GVB

Over GVB

De GVB is een van de grootste vervoerbedrijven van Amsterdam, Diemen en Duivendrecht en bestaat al sinds 1900. Hiermee trekt de GVB dan ook duizenden passagiers per dag. Dit probeert de GVB zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen, maar reizen kan tot frustraties leiden en zij zijn er dan ook om uw zo goed mogelijk bij te kunnen staan bij uw reis. De GVB zet zowel bussen als trams in en weet zo een groot deel van Amsterdam te bereiken.

GVB klantenservice

Bij klachten of vragen kunt u terecht bij de GVB klantenservice. Zij zijn bereikbaar via het formulier op hun website. De GVB klantenservice streeft ernaar om, in het geval dat u via de website het formulier heeft ingevuld, uw vragen binnen vijf werkdagen en uw klachten binnen twintig werkdagen te beantwoorden. Wilt u de GVB klantenservice sneller spreken? Dan kunt u telefonisch terecht bij de GVB Klantenservice: u kunt dit nummer bereiken via 0900 – 80 11. Deze lijn heeft een tarief van 2,76 eurocent per minuut en is te bereiken van maandag tot en met zaterdag van 09.00 uur tot en met 19.00 uur. Bent u iets kwijt of hebt u iets gevonden? Ook dan is het mogelijk om de GVB klantenservice te bellen. Als uw voorwerp gevonden is kunt u deze terug vinden op het hoofdkantoor.

Veelgestelde vragen

De GVB klantenservice staat voor u klaar als u vragen heeft over de vertrektijden van uw bus of tram, maar ook voor vragen over de OV-chipkaart: waar kunt u deze kopen? Waar kunt u de OV-chipkaart opladen en wat te doen als u hem kwijtraakt? Op al deze vragen kan de GVB klantenservice u een antwoord geven. Daarnaast staan zij voor u klaar als u vragen heeft over tarieven voor de nachtbus, een tienrittenkaart of mogelijkheden om met korting te kunnen reizen. In het geval dat u een klacht, opmerking of restitutieverzoek heeft kunt u natuurlijk ook gebruik maken van de GVB klantenservice. Ook voor vragen over de studenten-OV kaart kunt u bij GVB terecht. De GVB streeft ernaar om uw reis zo comfortabel mogelijk te maken en zij assisteren u dan ook graag in het geval van nood. Ook voor vragen over de tijden waarmee u met uw fiets in de tram of metro kan of de prijs van de boete tijdens de spits, kunt u de klantenservice bellen.

Overige opties

Als het contactformulier u niet snel genoeg gaat, kunt u terecht bij de tickets & info vestigingen. Ook kunt u terecht bij het GVB hoofdkantoor: deze is gevestigd aan de Arlandaweg in de kantorenwijk Teleport bij Station Sloterdijk. U kunt de GVB klantenservice dus bezoeken, of een brief sturen naar ditzelfde adres. Als laatste kunt u de GVB klantenservice bereiken via hun website of hun Twitter. Deze vindt u onder @GVB_klanten. Uw tweets worden tijdens kantooruren beantwoord.

Openingstijden GVB klantenservice

Nu bereikbaar.

Maandag
09:00 -19:00
Dinsdag
09:00 -19:00
Woensdag
09:00 -19:00
Donderdag
09:00 -19:00
Vrijdag
09:00 -19:00
Zaterdag
09:00 -19:00
Zondag
gesloten
GVB

Telefoonnummer GVB klantenservice

Telefoonnummer
0900 - 80 11
Belkosten
€ 0,03 per minuut (met een starttarief van 0,10) + de gebruikelijke belkosten

Adres GVB klantenservice

Arlandaweg 100
Amsterdam

E-mailadres GVB klantenservice

E-mailadres

GVB opzeggen

GVB direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/gvb.

GVB ervaringen

Geen ervaringen.

Plaats een reactie