Klantenservice EasyJet
EasyJet is net zoals Ryanair een low-budget vliegtuigmaatschappij. Het bedrijf is Brits en werd opgericht in 1995, en is dus nog relatief ‘jong’. De oprichter van het bedrijf, Stelios Haji-loannou (wie destijds pas 28 jaar oud was) bezit maar liefst 38% van de aandelen van easyJet. Er zijn verschillende redenen te vinden voor het feit dat easyJet zo’n goedkope luchtvaartmaatschappij is. Omdat ze op verschillende kosten ontzettend veel geld besparen is het mogelijk om de vliegtickets zo goedkoop te krijgen. Bij EasyJet moet u bijvoorbeeld aan boord betalen voor uw maaltijden, hoewel dit bij vele andere vliegtuigmaatschappijen bij de prijs zit inbegrepen. Daarnaast is het ook zo dat de vliegtickets van EasyJet voor maar liefst 90% worden verkocht op het internet. Hoewel EasyJet vaak met luchtvaartmaatschappij RyanAir wordt vergeleken hebben ze toch ook een groot verschil. EasyJet vliegt namelijk wel op de grootste vliegvelden van verschillende landen, terwijl RyanAir dit niet doet. Door wel op de grote luchthavens te vliegen probeert EasyJet een aanlokkelijk vervoersmaatschappij te zijn voor onder andere zakenmensen die van stad naar stad moeten vliegen om zaken te doen.
Klantenservice
Hoewel EasyJet voor een zeer groot deel alle tickets online verkoopt heeft EasyJet toch een goed klantenservice. Door te bellen met het nummer 020 8110844 kunt u rechtstreeks in contact komen met de klantenservice EasyJet. U kunt hier terecht voor onder andere vragen over uw boekingen of vragen over de website van EasyJet. U krijgt dan een van de reis- experts aan de telefoon die op al uw vragen een antwoord klaar hebben liggen. Ook indien u een opmerking heeft, of misschien een klacht, kunt u dit telefonisch doorgeven aan de klantenservice EasyJet.
Website EasyJet
Op de website van EasyJet kunt u terecht indien u een tickets wil boeken. De website van EasyJet is erg gemakkelijk te begrijpen waardoor het zelfs voor de minder ervaren computergebruiker mogelijk is om hier een ticket te boeken. Verder vindt u op de website van EasyJet ook meer informatie over stedentrips, bestemmingen, vlucht-, en reisinformatie, en alle aanbiedingen van EasyJet. Daarnaast kunt u op de website van EasyJet ook informatie vinden over hotels in de stad waar u naartoe wilt vliegen en over het vervoer in de stad waar u naartoe wilt vliegen. Denk hierbij bijvoorbeeld eens aan autoverhuur. Indien u al een boeking heeft gemaakt kunt u deze boeking ook heel gemakkelijk via de website veranderen of aanpassen. Indien u daar een vraag over heeft kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice EasyJet.
Contact met EasyJet via het online contactformulier
Heeft u een vraag waarop u liever schriftelijk contact heeft met Easyjet? Dan kunt u naast het Easy Jet telefoonnummer naar de luchtvaartmaatschappij schrijven via het online contactformulier op de website van EasyJet. Op het formulier geeft u persoonlijk gegevens als uw naam, telefoonnummer en referentiedoor, vertelt u waar uw kwestie over gaat en kunt u eventueel bestanden meesturen om uw vraag toe te lichten. Heeft u een klacht over EasyJet? Dan kunt u uw klachten indienen via het emailadres specialistenteam@easyjet.com. De EasyJet klantenservice streeft ernaar om binnen 28 dagen op uw vraag terug te komen.
EasyJet contact op de sociale media
De EasyJet klantenservice is actief op de sociale media. Zo vindt u het webcare team op Twitter onder @EasyJet en op Facebook onder @EasyJetNederland. Ook leest u hier actuele informatie over de bedrijfsactiviteiten van de luchtvaartmaatschappij. Wilt u meer informatie over contact met EasyJet? Of wilt u in contact komen met andere bedrijven, zoals de NS klantenservice, Bol.com klantenservice, Amazon contact informatie of klantenservice van Ziggo? Vind uw gewenste contactinformatie in de database van KlantenserviceSpot.nl.
Geen antwoord op mails en tel wordt niet opgenomen.
slecht slechter slechts.
Ben al meer dan 4 weken mijn koffer kwijt en al meer dan 4 weken kan ik geen contact maken.
Van dat bagage invulformulier om een claim in te dienen snapt niemand wat, zelfs mijn computer bekwame vrienden, dus geen geld.
Terugreis op laatste moment vlucht afgelast. Omboeken onmogelijk voor de volgende dag, zelfs de dag er na tot we de truc vonden: geen gratis hotel boeken en niet gratis je reis omboeken, maar gewoon een nieuwe duurdere vlucht boeken die later blijkt niet vol te zitten.
Ik ben honderden euro’s lichter door deze oplichters
Ik ben ook nog lid van easyJet
Maar sorry hoor wat is dit een slechte klantenservice
Cijfer niet eens een 3
Ik wil een annulering maken wegens ernstige ziekte
En waar zijn ze opeens nergens
En bedankt
vlucht geannuleerd, site niet bereikbaar en telefoon niet bereikbaar… nu wat?
Slecht slecht slecht!!!!!!
Welke klantenservice?
Welke klantvriendelijkheid?
Het is 1 bak ellende! Waarom wordt de verbinding meteen verbroken? Waarom maak je het zo moeilijk om je claim in te dienen als easyjet je met 9 man in de kou laat staan na een smsje met het bericht dat je vlucht is geannuleerd! Daarna mag je het zelf uitzoeken en zie maar eens terug te komen met 9 man!!!
Drama drama drama, dit is mij met de KLM nog nooit gebeurd
Goede service,na telefonische contact.Mijn geannuleerd vluchten door esyjet , volledig terugbetaald gekregen.ESYJET all- OK.Zal altijd met esyjet vliegen, stiptheid en zeer betrouwbaar.DOE ZO VOORT !!
Zeer slechte ervaring met jullie bereik per telefoon,
2 maal een uur aan de lijn geweest en dan wordt er opgehangen,
Hoe krijg ik mijn vraag uiteindelijk bij jullie beantwoord, zoals mijn ervaringen nu zijn is het nooit meer easyJet
Slecht … klanten service telefonische niet bereikbaar en men houd je continu in de wacht. Gaat lekker met 0.80 cent per minuut. Maar klopt ook wel want internet staat er vol mee.
Probeer telefonisch in contact te komen, maar woord niet opgenomen, na meerdere keren geprobeerd te hebben!