GVB storing

 klantenservice

Over GVB

De GVB is een van de grootste vervoerbedrijven van Amsterdam, Diemen en Duivendrecht en bestaat al sinds 1900. Hiermee trekt de GVB dan ook duizenden passagiers per dag. Dit probeert de GVB zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen, maar reizen kan tot frustraties leiden en zij zijn er dan ook om uw zo goed mogelijk bij te kunnen staan bij uw reis. De GVB zet zowel bussen als trams in en weet zo een groot deel van Amsterdam te bereiken.

GVB klantenservice

Bij klachten of vragen kunt u terecht bij de GVB klantenservice. Zij zijn bereikbaar via het formulier op hun website. De GVB klantenservice streeft ernaar om, in het geval dat u via de website het formulier heeft ingevuld, uw vragen binnen vijf werkdagen en uw klachten binnen twintig werkdagen te beantwoorden. Wilt u de GVB klantenservice sneller spreken? Dan kunt u telefonisch terecht bij de GVB Klantenservice: u kunt dit nummer bereiken via 0900 – 80 11. Deze lijn heeft een tarief van 2,76 eurocent per minuut en is te bereiken van maandag tot en met zaterdag van 09.00 uur tot en met 19.00 uur. Bent u iets kwijt of hebt u iets gevonden? Ook dan is het mogelijk om de GVB klantenservice te bellen. Als uw voorwerp gevonden is kunt u deze terug vinden op het hoofdkantoor.

Veelgestelde vragen

De GVB klantenservice staat voor u klaar als u vragen heeft over de vertrektijden van uw bus of tram, maar ook voor vragen over de OV-chipkaart: waar kunt u deze kopen? Waar kunt u de OV-chipkaart opladen en wat te doen als u hem kwijtraakt? Op al deze vragen kan de GVB klantenservice u een antwoord geven. Daarnaast staan zij voor u klaar als u vragen heeft over tarieven voor de nachtbus, een tienrittenkaart of mogelijkheden om met korting te kunnen reizen. In het geval dat u een klacht, opmerking of restitutieverzoek heeft kunt u natuurlijk ook gebruik maken van de GVB klantenservice. Ook voor vragen over de studenten-OV kaart kunt u bij GVB terecht. De GVB streeft ernaar om uw reis zo comfortabel mogelijk te maken en zij assisteren u dan ook graag in het geval van nood. Ook voor vragen over de tijden waarmee u met uw fiets in de tram of metro kan of de prijs van de boete tijdens de spits, kunt u de klantenservice bellen.

Overige opties

Als het contactformulier u niet snel genoeg gaat, kunt u terecht bij de tickets & info vestigingen. Ook kunt u terecht bij het GVB hoofdkantoor: deze is gevestigd aan de Arlandaweg in de kantorenwijk Teleport bij Station Sloterdijk. U kunt de GVB klantenservice dus bezoeken, of een brief sturen naar ditzelfde adres. Als laatste kunt u de GVB klantenservice bereiken via hun website of hun Twitter. Deze vindt u onder @GVB_klanten. Uw tweets worden tijdens kantooruren beantwoord.

Contact met de klantenservice voor een GVB storing

Een omleiding, wegafsluiting, aanrijding of omleiding. Helaas kan er van alles gebeuren waardoor er een GVB storing ontstaat. Hierdoor kan het zijn dat het openbaar vervoer niet volgens de dienstregeling op de juiste tijd arriveert. Bij vertragingen of een storing probeert de GVB altijd de reizigers zo spoedig mogelijk te informeren. Ook wordt er alles aan gedaan om de GVB storing zo snel mogelijk te verhelpen.

GVB storing vermeld op de website

Om van de laatste wegwerkzaamheden en onderhoud op de hoogte te zijn, geeft de GVB iedere storing aan op de website. Hiervoor kijkt u op de pagina ‘Werk aan de rails’, waar u in een handig overzicht de actuele begin- en einddatums van de werkzaamheden ziet. Als een bepaalde datum is gewijzigd, is deze met rood aangegeven.

Het telefoonnummer van de GVB voor uw vragen en opmerkingen

Als u meer wilt weten over een GVB storing, neemt u met de GVB Amsterdam contact op via 0900-8011. Het GVB telefoonnummer is geopend van maandag tot en met zaterdag van 08:00 tot 19:00 uur. Om met de klantenservice van de GVB telefonisch contact te hebben, betaalt u de gebruikelijke belkosten.

De sociale media voor contact over een GVB storing

Wilt u meer weten over de actuele situatie van de GVB storing, dan is het verstandig om de sociale media van het vervoersbedrijf in de gaten te houden. Veelal vertelt de klantenservice van de GVB wat de stand van zaken is over de storing. Ook kunt u vragen stellen aan de klantenservice, zodat zij direct in uw situatie uw probleem kunnen oplossen. Het webcare team van de GVB is van maandag tot en met zaterdag van 08:00 tot 19:00 uur bereikbaar om uw vragen te beantwoorden. Dit doen zij op Twitter op het account @GVB_klanten. Op Facebook is het account @GVBverbindt.

De app van de GVB over een storing

De GVB storing worden op dit moment nog niet apart getoond in de app. U kunt de GVB storingen wel inzien bij de omleidingen. Het is echter wel de bedoeling dat in de nabije toekomst deze verstoringen direct in de app zichtbaar zijn.

Klacht naar aanleiding van een GVB storing

Heeft u naar aanleiding van een GVB storing een klacht die u wilt indienen bij het vervoersbedrijf? U vult in dat geval het online contactformulier in via de website van de GVB. Op het formulier geeft u uw persoonsgegevens als uw naam, telefoonnummer, e-mailadres en OV-chipkaartnummer weer. Vervolgens vertelt u gedetailleerd wat de klacht, opmerking of vraag inhoudt, met het tijdstip van de gebeurtenis. Het is daarbij mogelijk om bestanden mee te sturen om uw klacht of opmerking toe te lichten. Vervolgens streeft de GVB klantenservice om binnen drie werkdagen uw bericht te beantwoorden.

Klantenservicespot.nl voor correcte contactinformatie

Met Klantenservicespot.nl vindt u binnen enkele seconden de juiste contactinformatie van bedrijven. Of u nu de AH klantenservice, het Belasting telefoon nummer of het Innova Energie contact nummer zoekt, u heeft direct de juiste medewerker aan de telefoon. Zo bespaart u veel tijd en moeite met het oplossen van uw kwestie.

Contact met GVB storing

Openingstijden GVB storing klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
09:00 -19:00
Dinsdag
09:00 -19:00
Woensdag
09:00 -19:00
Donderdag
09:00 -19:00
Vrijdag
09:00 -19:00
Zaterdag
09:00 -19:00
Zondag
gesloten

Telefoonnummers GVB storing klantenservice

Contact met GVB storingNummer
Algemeen0900 - 80 11

Overige contactmogelijkheden GVB storing klantenservice

GVB storing opzeggen

GVB storing direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/gvb storing.

GVB storing ervaringen

Geen ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met GVB storing? Laat ons je ervaring met GVB storing weten!
Beoordeel GVB storing

Adres GVB storing klantenservice

Arlandaweg 100
Amsterdam

Laat ons je ervaring met de GVB storing klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de GVB storing klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel GVB storing Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de GVB storing klantenservice?