Over Brabant Water
Brabant Water is een monopolist voor het leveren van industriewater en drinkwater in de regio Noord-Brabant. Daarnaast is het een semi-overheidsbedrijf. Het bedrijf voorziet zowat de gehele provincie van openbare drinkwatervoorziening.
Het drinkwater is afkomstig van de beste bronnen die er te vinden zijn in de natuur van Brabant. Brabant Water gaat zorgzaam om met het grondwater dat ze oppompen via de 29 waterpompstations die verspreid staan over Noord-Brabant. In hun waterproductiebedrijven zetten ze het grondwater om in drinkwater. Dit is een nauwgezet proces van zuiveringsstappen waarbij er alleen zuurstof wordt toegevoegd aan het grondwater.
Brabant Water contact
Er zijn vele redenen om contact op te nemen met de klantenservice van Brabant Water:
– Er komt bruin water uit uw kraan
– U wilt zich aanmelden als klant
– U heeft vragen over uw aanslag van Brabant Water
– U wilt uw voorschot aanpassen
– U wilt een storing melden bij Brabant Water
– De waterdruk is lager dan normaal
– U wilt weten of er onderhoudswerkzaamheden in uw buurt zijn
U kunt uw vragen telefonisch stellen aan de klantenservice van Brabant Water op het telefoonnummer 0736838000. De klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00u en 17.00u. Door telefonisch contact op te nemen met Brabant Water kunt u uw klacht of vraag uitgebreid formuleren en kunt u eventuele bijkomstige vragen van de medewerker direct beantwoorden. Daarnaast wordt uw vraag of klacht onmiddellijk beantwoord en hoeft u geen dagen te wachten op een reactie. Indien u reeds klant bent bij Brabant Water is het aangeraden om uw klantnummer op voorhand op te zoeken. Zo kan de medewerker u nog sneller verder helpen.
Indien u liever schriftelijk contact opneemt met Brabant Water, heeft u verschillende mogelijkheden. Via social media Facebook en Twitter is de klantenservice bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00u en 21.00u. U stuurt een direct bericht met uw vraag of klacht en krijgt binnen enkele uren een reactie. Op de website van Brabant Water vindt u eveneens een contactformulier dat u kunt invullen. Indien gewenst kunt u via deze weg ook bestanden toevoegen om uw klacht of vraag te staven. Binnen 10 werkdagen krijgt u een reactie van de klantenservice van Brabant Water. Een andere snelle manier om contact te krijgen met Brabant Water is de chat op de website. Deze is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00u en 21.00u.
Voor het melden van een storing, defecte watermeter of hoofdkraan of een lekkage gebruikt u het telefoonnummer van Brabant Water 0736838000 en kiest u voor toets 1. De storingsdienst is 24 uur per dag bereikbaar en indien nodig kunt u via deze weg meteen een afspraak inplannen met Brabant Water. Op de website vindt u eveneens een overzicht van de actuele onderhoudswerkzaamheden en de storingen in uw buurt.
Ik krijg een brief met daarin een waarop mijn meter vervangen gaat worden. Is het niet handiger even met de klant te overleggen?
Je kunt de datum aanpassen op internet. Dat heb ik geprobeerd, maar alle data kwamen niet uit. Dan kun je bellen. Dan krijg je eerst alle data die ik zelf al gezien had op internet. Dan is het even stil en hoor je 1. Wat 1? Vraag ik me af. Terwijl ik me dat afvraag wordt de verbinding verbroken.
Dus opnieuw bellen en meteen op 9 drukken. Anders komen weer die data voorbij. en toen ik 1 hoorde heb ik maar op 1 gedrukt. Eindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon. Toch had ik iets te vroeg gejuicht. Degene die ik moest hebben was met lunchpauze, maar degene die mijn telefoontje had aangenomen zou die persoon gewoon terug laten bellen om de afspraak te plannen.
We zijn ruim 3 dagen verder, maar ik ben nooit gebeld. Binnenkort staat er iemand voor de deur om de meter te vervangen en er is niemand thuis.
Ik blijf erbij dat het misschien handiger is om te overleggen voor je iemand een afspraak door de strot duwt.
Reageren totaal niet op mails. Passen eindafrekening niet aan. Blijven duidelijk in gebreke.
.weet ik nog niet, geen reactie ontvangen.
Ik heb momenteel een contract voor een huis wat verbouwd wordt en 1 contract waar ik woon.
Per 28 maart ga ik verhuizen naar 5431 xh 1.
Tot 28 mrt woon ik 5433 KK 18.
Hoe regel ik dit.
Ik kan ze niet goed bereiken en heb een vraag over de factuur. Nu hier hun mail adres gevonden.