen onze website voor meer informatie.
Contact met het AD: een van de grootste dagbladen van Nederland
Het Algemeen Dagblad, ook wel het AD genaamd, is een Nederlands dagblad dat dagelijks in het hele land verspreid wordt. De op een na grootste betaalde krant van Nederland verschijnt op tabloidformaat en telt maar liefst 550 journalisten en correspondenten in binnen- en buitenland. In 1946 werd de krant als het zusje van de Nieuwe Rotterdamsche Courant opgericht. Het eerste nummer met Jan Schraver als eerste hoofdredacteur verscheen op 29 april 1946. Sinds de oprichting staat de krant bekend als neutrale krant, zonder kenmerkende politieke of religieuze overtuigingen. Om de krant naar behoren te laten draaien, is het essentieel dat de AD klantenservice goed functioneert. De bereikbaarheid van de AD klantenservice draagt hieraan bij.
De AD klantenservice en veelgestelde vragen op de website
Alvorens u van plan bent om contact op te nemen met de AD klantenservice, kan het handig zijn om een blik te werpen op de veelgestelde vragen. Dit is een lijst met vragen die veelvuldig gesteld worden en daarom inclusief antwoorden op de website van het AD gepubliceerd zijn. Zo vindt u hier vragen die betrekking hebben de op de redactie van het Algemeen Dagblad of op acties die specifiek gericht zijn voor abonnees. Vragen over tijdelijke wijzigingen of vakanties staan ook op deze pagina vermeld. Verder vindt u een speciale sectie die is gericht op facturen en betalingen, zodat de lezer een zo transparant mogelijk beeld heeft van de werkwijze van de krant. Voor het nabestellen van foto´s, artikelen of bepaalde nummers van het dagblad kunt u hier ook meer informatie over contact met het AD vinden. Verder leest u hier alles over de tarieven, het plaatsen van een advertentie en de digitale verschijning van het Algemeen Dagblad.
De AD klantenservice bellen voor persoonlijk contact
Wilt u voor uw AD abonnement contact opnemen met een medewerker? Of heeft u te maken met een AD storing op de website? Dan kunt u uiteraard het AD bellen om de AD klantenservice te bereiken. Het AD telefoonnummer is 088–0505050. Dit telefoonnummer is bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 21:00 uur en op zaterdagen van 08:30 tot 13:00 uur. Het AD zelf geeft aan dat zij het beste te bereiken zijn op werkdagen na 14:00 uur. Het bellen naar het AD kost u enkel het lokale tarief. Uw ervaringen helpen het Algemeen Dagblad om hun service verder te verbeteren, dus schroom niet om contact op te nemen met de AD klantenservice voor uw vragen, opmerkingen of klachten.
Contact met de AD klantenservice via sociale media
De klantenservice van het Algemeen Dagblad is niet alleen telefonisch te bereiken; het webcare team van het AD staat klaar op de sociale media om uw vragen te beantwoorden. Op zowel Twitter als Facebook reageren de medewerkers van de AD klantenservice onder @ADnl. Veelal gaat het hierbij om vragen of verzoeken die zo snel mogelijk behandeld kunnen worden en niet al te ingewikkeld zijn. De AD klantenservice streeft er hierbij naar om 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar te zijn via sociale media. Ook is het mogelijk om uw vragen of klachten te e-mailen. U stuurt uw verzoeken naar het e-mailadres internet@ad.nl. Verder kunt u een bezoek brengen aan het kantoor van het Algemeen Dagblad, welke zich bevindt op het Delftseplein 27K te Rotterdam.
We hebben een abonnement afgesloten voor de zaterdagkrant per 17-06-23 Tot op heden geen enkele krant ontvangen Klantenservice op meerdere manieren geprobeerd te bereiken , eindelijk een keer contact gekregen, de reactie was we bellen u binnen enkele dagen terug , nooit meer wat gehoord
maandag 23 Julie contact met een medewerker voor een nieuw Abonnement akkoord bevonden sindsdien niks meer van gehoord Vrijdag gebeld naar de afd wer de hoorn er op gegooid !!!!!!!
materialen voor de restauratie van Baden
Zaterdagkrant, maandagkrant met (sportbijlage) en dinsdagkrant niet ontvangen dus driemaal. Wat is er bij uw organisatie aan de hand? Ik krijg alleen contact met een bandje dat ik moet inspreken. Een oplossing wordt niet geboden en ik vraag U of U dit snel kunt oplossen.
Met vriendelijke groet
Mevrouw Smulders
Al vanaf 2017 abonnee. Probeer de krant te ontvangen. Nu 15,16,17 maart niet ontvangen. Gebeld, chat opgestart. Loopt vast. Klacht kan niet gemeld worden want digitale krant. Niet waar! Gewoon papieren abonnement. Alles wat ik probeer lukt niet. Valse beloften als ik eindelijk in de chat ene Rein in de box aantref. Komt in orde hoor. Zeg nog netjes dankjewel. Ik denk dat het AD maar opgezegd gaat worden