AD

<br /> <b>Warning</b>:  Undefined variable $title in <b>/home/u42251p86229/domains/klantenservicespot.nl/public_html/wp-content/plugins/gp-premium/elements/class-hooks.php(215) : eval()'d code</b> on line <b>11</b><br /> klantenservice

Direct in contact met de juiste klantenservice?

Als je klantenservice spot belt helpen we je persoonlijke aan alle contactinformatie met actuele storingen, openingstijden en adressen. Onze medewerkers verstrekken snel de juiste informatie en antwoord op al uw vragen.

Honderdtien cent per minuut plus uw gebruikelijke belkosten!

Eenvoudig de AD klantenservice bellen met KlantenserviceSpot.nl

Wilt u een abonnement nemen op het AD of heeft u een vraag over de bezorging van de krant in uw wijk? Dankzij KlantenserviceSpot.nl neemt u gemakkelijk contact op met de AD klantenservice. Op onze website vindt u alle belangrijke contactgegevens van ondernemingen in een handig overzicht. Dit bespaart u veel tijd en moeite, waardoor u zonder frustraties meteen de juiste medewerker van de AD klantenservice aan de lijn heeft. Niet alleen van de AD klantenservice bieden wij contactinformatie aan, maar ook voor de Hema klantenservice, Essent klantenservice of Ziggo klantenservice bent u bij ons aan het juiste adres. Naast zoeken op bedrijfsnamen, kunt u ook binnen een bepaalde bedrijfscategorie op onze website zoeken. Daarnaast biedt KlantenserviceSpot.nl de optie om bedrijven op telefoonnummer te zoeken. Bekijk meteen onze website voor meer informatie.

Contact met het AD: een van de grootste dagbladen van Nederland

Het Algemeen Dagblad, ook wel het AD genaamd, is een Nederlands dagblad dat dagelijks in het hele land verspreid wordt. De op een na grootste betaalde krant van Nederland verschijnt op tabloidformaat en telt maar liefst 550 journalisten en correspondenten in binnen- en buitenland. In 1946 werd de krant als het zusje van de Nieuwe Rotterdamsche Courant opgericht. Het eerste nummer met Jan Schraver als eerste hoofdredacteur verscheen op 29 april 1946. Sinds de oprichting staat de krant bekend als neutrale krant, zonder kenmerkende politieke of religieuze overtuigingen. Om de krant naar behoren te laten draaien, is het essentieel dat de AD klantenservice goed functioneert. De bereikbaarheid van de AD klantenservice draagt hieraan bij.

De AD klantenservice en veelgestelde vragen op de website

Alvorens u van plan bent om contact op te nemen met de AD klantenservice, kan het handig zijn om een blik te werpen op de veelgestelde vragen. Dit is een lijst met vragen die veelvuldig gesteld worden en daarom inclusief antwoorden op de website van het AD gepubliceerd zijn. Zo vindt u hier vragen die betrekking hebben de op de redactie van het Algemeen Dagblad of op acties die specifiek gericht zijn voor abonnees. Vragen over tijdelijke wijzigingen of vakanties staan ook op deze pagina vermeld. Verder vindt u een speciale sectie die is gericht op facturen en betalingen, zodat de lezer een zo transparant mogelijk beeld heeft van de werkwijze van de krant. Voor het nabestellen van foto´s, artikelen of bepaalde nummers van het dagblad kunt u hier ook meer informatie over contact met het AD vinden. Verder leest u hier alles over de tarieven, het plaatsen van een advertentie en de digitale verschijning van het Algemeen Dagblad.

De AD klantenservice bellen voor persoonlijk contact

Wilt u voor uw AD abonnement contact opnemen met een medewerker? Of heeft u te maken met een AD storing op de website? Dan kunt u uiteraard het AD bellen om de AD klantenservice te bereiken. Het AD telefoonnummer is 088–0505050. Dit telefoonnummer is bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 21:00 uur en op zaterdagen van 08:30 tot 13:00 uur. Het AD zelf geeft aan dat zij het beste te bereiken zijn op werkdagen na 14:00 uur. Het bellen naar het AD kost u enkel het lokale tarief. Uw ervaringen helpen het Algemeen Dagblad om hun service verder te verbeteren, dus schroom niet om contact op te nemen met de AD klantenservice voor uw vragen, opmerkingen of klachten.

Contact met de AD klantenservice via sociale media

De klantenservice van het Algemeen Dagblad is niet alleen telefonisch te bereiken; het webcare team van het AD staat klaar op de sociale media om uw vragen te beantwoorden. Op zowel Twitter als Facebook reageren de medewerkers van de AD klantenservice onder @ADnl. Veelal gaat het hierbij om vragen of verzoeken die zo snel mogelijk behandeld kunnen worden en niet al te ingewikkeld zijn. De AD klantenservice streeft er hierbij naar om 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar te zijn via sociale media. Ook is het mogelijk om uw vragen of klachten te e-mailen. U stuurt uw verzoeken naar het e-mailadres internet@ad.nl. Verder kunt u een bezoek brengen aan het kantoor van het Algemeen Dagblad, welke zich bevindt op het Delftseplein 27K te Rotterdam.

Contact met AD

Openingstijden AD klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers AD klantenservice

Contact met ADNummer
Algemeen088 - 050 50 50

Overige contactmogelijkheden AD klantenservice

AD beoordelen

Hoe zou jij AD beoordelen?

Bekijk resultaten

Laden ... Laden ...

AD opzeggen

AD direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/ad.

AD ervaringen

10 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met AD? Laat ons je ervaring met AD weten!
Beoordeel AD

Adres AD klantenservice

Delftseplein 27K
Rotterdam

10 reviews over “AD”

  1. Nog niet best tot nu toe

    Zeer teleurstellend,ik heb een papieren-abonnement omdat ik dat het fijnst vind.Enige weken geleden ook geen krant mogen ontvangen op zaterdag en op heden 10 mei.Mijn eerste melding daarvan was volgens het onperssonlijk bandje dat ingesproken moet worden te vroeg.Tijdens mijn 2e poging had ik ook de website aan staan en daar wordt melding gemaakt van het feit dat 24 uur melding gemaakt kan worden.Maar deze manier is wel zo onpersoonlijk er wordt geen oplossing geboden in de vorm van alsnog bezorging van de krant waar men voor heeft betaald.Een reden voor deze nalatigheid wordt niet gegeven,geen mail,laat staan in de loop van de dag of een dag later enige telefonische uitleg.Misschien is aanstelling van klantservicegerichte medewerker aan te bevelen.
    Of is dat laatste te positief bedacht omdat men dan niet genoeg heeft aan 5 functies voor die vacature?
    Ik ga er vanuit dan er vanuit uw organisatie iets wordt ondernomen zodat de klant waar voor zijn geld krijgt,overeenkomstig de afspraken die wij met elkaar hebben gemaakt,dat is betalen en bezorgd krijgen.

  2. klant onvriendelijk

    Zaterdagkrant, maandagkrant met (sportbijlage) en dinsdagkrant niet ontvangen dus driemaal. Wat is er bij uw organisatie aan de hand? Ik krijg alleen contact met een bandje dat ik moet inspreken. Een oplossing wordt niet geboden en ik vraag U of U dit snel kunt oplossen.
    Met vriendelijke groet
    Mevrouw Smulders

  3. Heel erg slecht

    Al vanaf 2017 abonnee. Probeer de krant te ontvangen. Nu 15,16,17 maart niet ontvangen. Gebeld, chat opgestart. Loopt vast. Klacht kan niet gemeld worden want digitale krant. Niet waar! Gewoon papieren abonnement. Alles wat ik probeer lukt niet. Valse beloften als ik eindelijk in de chat ene Rein in de box aantref. Komt in orde hoor. Zeg nog netjes dankjewel. Ik denk dat het AD maar opgezegd gaat worden

  4. De laatste 8 zaterdagen geen AD ontvangen, 1 x Trouw ontvangen.
    Wat een deceptie lidmaatschap op het AD.
    En als je de bezorgdiensten van het AD aan de lijn krijgt, nog erger, deze meneer gaat alleen maar in de verdediging !
    Klaar met het AD.

    Met vriendelijke groet,
    Fam. De Graaf

  5. Je hebt gelijk als je iemand te spreken krijgt en ze sluiten zo af als het gesprek niet bevalt

    Ik heb nu op 4 achtereenvolgende dagen geen krant gehad. Gisteren een lezersbrief gestuurd, 2 x gebeld, klacht besproken. Er wordt alleen gezegd: we zullen het distributiecentrum inlichten. Eerder niet meegedacht aan een mogelijke oplossing. Geen nabezorging meer, geen binnen. Dat us nog afgezien van het feit dat er hier en daar een keer per week sowieso al geen krant komt. Dat hij later komt , soit, maar helemaal niet…. Ook ik denk erover om hem na meer dan 50 jaar abonnee op te zeggen. Dan kan men later weer zeggen dat e geen belangstelling meer voor is, net zoals met brievenbussen en bankkantoren.

  6. De krant is bij jullie een ramp van af 4keer geen krant lk betal niet voor niets 95euro in de 3maanden als je dan bellen terug ze bellen nooiet niet terug van morgen weer geen krant ik haud het nog wel tot een maart dan zeg ik contract van mijn op dan wil ik niets meer het ad temaken als ik nog ee.n keer blokker de betaling

  7. U bent slecht bereikbaar.

    24 en 27 dec geen krant ontvangen.
    Drama dat je niemand te spreken krijgt.
    Irritant om doorverbonden te worden met een praatpop.

  8. Ervaring bezorging AD

    Volgens het ad geen bezorgers dus resultaat geen krant of ergens na 1200 dit is al een week aan de gang denk er sterk over de krant op te zeggen

  9. geen krant ontvangen

    WvL
    Slechte bezorging in maand Maart 8 keer geen krant ontvangen.
    April is net begonnen en nu al 3 keer geen krant ontvangen.
    Mededeling tel. bandje, kant komt voor 11 uur.
    Valse belofte geen krant ontvangen.
    Dan toch maar opzeggen na ruim 30 jaar.?

  10. M.H.
    Al twee weekenden de zaterdag krant niet ontvangen.
    De reden onbekend
    Misschien kan dit uitgezocht worden.
    Bij voorbaat hartelijk dank.
    Met vriendelijk groet,

    W.de Bruine-Groenwold

Laat ons je ervaring met de AD klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op https://klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de AD klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Plaats een reactie