Met UPS contact opnemen over uw pakket
Als grootste pakketvervoerder ter wereld bezorgt UPS dagelijkse duizenden pakketten van het ene naar het andere adres. Niet alleen is UPS toonaangevend als het gaat om transportservices, maar ook bij het leveren van logistieke, financiële en e-commerceservices. In meer dan 22 landen ter wereld vormt UPS een onderdeel van de geld-, goederen- of informatiestromen. Wilt u met UPS in contact komen in verband met de bezorging van een pakket? Klantenservicespot.nl beschikt over een enorme database aan klantcontactgegevens, zodat u binnen een handomdraai de juiste medewerker aan de telefoon heeft. Van de Basic fit contact informatie tot het telefoonnummer om met het UWV in contact te komen, van de Leen bakker klantenservice tot de klantenservice van de Blokker. Bekijk meteen het UPS telefoonnummer om de UPS klantenservice te bereiken.
Het ontstaan van UPS
In 1907 werd UPS opgericht, aangezien er een groeiende behoefte was om boodschappen te verzenden. In die tijd heette het bedrijf American Messenger Company. Vanaf 1919 veranderde de naam in United Parcel Service, oftewel UPS. Ook breidde de onderneming zich toen voor het eerst uit buiten Seattle. De pakketbezorgdienst werd alsmaar groter, en vestigde zich voor het eerst in Europa in 1976. Binnen Europa heeft UPS inmiddels meer dan 400 vestigingen. Dagelijks levert UPS meer dan 4,6 miljard pakketten en documenten ter wereld af. Het is dan ook niet verwonderlijk dat er wel eens een fout wordt gemaakt bij het afleveren van een pakket. Gelukkig kunt u in dat geval met UPS contact opnemen.
Met de UPS klantenservice contact opnemen
Heeft u te maken met een UPS storing in het track and trace systeem? Of vraagt u zich af hoe u een artikel kunt verzenden? De klantenservice van UPS op de eigen website beschikt over een uitgebreide hoeveelheid aan informatie over de pakket- en verzendservices. Zo vindt u in het Hulpcentrum van UPS een pagina met veelvuldig gestelde vragen. Op deze pagina leest u onder meer informatie over het verzenden van pakketten, de facturering en betaling of de verpakkingsmaterialen. Als u een vraag heeft over het traceren van een pakket, biedt UPS tracking en UPS mobile uitkomst. Als het antwoord op uw vraag niet op de pagina van UPS wordt beantwoord, zijn er uiteraard alternatieve opties om met UPS contact op te nemen.
Met UPS bellen voor meer informatie
Voor telefonisch contact met UPS belt u het UPS telefoonnummer 0900-2255877. Dit nummer kost 35 eurocent per gesprek, bovenop uw gebruikelijke belkosten. U kunt UPS bellen voor algemene opmerkingen, vragen of tips. Ook als u vragen over betalingen of facturen heeft, kunt u gebruik maken van dit nummer om een medewerker van de UPS klantenservice te spreken.
Overige opties voor UPS contact
Naast UPS bellen kunt u het bedrijf bereiken via het contactformulier op de website. Verder bevindt UPS Nederland B.V. zich aan de Zandsteen 22 in Hoofddorp.
Slecht klanten service en bezorger